Goeiemiddag dames, gezellig aan de babbel zie ik !
Ben blij dat ik thuis ben ! Zo meteen een badje nemen en mn andere kleren aan. En ooooooooo wat heb ik altijd honger als ik gedaan heb met werken !
Goeiemiddag dames, gezellig aan de babbel zie ik !
Ben blij dat ik thuis ben ! Zo meteen een badje nemen en mn andere kleren aan. En ooooooooo wat heb ik altijd honger als ik gedaan heb met werken !
Joehoe ik mag ook nog weer ff in het lijstje!! Ga in december nog lekker een romantisch weekend met vriend naar Brussel!!!
Turkije-fan… 1 december omgeving Antalya** ![]()
Diamond…16 december…Brussel**
Turkije-fan…eind december bij vriends zus…Turkije
Filiz…met pinksteren …Center Parc
:redface: hahahahah! Bloem heb ik helemaal niet meegekregen whahahaha! sorry :retard:
Ik zei nog zo, niet te veel kletsen want kan het allemaal niet bijhouden, zie hier het resultaat!..Nou succes met ALLES inpakken dan…hihi
bye the way! ik kom op 3 december te staan! Izmir …:biggrin:
*Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zet mij er dan ook nog maar even bij! :lol: *
**
*17 December… een week Gran Canaria. :slywink: *
@Roanna heb je net geboekt?
Wij zouden in december nog een weekje naar Alanya gaan maar ik denk dat het toch een wat warmere bestemming wordt.
@ Jill: Nee Jill, ik had hier 30 augustus j.l. voor geboekt. Ik ben dan in (december) zoveel jaar getrouwd en we vieren dat met z’n beidjes op Gran Canaria en gaan dan met de kerst met de kids en kleinkids uit eten, om dat feit te vieren.
Als je dan toch ook naar iets warmers wil zou ik zeggen, ga lekker mee met je familie. Kom ook naar GC. :lol: Gaan we daar feesten!
:unibrow:
Heey Meiden!!
Ben vandaag weer naar mijn eigen huis gegaan (bij mijn ouders) en heb dus weer internet!! En wat is dan het eerste waar je heen gaat? JUIST WW :lol:
Heb jullie wel gemist hoor meiden!! Morgen komt mijn moeder weer lekker thuis… Ze heeft heel veel kadootjes zegt ze
Dus ben benieuwd.
@Bloem, ik hoop dat het pakken gelukt is! En dat je je snel thuis zult voelen in je nieuwe kamer!!!
@Dia, Brussel lijkt me ook wel een keer super!
Sorry meiden verder niet zo ver teruggelezen:redface:
Nog wel een lief berichtje te melden; Askim smste dat mijn foto in de kamer bij hun thuis hangt zodat zijn familie me ook elke dag kan zien haha… Zie je het voor je??
Nou meiden ik ga even mijn spullen opruimen!!
Happy to be back!!! :king: :biggrin: :king:
X
@ Cynthia: Welkom THUIS en welkom terug.
Ja, ik zie het helemaal voor me. Jou foto bij zijn ouders in de kamer. Wat een eer joh! :king: Leuk!
Thanks wijffie! Vind het heerlijk om straks weer in mijn eigen vertrouwde bedje te slapen:hihi: Dat bed war ik nu in sliep, was echt ***!
x
Hoi Linda1980. Ik zie dat je ook online bent en jij natuurlijk ook weer welkom THUIS en welkom TERUG op het forum. Hebben jullie het leuk gehad?
Oh meisjes. Nog 9 berichtjes en dan heb ik er ook weer een * bij.
@Roanna, nou zal ik je maar ff helpen dan!!! Welk hotel/app ga je op Gc?
x
zo meiden… bgen weer terug van een dag werk en wel met een dik oog ![]()
in een flipbui haalde een kind naar me uit. met dit als gevolg…hoop dat t snel weg is…!!
@cyn…fijn dat je er weer wat vaker bent nu!! ben benieuwd naar de cadeuatjes van je mamz…
@dia…wat leuk dat je naar brussel gaat!!
ga nu lkkr uit eten…xxxxx
Bedankt alvast voor je hulp Cynthia
Naar hotel Ifa Continental *** half pension, geboekt bij Ar** reizen.
Lekker uit eten Filiz? Heerlijk zeg. Nou, eet smakelijk!![]()
Lekker zeg!! Weet zo wel welke je bedoelt!! Ziet er mooi uit!!!
Nog 6 ![]()
X
Turkije-fan… 1 december omgeving Antalya**
**
Bregje20…3 december…Izmir
Diamond…16 december…Brussel
Roanna…17 december…Gran Canaria
Turkije-fan…eind december bij vriends zus…Turkije
Filiz…met pinksteren …Center Parc
ik ga het zeker naar mijn zin hebben in mijn kamertje, echt leuk en gezellig, zal wel ff overdag foto’s maken, maar het huis…brrr…kwam er vandaag aan, alels leeg en donker, de andere 6 studenten dus ‘naar huis’ en een bende!
glas op de vloer, vuile vaat, lege glazen, vieze wc en badkamer…
maar ja, mn kamertje is echt toppie, gezellig!
een klein beetje mn eigen spulletjes erin en dan lekker genieten!
@ Bloem: bedankt voor het plaatsen in het lijstje. Ben daar zelf niet zo goed in. Ik wens je ook een hele fijne tijd toe op je nieuwe kamer daar in Tb* was het toch?
@ Cynthia: Ja, best wel mooi he?