Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

Goeie avond dames !

Ik had vanmiddag een berichtje hier getypt maar helaas is mn tekst er niet doorgekomen en heb het ook niet meer opnieuw getypt…

Zal mn eerste en laatste berichtje van deze avond dan maar zijn, heb nog steeds erg veel pijn in mn pols, alles doet pijn: deur openen, typen, iets opnemen… Morgen werken, hopelijk is het dan terug over want de mensen worden graag eens goed onder handen genomen :wink: Heb al een hele tube V*ltaren gel aangesmeerd maar helpt precies niets, maandag anders naar de dokter als het niet over is.

Sorry voor het ego bericht maar jullie kletsen me net iets te veel als ik er niet ben :evil:

Aan iedereen een leuk, gezellig en super weekend !

P.S.: Het is ijskoud in Turkije (Izmir) naar askim zijn normen dan :wink: rond de 9°C haha

mijn ex vriend zeurt ook over de kou. wahahh daar gaat al s nachts -6 vriezen.

hallo allemaal ben ook weer terug, probeer komende dagen een uitgebreide reactie/verslag te geven, ben nu alles weer aan het opruimen, komende week ook weer erg druk bah

@ linda, welcome back
@ sev, beterschap, doe maar rustig aan…geeft ons ff de tijd om jouw 4000 posting bij te benen…gnagnagna!

Hoi Linda.

Ja, met dat opruimen ben je weer net zo druk, dat je weer aan vakantie toe bent. :lol: Prettig weekend verder,

@roanna: idd komende week slaap ik ook twee nachten bij mijn ouders, dus tas van afgelopen week weer uitpakken en dan inpakken voor de twee nachtjes. Maandag Piet’s weerbericht? Kom jij erin?

@Linda: Net thuis en dan weer uit logeren. Moesten wij laatst ook. Voor 1 nachtje Ommen, een hele tas vol meenemen, omdat we daar onze eigen dekbedhoezen moesten meenemen.:drugged:

Ik zelf denk ik niet, maar mijn zoon wel weer met zijn basketballteam. Ze komen maandag opnames maken. Misschien, als ze nog supporters vragen, dat ik dan wel ff ga kijken. Hahahahaha.:unibrow:

ppfff…zijn jullie ook zo moe??
heb echt geen puf om het debat te volgen, zou eigenlijk wel moeten he? is belangrijk…maar nu even niet!
ga misschien zo wel slapen…offe…houden jullie me hier een beetje wakker?

@bloem: het debat begint om 22.30 uur toch, weet ook nog niet of ik het ga volgen, ben ook wel moe, mss ga ik het wel in bed kijken, ben benieuwd hoe het zal gaan

nee, tis al een half uurte bezig, is om 21.30 begonnen tot 22.55

Ik ga ook denk ik, niet kijken. Misschien ook zo in bed nog wel even. Nee, ik ben nog niet moe, maar jullie hebben ook al zo hard gewerkt vandaag, dus gaan jullie er maar op tijd in. :unibrow:

Oeps, uurtje vergist zal t er effe opzetten.

Staat erop, reclame, nog effe wachten dus

Oh, dat kan hier niet. Manneke zit voetballen te kijken. Nouja, moet ik toch maar naar boven. Ach, ik ga ook niet kijken. Geen zin in!

@roanna: had net ook voetbal erop staan, denk ok niet dat ik de rest van het debat helemaal ga volgen.

**Ja… duusend! :stuck_out_tongue: **

@roanna: gefeliciteerd met je 1000ste post

1000 posts, duurt bij mij nog wel effe, dan krijg ik ook mijn 5e ster erbij

ik sta 2x op de lijst maar ga uiteindelijk maar 1x anders wordt het een beetje duur. op het moment vlieg ik 19 december naar Istanbul en ga dan een eindje met de auto naar het huis van de zus van mn vriend :teeth:

Bregje20…3 december…Izmir
Diamond…16 december…Brussel

Roanna…17 december…Gran Canaria
Turkije-fan…19 december bij vriends zus…Turkije
Filiz…met pinksteren …Center Parc

Ojeeej, twaalf al?
Mijn peeceetje was kapot, toen had ik examens, toen nog meer examens, toen een feestje en nog meer examens, en nu is het weekend!
Hebben jullie plannen? Ik ga maar eens bijlezen denk ik zoo…
Slaap lekker allemaal.

Oja, net naar the devil wears prada geweest, leuke film =D