Het lijstje wordt gelukkig weer wat langer. Wil er ook weer in, maar ja wie niet!!!
@Cyn
Gelukkig weer terug van weggeweest!!! Vanavond weer lekker in je eigen bed, wat zal je lekker slapen, vooral nu je weet dat je foto in de kamer van je schoonouders hangt.
@Bloem
Geinstalleerd in je nieuwe kamer!! Hoop dat je het ontzettend naar je zin gaat krijgen.
@Filiz
Je bent echt een pechvogel deze weer. Net weer beter en dan slaan ze je een dik oog. Hopelijk trekt het snel weer weg.
@Sev
Ook nog steeds in de lappenmand! Hoop dat het met jou ook snel weer beter gaat.
@Linda
Welkom thuis!! Zijn natuurlijk nieuwsgierig naar je verhalen.
Weet je verder niet meer. Vergeef me als ik nog iemand vergeten ben. Hou ook van jullie hoor!!
Ben moe, heb tot 22.00 uur gewerkt vanavond, en heb het berekoud. Het bed in dus.
Welterusten allemaal!!!
@turkije-fan…1x naar turkije is ook nog lkkr toch?
@marion…lange werkdag…geniet maar extra van het weekend
ach ja ongeluk…ook leuke al gehad deze week;) 3x met askim op msn gezeten, gebeurt normaal nooit zo vaak. en mn oog…ach ja dat gaat ook weer voorbij. komt alleen zo lomp over om te zeggen…ja een knulletje van 8 heeft naar me uitgehaald. (en niet eens bewust)
Gister op het werk ging het ineens ff fout!! Weer dat ik het gevoel had dat ze me een muts vonden, ikke janken!! Nou toen hebben we een giga goed gesprek gehad, alles uitgesproken, en we gaan overnieuw beginnen! Niet alleen met elkaar maar ook dingen van het werk. Dat is me door 3 mensen verschillend uitgelegd, en dan weet ik het niet meer zeg maar hihi!
En iedereen op kantoor(ook verkopers enzo) die gaven me een hart onder de riem…zelfs knufs enzo…echt tof daar!!
Daarna lekker uit eten met vrienden(kwam wel giga goed uit dus!) Heel gezellig. Om 6 uur aan tafel, om 10 uur er weer vanaf…kletsen…eten…drinken…toppie:beef:
Vandaag moet hubbie overdag werken, ik naar de opticien om te kijken naar een andere bril(lenzen zijn de deurt uit, ging niet goed!). Ik meld me wel weer!
Ben weer wakker, zo met mams naar de stad om begin te gaan maken met een nieuwe garderobe en daarna nog effe wat boodschappen binnenhalen voor de komende dagen.
Zo ben vroeg uit bed voor een zaterdag. Over een uurtje met een vriendin/collega afgesproken in de stad. Lekker rondkijken, nog iets kopen misschien, lunchen en kletsen! Heb er zin in!!
@de uitslapertjes! wat is het rustig hier… iedereen is zker al weekend aan het vieren en ikke maar werken! nou ben om vijf uur klaar en me askim komt vanmiddag op de msn…dus dan zal de tijd wel vliegen!
@bloem: en is alles klaar op je nieuwe kamer en mooi geworden?
Zooo, ik ben weer terug van de opticien, 2 leuke brilletjes uitgekozen dus!!!
1 Zwart, beetje gewoon, tot je je hoofd gaat draaien, dan is het echt een grappige!
1 Paars half montuur, beetje apart gewoon, net als ikke hihihi
Nou hubbie te werk dus, die belde net dat het wel wat later gaat worden, andere machine kapot, ongeluk, auto eronder gehad net(nee, niet bij hubbie maar zn collega’s dus) en nu moeten zij wss die kant op gaan!
Ik meld me wel weer als ik wat te melden heb!
@Bregje: Werk ze dan maar, je bent vast niet de enige, want ik liep in het dorp bij ons en zag er wel 100 werken(hihihi ben ik toch grappig hihihi!)
@Beppie,jeetje meid volgens mij wil jij het op je werk allemaal TE goed doen.
Je collega`s moeten maar eens duidelijk zijn als ze iets uitleggen en op zijn minst op een lijn staan.
Laat je niet gek maken meid,doe gewoon je werk en voor zover ik je ken doe je er alles aan om het perfect te doen .
@Bloem geniet maar van je privacy op je nieuwe kamer!!!
Oooo Bloem doet me iets aan,die verhalen van haar ik kan niet anders dan ze in een adem te lezen.
Wat kan die meid schrijven,ik zie het allemaal zo gebeuren.
Ik denk dat ze dringend op zoek moet naar een uitgever,en dan kan ze zeggen dat ze alleen in Turkije inspiratie kan opdoen.
Misschien kan ze op kosten van de uitgever naar Turkije.
Goede morgen allemaal!! Ben ook weer terug van het veld, wel weer verloren maar een superwedstijd om naar te kijken. Onze mannekes hebben zich super geweerd. Iets minder koud nu en ook een lekker zonnetje erbij.
@Beps
Wat fijn zeg dat je collega’s zoveel begrip tonen!!
Jammer dat het niet ging met je lenzen, je was er zoooo blij mee. Ben wel benieuwd naar je brilletjes, had zelf donderdag trouwens een bruine uitgekozen, beetje rechthoekig montuur, je ziet ze veel momenteel.
@Linda&Dia
Veel plezier in de stad en succes met shoppen! Ga zo ook nog even.
@Bregje
Ik ben eigenlijk nooit toe aan de winter, ben een echt zonnemens.
Meiden, huis weer vol pubers, kan dus niet meer langs komen vandaag
Morgen kerk en dan naar de Zwarte markt, dussss
Maandag meer kans(ja tot ik ga werken en dan pas erna hihi