Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

Goedenmiddag dames.

Oh lekker naar de zwarte markt Bep. Gezelli! Zijn er vorige week zondag ook nog de hele dag geweest. Ik ging kijken voor een leren jas/jack, maar ben nog niet geslaagd. Wel heb ik weer schitterend ondergoed voor een prikkie gekocht. :o Oja, ook nog 2 mooie truitjes/shirts.

Jammer Marion, dat ze weer verloren hadden, maarja als hij het maar naar zijn zin heeft. Da’s het belangrijkste toch! En zo te lezen, kan hij wel goed tegen zijn verlies of niet?

Alle anderen, een heel fijn weekend verder nog, wat jullie ook gaan doen.:wink:

Roanna: Waarom moeten we maandag naar Piet gaan kijken???

Ik heb hier weleens verteld, dat onze zoon met vrienden hier in onze wijk een straatbaskettballclubje heeft opgericht in het kader van jongeren uit de wijk van de straat te houden. (www.dunkdonk.nl.) Hiervoor hebben ze afgelopen jaar een prijs gewonnen, wat te maken heeft met vrijwilligerswerk i.s.m.de gemeente Apeldoorn.

Piet Paulusma heeft eens in de zoveel tijd, bepaalde thema’s en nu waren hun ervoor gevraagd. Dus komen ze maandagavond opnames maken op het veldje en dat wordt dan tegen 23.00 uur uitgezonden. Zodoende maak ik daar een beetje reklame voor.

Zo dat was weer een gezellig dagje! Lekker gewinkeld en gegeten en gekletst. Heb niet veel gekocht dus dat kan dan nog een volgende keer :wink:
Vanavond naar m’n schoonouders, ze hebben pas een zonnebank gekocht dus daar ga ik ff lekker gebruik van maken :smiley:

XX

@roanna: had maandagavond graag willen kijken, maar gaat helaas niet lukken, heb 's avonds producttraining in nieuwegein, zal pas tegen die tijd weer de auto in gaan voor de terugreis.

@Linda1980: Nou, zo belangrijk is het nu ook weer niet hoor. Hahaha.

Als je er een keer tijd en zin in hebt, kun je altijd nog even een kijkje nemen op hun website.

En die cursus waar jij naar toe moet, is ook best belangrijk.

@ Diamond: Ook leuk toch zo ff samen winkelen en kletsen. Morgen is hier koopzondag, met in de Oranjerie een Pasar Malam.

shit shit

net oververhuisd…tv doet t niet, misschien akpot, tv die er stond, alle zenders weg…pc aangesloten, maar internet wachtwoord kwijt…hele huis leeg, niemand die me kan helpen…shitshit
pappie moest schroefjes enzo in de muren doen…doet de machine t niet…grrrr
baal baal
nu nog ff bij pa en ma
morgen ernaartoe, (definitief!!) maar dus geen tv of internet…alleen word (hihi…schrijven!!) en dan maandag werken…geen zin
maar mijn Jan bos heeft wel mooi gister de 500 m en vandaag de 1000 gewonnen, hij is de goeiste!!
nou, ga vannacht wel bijlezen, doe dat het liefste lekker rustig op mn gemakske…

fijne avond, prettig weekend

@Beps
Veel plezier op de zwarte markt!!

@Roanna
Klopt, hij kan heel goed tegen zijn verlies en komt het voor dat er eentje verdrietig van het veld loopt omdat ze verloren hebben zal hij ze altijd oppeppen.
Ga maandag naar Piet kijken!!! Goed initiatief trouwens van je zoon en zijn vrienden.

@Dia
Veel plezier tijdens het zonnen!!

@Bloem
Hoop dat de tv en internet snel in orde zijn, is zo saai voor je.
En kunnen je hier niet heel lang missen hoor!!

Ga me optutten want moeten zo meteen naar het feest. Ons petekind doet het vormsel nu.

@marion: veel plezier

@dia…daar moet je idd lkkr gebruik van maken!!

@beppie…ook namens mij veel plezier

@bloem…mm t zit niet echt mee…hoop dat alles het snel doet

@marion…veel plezier op t vormsel…

is rustig hier vandaag…!!

xxx

@filiz: idd rustig hier vandaag, zit vanavond alleen en dacht ga effe op ww kijken of er iemand is om te kletsen, maar nog steeds rustig hier

Inderdaad erg rustig hier. Linda je hebt je oude handtekening nog onder aan staan, of was je weer van plan om te gaan en heb je het er alvast opgezet? hahaha :lol:

@roanna: heb handtekening verwijderd, we zijn idd wel weer van plan om weer te gaan, ergens volgend jaar

Nou leuk Linda. Gelijk heb je. En ook nog weer naar AD volgend jaar, of toch eens een keer iets anders?

@roanna: AD is ons heel goed bevallen, mss wel weer een keer naar terug, alleen zal het niet volgend jaar worden.

hallo allemaal

zo te lezen heeft iedereen een leuke zaterdag gehad of is bezig ana een leuke avond.

ff voor de duidelijkheid, afgelopend agen verhuisd, maar ga morgen er pas voor het eerst slapen, nu op internet bij pa en ma, hopelijk komt morgen de huisgenoot thuis die me het wachtwoord en naam kan geven
en aan mn tv kan prutsen
moet toch iets doen als ik klaar ben met werken…
maar ja, afwachten dus maar

@ jill, dank u, dank u, dank u, begin helemaal te glimmen. had zelf ookal gedacht dat ik een uitgever vind, die een bestseller publiceert voor mij en ik ga zoveel centjes verdienen dat ik er gewoon in turkije kan leven…maar ja, das een heel ander verhaal, aan fantasie ontbreekt het me igg niet!!

ok, de rest…uhm, alles wat ik wilde zeggen hebben de anderen al gezegd, dus ik sluit me daar volkomen bij aan.
fijne avond en een goede zondag
X

WAT ZIJN JULLIE RUSTIG GEWEEST :smiley: !!!
Hoef in ieder geval niet veel bij te lezen…hihihihihi.

hey jill…

zag dat je nog online was…maar ik ga nu toch maar slapen.
net terug…en morgen om 10 op t veld staan…todeledokie.!!

slaap lkkr…

dikke kusz