Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

Sorry Filiz ik heb je te laat gezien ik was zo verdiept in de verhalen van Bloem,ik ga nu toch maar mijn bedje opzoeken.
Slaapwel iedereen en morgen…gezond weer op!!!

Goedenmorgen(of eigenlijk hallo in de late nacht!)

Het is weer zover, ik ben weer wakker geworden op een onchristlijk uur, waarop heeeeel nederland nog ligt te slapen, en ik als een debieltje op WW zit bij te vertellen!

@llemaal! Jullie waren rustig gister…weekend???

@Bloem sterkte met de aansluitingen ed…geen tv en internet, ze kennen je niet duidelijk, sukkelssssss

Nou gister kwam onze logeerpuber dus…belde de puber op om ff lekker bij te kletsen…en dat hebben we gedaan, en lekker geraced ed…gewoon gezelli. Gegeten en gekletst enzo.

Na de kerk gaan we dus zn vriendin ophalen en dan door naar de zwarte markt. Hubbie heeft problemen met de compie, die ondertussen 4 jaar oud is…jullie begrijpen het wss al, hij gaat vervangen worden dus!

Ik houd jullie weer op de hoogte

Goedemorgen allemaal!

Vandaag een dag voor mezelf. M’n vriend moet werken. Zometeen eerst nog lekker samen ontbijten en dan breng ik hem naar z’n werk waar vandaag iets speciaals is want anders hoeft hij gelukkig nooit op zondag. Daarna waarschijnlijk even naar mn ouders lekker een kop koffie drinken.

Goedemorgen iedereen!
Een fijne zondag iedereen!

@diamond: ik ga straks effe naar de stad een broek omruilen en nog een paar kleine dingetjes halen, weet niet of je zin hebt om effe mee te gaan?

Goede morgen allemaal…weer verslapen vandaag :redface:

@Beps
Veel plezier in Beverwijk met hub en de pubers!! Hoe was het zingen trouwens gegaan vorig weekend?

@Linda (en mss ook Dia)
Veel plezier in de stad!! Shop ze.

@marion: ben gister ook al flink wezen shoppen (details volgen later vandaag), moet alleen effe een broek ruilen, denk niet dat dia het berichtje gelezen heeft, maar maakt niet uit.

@marion: hoe was t vormsel? was t gezellig?

@Linda: zag net pas je post, heb je ff een berichtje teruggestuurd op je Hyves!

@Linda
Ja het was gezellig gisteravond. Gelukkig niet al te druk zodat je lekker met iedereen kon praten. Heb verschrikkelijk gelachen om mijn kleine neefje. Hij was gevallen en had 2 enorme bulten op zijn hoofd. Vroeg hem of hij zich pijn had gedaan en hij begon ontzettend zielig te kijken. Iedereen schoot in de lach. Dat hebben die kleintjes direct door en telkens als iemand vroeg of hij zich pijn gedaan had trok hij zijn meest zielige gezicht. En zo had hij telkens andere dingen waardoor hij de show bleef stelen :smiley: .
Had trouwens gisteren ook nog geshopt! Bij L****a een lingeriesetje en nog een geruit vestje. Kan het de laatste tijd niet laten :redface: .
Jammer dat Dia je berichtje niet gelezen heeft. Is toch een stuk gezelliger in de stad met zijn tweetjes!

@Linda
Dia heeft je berichtje dus toch gelezen. Gaan weer lekker tegelijk op momenteel. Hoop dat jullie gezellig samen kunnen gaan.

hallo allemaal ene goeie zondag. Laatste dagen niet veel online geweest. Heb wat tijd besteed aan mijn studies want die liepen wat achter en das toch ook niet de bedoeling. En k weet van mezelf een keer ik in dit forum verzeil geraak, is het moeilijk om het af te sluiten, werkt veel te verslavend.Nu ja veel heb k nog niet bijgelezen. Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk maar is echt te veel meiden.

@bloem veel plezier op je kamer en hopelijk is het internet- en tv probleem snel opgelost

ik krijg echt rode uitslag op mn armen en een knallende koppijn…echt afkickverschijnselen…hihinee ff serieus, ik hoop dat internet zo geregeld is, gewoon een kwestie van de juiste gebruikersnaam en wachtwoord…hoop ik…maar die tv is nog een heel ander verhaal.
afwachten maar. pa en ma zijn nu ff winkelen en als ze terug komen, dan ga ik richting T. en dan weet ik niet wanneer ik weer terug kom thuis…
dus hopelijk komt alles goed.
nu lekker schaatsten kijken…veel bla…bla…bla…maar ja, hoort erbij.

verveel me een beetje…tsut tsut…

hey meiden…

weer verloren!! naja…mag de pret niet drukken natuurlijk. echt een super weekend gehad:D gister een vriendin kanonnenvol naar uis gebracht, niemand wist het meer goed, en vandaag allemaal met een dik hoofd op het veld…wel te verw88 dus die uitslag!!

@jill…;)dacht al dat je de verhalen vanbloem aant lezen was. nog een beetje kunnen slapen?

@dettje…studie is ook belangrijk natuurlijk

@marion:smiley: kleine kinderen…k vind ze geweldig!!

dadelijk werken…
tot later…

xx

@Filiz wat doe je wel van sport

@Filiz,niet gek he dat jullie verloren hebben,hahaha ben je nog wel naar bed geweest?
Ik heb toch 3 uurtjes geslapen.

@Bloem ik hoop dat het allemaal snel weer ok is want dat is niks voor jou zo zonder internet en voor ons ook niet moet we op ons honger blijven zitten zonder je verhalen.:crybaby:

@marion: dia en ik zijn niet samen wezen shoppen toen ik fiets wilde stallen kwam ik mijn vader tegen effe met hem geshopt, daimond en ik gaan nog een keer onze wintercollectie uitbreiden

@dettje…ik voetbal. eerst ook gefitness, maar daar ben ik 2 maanden geleden mee gestopt, door avond diensten kon ik niet veel gaan en dat vond ik zonde van het geld.

@jill…ja hoor ben ook nog naar bed geweest. van 4 tot 9 geslapen…zijn toch 5 uurtjes…2 meer dan jou :wink:

xxx

zo…ik heb nu echt alels wel zo’n beetje gpakt, ga zo meteen naar mn huisje
als er echt nix te doen is ga ik lekker vroeg naar bed, en anders kan ik altijd nog wel op de computer…beetje verhaaltje bouwen ofzo…wie weet…

@ Bloemmie, Ja, meis, zet ze maar klaar, die verhalen, en als je internet dan in orde is knal je ze er lekker op!!
Wel ff waarschuwen van te voren, dan neem ik een dagje vrij om te lezen, hihihi!!

@ Filiz, jammer van het verliezen, maar ja, moet je maar niet Z****!!*

@ Marion, gezellig, zo’n gezellige familie!!
@ Dia en Linda, winkels open dan vandaag?
Gezellig hoor zo’n stad.
**
Gisteravond poepiechic feest gehad van m’n werk, met leuke artiesten, o.a. Men in coats. Kennen jullie dat? Ik had er nog nooit van gehoord, maar nu dus wel. Er staan ook filmpjes van op internet, ff googgelen.
En Edsilia Rombley (of zo), John Jones en een paar stand-up comedians, en als klapper van de avond the Gipsy Kings. Erg gaaf!
En net ff met de honden naar strand geweest, nou ja wat er nog van over was. Het leek wel springtij, er was maar een heel smal strookje strand om te wandelen, maar ja, als dfie beessies maar ff kunnen rennen!
Ga nu nog ff een SB borrel halen in de kroeg (spa rood), en dan is het al weer bijna tijd voor een nieuwe werkweek, blèèèh.
Nou kusjes allemaal, laterrrrrrrrrr