Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

O ja, bloemmie, werk ze morgen, zal wel ff wennen zijn!

@mierre: het was idd koopzondag hier vandaag

@bloem: weet t effe allemaal niet meer sorry, wat voor werk ga je precies doen, voor welke periode?

Goeie avond allemaal !

Ik kom eventjes gedag zeggen aan iedereen !

x

@sev: goedenavond!

Goedenavond Sev!!!

Nou heb het weekend weer gewerkt zo als gewoonlijk volgend weekend nog werken en dan 4 weekenden vrij!!!
Heb eigenlijk niet veel nieuws te melden, moet morgen ook nog werken en dan 2 daagjes vrij.

Dus iedereen die morgen moet werken heel veel plezier en succes met de maandag blues!!!
GRoet Jac

Goedenavond iedereen… wij zitten hier heerlijk aan de waterpijp :slight_smile:
lekker een avondje niksen met de waterpijp en een fles rode wijn… wij komen vanavond wel door… morgen helaas college maar gelukkig niet 's avonds!!! Eindelijk weer eens op een normale tijd thuis!

Morgen ook weer werken, na een weekje vakantie te hebben gehad. Moet zeggen begin morgen gelijk weer goed. Morgen na werk door naar Nieuwegein, een avond productraining, dus laat weer thuis.

@linda die productraining was is dat? wat doe je wel van werk

@Linda: jeetje dat is meteen weer een lekker begin zeg na een week vakantie…

@Nur: geniet maar lekker van de waterpijp en rode wijn!

@Jac: werkze morgen en dan lekker twee dagen voor jezelf!

@Miere: dat klinkt idd als een erg leuk feest! Heb je ff lekker uitgewaaid aan het strand?

@Bloem: je vroeg me laatst naar Grey en ja ik kijk nog steeds!! Superserie!!

Zo vriend is eindelijk weer thuis. Straks lekker saampjes op de bank, Bones kijken.

XX

Nou terug van de markt…tjonge wat was het er druk!!!

Hubbie de onderdelen voor een nieuwe compie gekocht, het snelste van het snelste enzo…en dus ook de knip weer leeg(:hihi:)
Lekker broodje daar gegeten, en toen naar huis. Veels te druk. Zitten we er aan de shoarma, knapt er een giga ruit bij de buren…SCHRIKKEN!!!
Lopen we naar de auto, ergens een brandje in een auto op een parkeerterrein, taittuut taittuut de rode brandweerauto van van Pluk voorbij!!

Nou goed, hubbie ligt in bed, hij moet werken vanacht, de pubers zitten Narnia te kijken(ik ga zo meekijken hoor, nu eerst ff jullie gedag zeggen hihi!)

@Bloemmie: Werk ze morgen, hoop dat het allemaal weer goed gaat
@lle andere werkbijen: Jullie ook sterkte met de nieuwe werkweek

Ik ga meteen uit het werk door naar moeders en vaders, hubbie moet de compie daar ff nakijken, en dus eten we meteen ff mee haha, doe ik goed, haha

Tot morgenochtend, en anders pas als ik morgenavond weer thuis ben

Dettje: ik werk in een electrospeciaalzaak, ik doe daar kassa/telefoon/winkel, twee keer per jaar hebben wij zo’n avond als die van morgen, in het voorjaar zijn ze allen apart per afdeling dan mogen er max 4 per afdeling, morgen is iedereen er en word je ingedeeld per afdeling. Na afloop altijd spannend wat voor cadeautjes je meekrijgt, elke keer wel een pan van Te**l, bijv en nog een aantal dingen. Als je die avond van alleen je afdeling, dus die in het voorjaar, krijg je soms iets meer of iets voor een hele kleine prijs

@diamond: ja gemeen he, had ik na de vakantie in september ook al, toen moest ik gelijk de eerste dag na werktijd na amsterdam voor een trainingsavond, dit overkomt mij eigenlijk elk jaar na de zomer- en herstvakantie

@beppie: afgelopen donderdag met mams gewinkeld in almere, erg leuk

@Linda is al bij al nog de moeite waard om naar zo’n avond te gaan.

@dettje: meestal wel ja, is alleen jammer dat je er na werk nog helemaal naar toe moet, de eerste keer viel het erg tegen wat we toen kregen (na alle verhalen van collega’s)

Linda: mooi dan dat je het gezellig gehad hebt in mijn werkplaats haha!! Ik vind het er ook best lekker shoppen hoor, kan er meestal goed slagen voor alles!!

Nu ga ik echt dus, doeidoei

@beppie: veel plezier vanavond

Afgelopen maandag afgesproken om rond 9 uur bij mijn moeder te zijn. Haar spullen in de auto gepakt en toen vertrokken richting Zeewolde. Eenmaal daar aangekomen gingen we inchecken. Dat ging bij dit park heel gemakkelijk. Normaal gesproken moet je eerst je auto parkeren en dan naar de receptie lopen om in te checken. Bij dit park ging het anders, wel leuk bedacht trouwens. Bij aankomst moesten we even wachten tot er een loket vrijkwam. Een medeweker gaf aan naar welk loket we konden. Je kon dus in je auto blijven zitten tijdens het inchecken. Nadat we alle papieren in ontvangst hadden genomen, konden we onze auto parkeren op de parkeerplaats. Toen zijn we naar het zwembad gelopen en hebben we eerst lekker een paar uur gezwommen. Vanaf 15 uur mochten we met onze auto het park op om naar de cottage te rijden en onze spullen uit te laden. Hierna de auto weer terugzetten op de parkeerplaats. Hier hadden ze een hele grote parkeerplaats waar alle auto’s stonden. Sommige parken hebben een parkeerplaats voor de aankomende- en vetrekkende gasten en diverse parkeerplaatsen langs het park. Ik heb de auto naar de parkeerplaats gebracht en mijn moeder is in de cottage gebleven om alvast koffie te gaan zetten. Eenmaal terug bij de cottage wat spulletjes uitgepakt en ons lekker met een kopje koffie op de bank geinstalleerd en beetje tv gekeken. Dinsdag lekker op tijd vertrokken richting Bata**ast*d. Vond het eigenlijk beetje tegenvallen, o.a. qua grootte enz. Omdat het nog lekker vroeg was zijn we naar Lelystad gereden om daar te gaan shoppen en wat boodschappen te gaan doen. 's Avonds lekker op de bank gehangen. Woensdag hebben we lekker rustig aangedaan en zijn we rond het middaguur naar het zwembad gegaan. Voor het avondeten hadden we gourmet besteld. Dit houdt in dat ze 's middags een gourmetset, vlees, sausjes, salades, stokbrood, toetjes, etc. in je cottage komen brengen. Hier hebben we lekker van genoten. Donderdags zijn we na de koffie vertrekken naar Almere om daar te gaan shoppen. Ben daar goed geslaagd met het beginnen van de nieuwe garderobe. Het was de bedoeling om na het shoppen nog naar het zwembad te gaan, maar eenmaal terug op het park hebben we toch maar besloten om de rest van de dag in de cottage te verblijven. We hadden trouwens vip-service geboekt. We kregen elke dag dus verse broodjes en een krant bij de cottage gebracht, erg handig. Vrijdag de wekker op tijd gezet aangezien je voor 10.30 uur de cottage moet hebben verlaten. Toen ik de auto op ging halen was het al erg druk met mensen die de auto op gingen halen. Tegen 10 uur wilden we wegrijden, maar het was zo’n chaos dat ze al voor ver voor onze cottage in de file stonden tot aan de uitgang. Ivm het slechte weer toch maar in de auto gaan zitten en in de file gstaan. Daarna gezwommen tot 14.30 en richting huis vertrokken. Het was de 2e keer dat ik alleen met mijn moeder op vakantie ben geweest. Vorig jaar zijn we hiermee begonnen, alleen toen een ander park. We waren nog geen kilomter van het park toen we zeiden, “volgend jaar weer he”. Dit was dus mijn reisverslag

@ Linda: Nou zeg, dat ziet er erg gezellig uit zo allemaal. Lekker veel wezen shoppen. (mijn grootste hobby):lol: Verder ook nog gezellig gemaakt in de cottage en bij het zwembad. Super zeg!

En wat fijn, dat je ook zo’n vip-service erbij kon boeken. Lijkt mij ook wel wat zo’n midweek hoor! Mijn nichtje en man, waar wij normaal altijd mee op vakantie naar Spanje gaan, doet zoiets ook ieder jaar. Ook omdat ze een hond hebben, die dan op de meeste parken ook welkom is. Hun bestellen ook altijd het onbijt en s,avonds het diner erbij en zijn ook al op verschillende CP parken geweest en hun bevalt het ook zo goed.

**Heel leuk je verslag hier te lezen Linda en zo te lezen, voor herhaling vatbaar dus. :wink: **

@roanna: vorig jaar zijn we naar een park in brabant geweest, niet elkaar park heeft nl 2-persoons huisjes. Een ding vond ik wel vreemd. Zo’n park heeft altijd wel een bubbelad, maar heb deze echt niet kunnen vinden. Er zou ook een buitenbad zijn, maar ook deze niet gevonden. Niet dat ik er met dit weer in zou gaan maar toch. Of ik heb een gedeelte gemist tijdens mijn verkenningstocht in het zwembad.