@Linda: Klasse hoor, zo lekker weg met elkaar… Batavia is KLOTE!!! Wij wonen in de buurt, en dan is het nog te doen, vooral omdat wij nogal breed zijn(zeg maar!) en ze daar voor mannen een winkel voor de grote en brede man hebben. Maar anders kwam ik er nooit! En bij ons in het dorp is ook niet veel te beleven dus! Maar Almere is best grappig…
Lekker hoor een midweekje weg, lijkt mij ook wel wat, maar dat gaat niet, he, werken en nog geen vrije dagen opgebouwd!
@beppie: jaren geleden heb ik het al eens aangedragen om met zijn tweejtes weg te gaan, maar dan hebben we nooit gedaan, tot ik het twee jaar geleden hoorde van diamond en haar moeder. Toen zei ik ma we moeten het toch maar eens toen, zodoende zijn we nu al voor de 2e keer samen weggeweest en gaan we volgend jaar weer. Ik moet eerlijk zeggen had meer verwacht van Bat.stad. Mijn moeder had voor de vakantie al van meerdere mensen gehoord dat t tegenviel, maar ik had zoiets van eerst zelf kijken, maar ja viel voor mij persoonlijk erg tegen, had er meer van verwacht. Mss volgend jaar jullie een midweekje weg? Wij gaan zeker weer. Denk dan alleen weer in mei net als vorig jaar. Vind ik qua weer dan toch fijner.
Goedenmorgen allemaal
@BLOEMMIE MOET WEER GEWOON WERKEN, STERKTE!!!:unibrow:
@Linda: We gaan wel eens vaker een midweek(of zijn dat vaker geweest). Maar nu met die nieuwe baan, en alles wat er al weer gebeurt is, ben ik er wel aan toe(en ook niet zeg maar) Ach we gaan eerst de ‘feestdagen’ maar eens doen, en het huis weer eens behangen enzo…
Vanmorgen eerst ff langs de arts voor medicijnen ed…dan naar het werk.
Vanavond dus naar paps en mams mee-eten en dan is de week weer gewoon begonnen!
Tot vanaaf laat of morgen maar weer!
Goedemorgen iedereen.
@Bloem,succces op je eerste werkdag!!!
GOOD MORNING :teeth: !!!
@Bloem
Sterkte op je eerste werkdag!!!
@Beps
Lekker eten bij je ouders vanaaf. Veel plezier!!
Goeiemorgen!!
Zal vanmiddag niet veel langs komen want ik zag dat er 26 offertes moeten worden uitgewerkt… Lekker klussie dus!!
@Bloem, sterkte vandaag!!
@Beps, Batavia is inderdaad **! Heb gisteren weer 3 truitjes gekocht bij de C&…
@llemaal, vandaag ga ik weer beginnen met SB… Nou ja… vanavond ga ik nog wel uit eten maar verder ga ik wel weer mijn best doen!! Ben in deze 8 weken gewoon heel slecht eten… 3 kilo aangekomen. Dus dat valt best wel mee… Gaat er ook wel weer af!!! En zaterdag en zondag eet ik ook niet normaal… Maar daarna ga ik weer serieus aan de slag!!!
Voor nu even genoeg, als ik een gaatje vind vanmiddag, dan kom ik nog wel langs!!
X
@cynthia:
ja van Bat.stad had ik echt meer verwacht, ik ga vandaag ook weer beginnen met SB, voor vakantie nr CP al 9 weken gevolgd en 9 kilo eraf, vorige op CP er niet aan gedaan, Vanavond training voor werk weet dus niet wat voor eten er is maar normaal gaat dat wel goed. Begin jij ook weer bij week 1?
Goedemorgen allemaal in weer een nieuwe week!!
Zonet weer een eind gefietst op de hometrainer, was er de laatste tijd niet echt van gekomen (smoesjes haha). Viel me gelukkig mee, kon het aardig volhouden. Daarna lekker gedoucht en getrut en de rest van de dag heerlijk vrij.
@Linda: leuk reisverslag! En super dat jullie het samen ook zo leuk vinden om weg te gaan! Goed idee he
Succes vanavond, ben benieuwd wat je nu als kado meekrijgt.
@Bloem: succes vandaag meid!!
@Cyn: succes met de offertes! Waar gaan die mensen allemaal naartoe?
XX
@Linda, ja ik begin ook weer bij week 1!!!
@Dia, de mensen die offertes insturen zijn het meeste voor een weekendje weg, of voor camping in 2007. Dus heb lekker wat te doen vandaag!
x
goede morgen u allen…!!
pff…maandag!! van mij mochten ze die dg schrappen!!
@dia…lkkr zo een dag voor jezelf…geniet ervan. fietsen…?! heb jij niet echt nodig aan de foto’s te zien ![]()
@beppie…fijne werkdag en veel plezier bij papz en mamz…!!
@cyn…hmm…naja, niks te doen hebben is ook weer zoiets!!! snap niet wat mensen op een camping gaan doen. geeft mij nou niet het vakantie gevoel als je nog zelf moet afwassen enzo
ik zal dr vast wel weer een hoop vergeten…sorry (K)
kwam vanmorgen echt niet mn bed uit. uiteindelijk toch nog op tijd op school gekomen. wat daar te doen>>>NIKS
toen ben ik maar weer naar huis gekomen. niet echt goed natuurlijk, maar hier doe ik meer dan op school dusja.
toen askim gebeld, hij komt zo op msn…toch nog n leuk dingetje vandaag;)
daarna naarstage voor een gesprek bij te wonen…dan naar de winkel, koken, vanaaf de rest van school werk…pffff
kom ik erg zeuretig over…???
xxx
Goedemorgen dames.
Nog even gauw voor dat ik naar mijn werk ga een berichtje. Ik kom net van de dermatoloog af, omdat mijn huisarts 3 weken geleden een soort wratje op mijn schouder had weggesneden, wat naar nu blijkt, huidk****** te zijn. Wel goed te behandelen en te genezen gelukkig.
Over 3 weken wordt dat plekje nogmaals wat dieper weggesneden + dat hij nog een moedervlekje weg wil halen.
Die vorm die ik dus heb, komt door het veelvuldig in de zon vertoeven zei hij. Ik zei, oei oei en ik moet in december nog naar de zon toe. Geen enkel probleem zei hij, als u maar zo veel mogelijk uit de zon blijft en een goede zonnebrandcreme gebruikt.
Vanavond dus de opnames voor Piet’s weerbericht hier. Ik denk niet, dat ik er op kom, maar ik ga wel ff kijken bij de opnames. :nod:
@ Bloem: Natuurlijk ook namens mij, succes met je eerste werkdag. :dope:
Moet nu gaan, werk roept!!!![]()
Werkse allen en voor die thuis blijven… ook een fijne dag!
oejjj roanna…das helemaal geen goed nieuws!! hoop dat de dokter je idd goed kan behandelen ![]()
we leven met je mee meid…en veel plezier vanavond bij peit…ik zal zeker kijken als ik nog op ben…
xxx
Cyn&Lin
Was vorige week weer begonnen met SB. Valt niet mee want we komen om in de feestjes en dat blijft de eerste weken zo. En tja… daar is ook gebak. Er gaat dan misschien niet heel veel af maar kom in ieder geval ook niet aan.
@Dia
Lekker zeg zo’n rustig begin van de week!!!
@Filiz
NEE!!! JE BENT GEEN ZEUR!!!
Lekker vooruitzicht … Askim op MSN. Maakt de saaie maandag weer goed!
@Roanna
Dat is schrikken zeg, je brengt geen goed nieuws vandaag!!!
Wat een geluk dat het goed te behandelen is. Denk aan je!!
@Roanna: oei dat is geen leuk bericht. Gelukkig ben je er op tijd bij en is het goed te behandelen. Des te meer reden om goed te blijven smeren, wil er bij mij ook nog wel eens bij inschieten…Sterkte ermee!
@Cyn: gaat je dag in ieder geval lekker snel! Nog geen voorboekingen voor Turkije?
@Filiz: ow lekker straks ff msnnen! Waar gaat hij dan naartoe, of staan daar overal computers? Ik heb echt geen idee, maar ben wel benieuwd nu er dus van mij ook wat vrienden in t leger zitten…
Zonet lekker koffie gedronken en tijdschriften gelezen, nu zo 's wat eten! Tot later!!
XX
nee dia…helaas die luxe hebben ze er niet.
maar sinds een paar maanden heeft ie een nieuwe taak, en moet ie paar keer per week naar de stad om papieren af te geven bij een hogere chef…
en als ie dan in de stad is, heeft ie ook de tijd om ff naar n internetcafe te gaan…![]()
vandaag maar n uurtje…
xx
wwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhaaaa
i love my job
we hebben internet op de werkplek!! wat gaaf!!
mag er geen gebruik van maken, maar ja, dan moeten ze het er niet opzetten!!
hihi
thuis dus nog geen internet, dus ga straks ff uitgebreid lezen
nu AAN T WERK!!
Goh Roanna, das toch wel ff schrikken natuurlijk. Alleen al van het woord kanker schrik je je wezenloos. Maar gelukkig is het goed te behandelen begrijp ik. Ik wens je heel veel sterkte ermee en t komt weer helemaal goed hoor!
Voor de rest wens ik iedereen weer een goeie week toe, met wat of waar dan ook.
En meeting gangers: tot zondag!!
hihi
ff stiekum tussendoor
heb nog geen klant gezien of gesproken
alle systemen liggen plat, voor mij, kan niks
beetje meeluisteren en beetje casussen maken…gelul in de ruimte dus
vanochtend koud gedoucht en nog geen internet thuis, en alleen maar net5 op tv (morgenavond gelukkig wel lekker tv kijken)
wennen hoor, moet iedereen uitleggen hoe en wat (450 mensen!!) nee ik ben niet al die tijd in turkije geweest, ja…waarom niet…uhm…GC…oh, ja leuk…nou ja…leerzaam…waarom ik terug ben, ja weet ik zelf ook niet, het moet, het kon, dus waarom niet…?
en meer van dat soort gesprekken.
nou ja, wennen dus, ennuh bbbbrrrrr!! bibber
gelukkig is het maar 10 minuutjes fietsen vanaf mn ‘huis’ dus ga vanaaf de buurt een beetje verkennen…
wat een ellende zeg…wordt denk ik alleen maar erger, als ik straks echt weer aan het werk moet en niet meer zomaar mag aanklungelen…
waar ben ik aan begonnen??
er staat weer een verhaaltje bij de weg
en allemaal bedankt voor de goede wensen voor vandaag, heb ze nodig, snik!
nou allemaal een fijne avond, niet te veel kletsen, tot strakkies
goedemiddag iedereen! wat is het lekker rustig vandaag, is iedereen aan het bijkomen van het weekend?
@bloem en didi! Jullie zijn goed bezig vandaag… morgen weer een vervolg :D:D
ik doe mn best
de werktijd zit erop dus geen internet meer
ik ben weg
duimen dat mn huisgenoot mn internet kan kickstarten!!