Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

hey bloem we duimen met je mee:teeth: :wasted:

ik duim ook mee bloem;)

filiz waar doe je vriend legerdienst

in denizli…bekilli

is dat niet ergens in de omgeving van Pamukkale

ja klopt…20 min ervan af ongeveer.
hoezo…?

hey weet er iemand een titel van een boek waarin ‘vlinders’ voorkomt. Heb het ergens gelezen in een af ander topic, maar begod niet meer in welk. Sev heb jij die niet onlangs gelezen.
mercikes

ow gewoon, is altijd leuk om nieuwe plaatsen te weten liggen.

turkse vlinders…?

dat je waar :wink:

Ja t was dat. merciekes

@Dettje: ja het is Turkse Vlinders van Stine Jenssen. Ik heb het gekocht in de Fn*c in Gent. Mooi boek, alleen soms wat langdradig maar je moet het beslist gelezen hebben !

@Bloem: ik duim ook met je mee al weet ik niet voor wat, heb nog nx terug gelezen, alleen deze blz hier… Maar duimen doe ik zeker en vast !

Hallo iedereen !

Ben EINDELIJK thuis ! Van 8u tot nu ! Tot 16u30 in school gezeten, erna mn vriendin naar huis gevoerd, het was spitsuur, dan op boodschappen voor oma en toen ik juist 10 minuten geleden thuis was, belde askim me !!! Wihihihihiiiii

Ik ga nu eerst eten, zie al scheel van de honger :retard:

Jakkes Roanne, dat zijn geen goede berichten.
Ook al is het goed te behandelen, je hebt het liever toch niet.
Ik hoop dat de behandeling goed gaat en dat ze echt alles wegnemen.
Heel veel sterkte ermee!

goedeavond allen :slight_smile:

vriendlief is nu aan het koken en ik ben weer eens achter de pc gekropen :smiley: wat een gezellige relatie :wink:
maar ach… maak ik straks wel weer goed :slight_smile:

vandaag rustig dagje gehad… alleen vroeg mijn bed uit, dat was wat minder… maar ja… je moet toch wat… heel saai dagje gehad dat wel. vanavond maar even niksen

Goedenavond lieve dames

Bedankt voor al jullie lieve woorden en natuurlijk ga ik er ook van uit, dat het wel goed komt. Het was inderdaad wel ff schrikken toen de huisarts me na 2 weken zelf belde om het tegen mij te zeggen, wat er aan de hand was en om doorgestuurd te worden.

Ben net een half uurtje thuis van de opnames met Piet Paulusma. Wat leuk om zo iets een keer in het echt mee te maken. Ik weet niet of ik er ook bij op sta. Ik dacht wel bij de live uitzending van kwart over 7, maar die heb ik dus niet kunnen zien. Die van vanavond in SBS Hart van Nederland in ieder geval niet, want toen stond ik aan de zijkant om voor koffie te zorgen.

Fijne avond nog allen.

Zo meiden, weer thuis. Eten was lekker, werken druk, maar ging weer goed. Het is nog steeds een leuke baan, maar ik moet gewoon vet wennen

@Roanna: Schrikken, ik heb je een pb-tje gestuurd! Hoop dat ik het overleef en straks nog kijk, wanttt ik ga tegenwoordig al vroeg uit! Om een uurtje of 10 doet bij mij niets het meer hihi

Ik spreek jullie allemaal wel, heb alles bijgelezen, maar het is na 21 uur, en dus doen mn hersenen het niet meer hihi

@ Beppie bedankt voor pm en heb je er een terug gestuurd.

Kan me heel goed voorstellen dat je dat niet altijd meer trekt, om zo laat nog tv te kijken met je drukke baan.

Een goede avond allen nog. :wink: Voor diegene die zo plat gaan, weltrusten alvast.

Goedenmorgen allemaal

Ikke gisteravond vechten om te kijken of we Roanna zouden zien, val ik in slaap:drugged: :redface:

Straks dus naar mn werk, daar gaat wel heel veel vrije tijd in zitten hoor! Maar ik geloof echt dat ik er heel langzamerhand mn draai ga vinden:nod:

Tot vanavond, want ik denk niet dat ik ff kan langswippen vandaag(zoals sommigen hier op dit forum op het werk kunnen reageren, hun weblog bijwerken enzo hihihihihiBloempje!!)

Kussssss(SEV!!!)

Goede morgen allemaal!!! De plicht roept dus tot straks…

Goeiemorgen allemaal !

Ik zal ook niet zoveel langs kunnen komen vandaag want vanmorgen ga ik wat studeren en wat helpen in huis en vanmiddag moet ik met mn hond naar de kapper (duurt zeker 2 à 3 uur…)

Tot vanavond

x