Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

Hey meiden!

Ook ik kom niet zoveel langs vandaag, waarschijnlijk pas weer rond een uur of 16.00… Moet zo naar school. Eerst weer een tentamen, en daarna een nieuw onderdeel: Gezondheidszorg… Zal mij benieuwen!!!

Sorry voor het egootje!!

x Cyn

hallloooo?
helaas niet met ontbijt achter de pc maar wel met thee op t werk…sss…nie verder vertellen
gene internet maar I love rubby, want die heeft wel mooi ff mn tv gemaakt, en voor heel het huis, geen sneeuw meer maar relatief scherpe zenders, allemaal…woepie
vanaaf komt er een compunerd mn internet fiksen, hoop ik dan

weer koud gedoucht, brrrr…dacht dat dat alleen in turkije kon, jakkes. wordt hopelijk vandaag ook gemaakt, moet nodig mn haartjes wassen jakkes

moe, moe, moe…morgen nog vroeger opstaan
blegh!!
werk ze allemaal!!

@cynthia: succes vandaag!

@bloem: balen dat je koud moest douchen!!! vind ik verschrikkelijk als dat gebeurt!

@de rest: goedemorgen. Zit nu weer een beetje duffig achter mijn pc (ok, wanneer niet) en hoef pas over 2 uur naar college. Eigenlijk moet ik wat nuttigs gaan doen maar ik heb eigenlijk nergens zin in. schiet dus niet echt op. Ik ga eerst maar eens kijken voor een ontbijtje…

goedemorgen!!! :smiley:

Iedereen is druk vandaag…ik dus ook…moet zo meteen weer naar de sportschool. Ga me, samen met mijn vriendin, even lekker uitsloven.
Tot straks!!!

@ mar, lekker zweten!!
veel plezier, lekker genieten en daarna ontspannen en blij!!

zou eigenlijk ook moeten gaan sporten, eerst maar eens een sportschool zoeken
en tja…kan nog steeds geen dichte schoenen aan, loop nog op mn flip-floppie’s rond
niet eens zoooooo koud…

Druk druk druk maar ff bijgelezen. Gelukkig hebben jullie niet veel gepost dus ik was zo klaar

Tot vanaaf hihi

ja, zelf ik kan het redelijk bijhouden…hihi
lekker makkelijk

Je hebt soms van die dagen waarop het niet echt mee zit, heb er helaas vandaag zo eentje :frown: !!!
Vanmorgen al een uur langer moeten werken door een domme fout van mij.
Vanmiddag kwam de schoorsteenveger net voordat ik moest gaan sporten. Hub in geen velden of wegen te bekennen dus zat er niets anders op voor mij dan te wachten tot hij klaar was. Op zich niet erg want de schoorsteenveger ziet er bepaald niet verkeerd uit. Kijken mag he :wink: .
Toen ik uiteindelijk op weg was bleek de straat afgesloten zonder waarschuwing vooraf. Is nogal afgelegen, geen zijwegen dus kon het hele eind weer terug, weer 10 minuten verprutst.
Eindelijk bij de sportschool, vlug omkleden, tas in de kast doen. Dacht ik met mijn polsbandje een kast te openen zitten er al kleren in. Heeft mijn voorgangster de deur niet goed dicht gedaan. Krijg geen kastje meer open met mijn bandje, storing dus. Naar de balie dan maar. Natuurlijk een wachtende voor me, telefoontjes tussendoor, maar uiteindelijk kon ik dus toch gaan sporten, een klein uur later dan gepland. Niet zo heel hard gezweet dus vandaag maar gelukkig heeft vriendin veel vrij deze week zodat we nog een keer gezellig samen kunnen gaan. Gaan het donderdag maar weer opnieuw proberen :nod: .

Hallo allemaal!!! Of ben ik alleen?

Zojuist mijn cijfer van mijn tentamen van vorige week teruggekregen > 9.8!:biggrin: Vind mezelf echt cool haha!!!

x

@Cyn
Niet alleen ontzettend cool…je bent gewoon een toppertje!!!

@CYN!!! TOPPIE!!!
He lekker ga ik je zondag weer eens ff zien!!! Oh ik verheug me er nu al op dus!!

Me 2!!

@ cyn, kei gaaf, super tof, je bent de goeiste!! wowwie
@ mar, nou lekker dagje dus, maar je hebt dus aardig gezweet van dat heen en weer gestress…of niet?? :wink:

nou ben weer weg, heb dus tv, nu nog internet komt straks iemand voor langs.
eten in de magnetron ( 1 dag koken, 2 dagen van eten)
hopelijk morgen eens een keertje warm douchen, moet echt nodig mn haar wassen…
toch apart, dat elke keer dat ik koud moest douchen in turkije, er ene kapperszaak in de buurt was, die dan keurig netjes mn haartjes voor mij wasten en fohnden, (GRATIS!!)dat heb ik dan hier weer niet…
reden te meer : ik wil terug!! hahaha

vanavond lekker avondje tv, hopelijk is die jongen voor t internet een beetje op tijd weg…

wel vermoeiend dat werken, ging erg goed vandaag, alweer bekend en saai, maar iedereen denkt nog dat ik een turkse vriend in turkije heb en vraagt waarom ik terug ben en hoe 7 mnd turkije was, en dan moet ik alles telkens opnieuw vertellen en tja…dan beleef je alles toch nog een keertje, de leuke dingen maar ook de minder leuke dingen…
en 15x op een dag is dan toch een beetje te veel van het goede
wil helemaal niet meer aan die p***********p denken…
zucht…vermoeiend hoor!

Ben dagen niet hier geweest. Geen tijd, weekend werken en toen naar m’n broer Gisteren Kanjer Training gevolgd voor school. Enorm leuke cursus om een optimaal klimaat te creeëren binnen je groep, in de omgang met elkaar.
Net een leerlingbespreking gehad en het handvaardigheidcircuit ingedeeld. Vanavond weer een cursus om handelingsplannen te schrijven.

Ben de vakantie in Side al weer bijna vergeten door dat hectische gedoe.

Hoop dat iedereen verder gezond is en lekker gaat.

Hoop snel weer meer te kunnen komen.

Fijne avond allemaal.

@Beps, ja leuk he!! Ik heb er ook onwijs veel zin in!! Eens even kijken of je nog veranderd bent…

@Bloem+Mar, thanks :redface: :redface:

Zo naar mijn oma die is jarig vandaag :disgust: Laat ik daar nou net geen zin in hebben!!

x

@Cyn: Die oma??? Ja??? Sterkte dan vanavond!! Maar omdat jij de goeiste bent kan je dat aan!!!

Hubbie is de nieuwe compie in elkaar aan het zetten…SPANNEND!!! Het is het snelste van het sneltste zeg maar…

Straks de dochter van mn vriendin helpen voor haar examen engels, meteen ff de monitor voor haar brengen en dan tv kijken saampies!! Lekker…

Tot morgen

@Marion: soms heb je van die dagen :retard:

@Cyn: goed gedaan meid!!!

@Bloem: vanavond weer lekker Grey kijken?!

Zo vandaag zit er weer op. Was druk op het werk, hoofdpijn dus zometeen lekker eten en dan op de bank NIKS doen heeeeeeerlijk!!!

XX

hey meiden…niemand kan veel langs komen maar ondertussen kletsen ze wel 2 pagina’s vol!! haha.

mijn dag was ook vermoeiend…maar dat mag de pret niet drukken;)dadelijk lkkr voetballen en morgen kan ik 2 uurtjes langer slapen…

@sev…hoe was het bij de kapper met de hond? is het niet verschrikkelijk vervelen als je 2 a3 uur zit te w88…?

@dia…geniet van je avondje niks doen :wink:

@bloem…vervelend van die koude douche…hoop dat ie snel gemaakt wordt

@cyn…wat top van die 9.8…veel plezier bij oma!

@marion…hmm, het zat jou niet mee vandaag. donderdag beter wat het sporten betreft;)

tot later…xxx

allemaal goeieavond, druk bezig geweest vandaag, eigenlijk niet veel gedaan sé, was behoorlijk laat toen ik uit mijn bed kroop, rond 2 uur deze middag, wat gegeten en daarna naar iemand geweest om mijn boeken engels, heb gisteren eens gebrost en moest ik natuurlijk een beetje inhalen. had me voorgenomen niet lang te blijven. Nu ja die had koffie gemaakt en een taartje gaan halen. Dus ja alles wat ik gepland viel in het water. Dan maar rond 17.00 snel naar huis en eten klaar gemaakt. En nu zit ik wat uit te rusten aan de comp en lees ik wat bij. Denk niet dat ik nog veel zal uitsteken moet binne een paar uurkes terug beginnen werken.

@cyn proficiat met je punten.
@sev amaai zolang bij de kapper, heb ik echt een hekel aan. vind ik zo’n tijdverlies.
@bloem hopelijk kan die computernerd er wat van en heb je vlug terug internet.
@rest maak er nog een fijne avond van

@Bloem
Hopelijk heb je eindelijk een warme douche morgen!! Vind een koude verschrikkelijk en al helemaal met deze temperatuur.

@Fransijn
Heb al meer goede reacties gehoord op de Kanjertraining. Schijnt erg goed te werken.
Jammer he, dat je niet de tijd krijgt om na te genieten van de vakantie. Lijkt voor mijn gevoel ook al maanden geleden dat we in Turkije waren terwijl het nog maar een paar weken geleden is.

@Cyn
Veel plezier vanavond of moet ik sterkte zeggen? Geniet in ieder geval maar van het gebak!!

@Beps
Kunnen we je straks helemaal niet meer bijhouden als je die snelle computer hebt!!

@Filiz
Veel plezier op het veld, laat die ballen maar knallen!!!