Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

@Cyn: proficiat meid ! Goed gedaan !

@filiz & Dettje: Jaaaaaa 3 uur zijn lang, het waren er btw 3,5 u !!! Vééél te lang maar de volgende keer zet ik er mn hond af en doe ik ondertussen de boodschappen en ga ik hem dan weer gaan oppikken ! Maar hij is weer een echte lieve schat ! Vind hem véééél mooier dan dat hij zo een lang haar heeft. Foto volgt hihi :wink:

a t was de hond die naar de kapper ging

wouwie!!!

hij kon er idd wat van
ff een beetje klikken en klakken en klaar!!

internet en TV!!
waarschijnlijk morgen dan een warme douche, of wil ik dan te veel??

vanaaf tv kijken!!
wiepie!

APPLAUS voor de computern**d, ne heeft dat goe gedaan. Blij dat je terug internet heb bloem. Veel plezier in je kamer

YES BLOEM
Eindelijk…wat zal jij genieten vanaaf!!!

ja eerst tv, en tijdens de reclame lekker ff kijken wat hier staat

en tussendoor komen al mn foto’s als screensaver voorbij…
wiehie!!

@bloem
Super dat je internet het doet!

@sev
Ik hoop dat je hond weer heel mooi is :slight_smile:

@cyn
Een 9,8 goed hoor!!

@marion
Lekker zo,n dag :frowning:

ow zalig als ik dat hiet doe, komen ze zot op den duur. dus laat ik het maar, maar ga toch iedere dag eens piepen naar foto’s sé, heb er een goed gevoel bij en het fleur me op als ik een dipje heb. ow wat mis ik sé, kon ik de tijd maar terug draaien. Nu ja we kijken al vol verwachtingen uit naar de volgende vakantie. is nog een paar maanden te gaan maar ja, we komen er uiteindelijk wel.
sorry voor mijn ego-berichtje

reclame!!
hihi…
erg he, dat ik weer internet heb…gnagna :unibrow:

@Bloemmie: FEESTEN!!! Nu ben je helemaal niet meer bij te houden…

Ik ga lkkr CSI kijken…dusssehhhh…tot morgen :hihi:

Lieve dames. :paranoid:

Nog even doorgaan en we zitten al weer op de helft van deel 12. :dope:

Het gaat zo snel met jullie. :smiley:

Prettige avond allen nog!

allemaal ene goeie avond en tot later eens. Slaap wel

@Dettje: ja was de hond hihi :wink: Slaapzacht !

jeeeeeeeeeeeeeeehhh
mijn beste turkse vriend heeft hotmail!! en nu eindelijk ook MSN
zag dat ie me toegevoegd heeft…eens kijken of ik hem ook eens op msn kan spreken
hij kan mij nl niet terug sms-en, een of andere netwerk fout ofzo!!

i love turkije, had ik dat al gezegd??

Nee Bloem, geloof niet dat je dat al eerder gezegd had :wink: :smiley: :wink:

@bloem…jaa:D superdepuper wat wil je nog meer? en internet en je beste vriend op msn…!! nu nog een warme douche :wink:

@detje…slaap lkkr.

@sev…jeetje 3.5 uur!!

net terug van de taining. was heerlijk. ik had eerst niet veel zin maar als je dan eenmaal daar bent en lkkr kunt rennen enzo. ben je blij dat je geweest bent. heb me in 1x afgemeld voor zondag…!! laat de meeting maar komen…heb dr zin in!!

ik ga zo ook slapen…tot morgen…dikke kus en slaap lkkr.

hihi
filiz eerst zeggen dat het zoooooooooooooo leuk was en dan zeggen dat je je afgemeld hebt voor zondag…hihi
ik had nooit zin om te trainen als ik wist dat ik dat weekend toch niet zou spelen…lui, lui
ik moet echt weer gaan sporten…maar ja…die teen he? uhm…nou ja, ik heb tenminste een goed excuus… :wink:

haha…tja bloem en donderdag kan ik ook niet ivm slaapdienst…zeg altijd subtiel erachter aan>> maar volgende week dinsdag ben ik er gewoon weer :wink:
jaa die teen…erg vervelend dat het je zo belemmert. en dat terwijl je zooo graag wilt sporten…meid, ik heb met je te doen (K)

ja nou he?? grijns…

• Hoi, ff laten horen dat ik er ook nog ben!*
    Heb het mega vet druk van de week, en op de koop toe morgen een verplichte cursus, blèèèèh, effectief functionerings en beoordelingsgesprekken voeren, lekker interressant.
    Net wel weer wezen buikdansen met Crazymar, erg leuk, en gaat steeds beter. Maar het is wel moeilijk, hoor.

@ Sev, leuk dat je woeffie weer mooi is, die van mij zijn alletwee kortharig, die hoeven nooit naar de kapper!
@ Bep, je gemiddelde aantal post gaat wel drastisch omlaag, hoor!
@ Bloem, geniet van je kamer, en alles erom heen! :idea:Ideetje: Naar de sportschool, kan je tenminste lekker warm douchen na afloop!
@ Roanna, beetje laat, maar ik hoop dat het allemaal goed afloopt!
@ Cyn, ook een beetje laat, maar errug knap, een 9,8!!

• Goed gedaan meissie!!*

Wie ik vergeten ben, sorry, hou van jullie, en ik heb onwijze zin in zondag!!!