Hé, das leuk dat was dus nummertje 500!!
gaat wel erg hard he?? :delete:
door wie zou dat nou komen…? :paranoid:
igg niet door sev, beps, diamond en cyn… :finger:
ik ga een poging doen te slapen…
net dus tv gekeken en met mn huisgenoten geouwehoert…merkt wel dat ik 4 jaar ouder ben… :disgust: en een beetje meer heb meegmaakt, maar goed…:redface:
ok poging tot slapen, geen tijd om een nieuwe verhaaltje te typen… heb ff tijd en ruimte nodig om weer wat te bedenken… werken kost tijd en ruimte is er niet echt, dus ff geduld…
oh ja, by the way, ik douche graag 's ochtends en ik slaap graag uit, dus eerder opstaan om te sporten zodat ik dan kan docuhen…pfff…kan ik net zo goed niet eens gaan slapen…
slaap zacht en tot morgen!!
@Cyn je mag trots zijn op jezelf meteen 9.8 voor je tentamen
GEFELICITEERD!
@Bloem,probeer toch maar met regelmaat te slapen,ik wil niet als een zeur over komen maar als je lichaam eraan went om weinig of niet te slapen kun je last krijgen van slapeloosheid en dat is echt vervelend,ik kan het weten he haha.
Sorry lieverds heb al een paar dagen vanalles te doen gehad maar ik ben jullie niet vergeten hoor.
KNUFFEL!
@Jill: Goed wat van je te horen!! En dat je lichaam went aan je slaappatroon, ja klopt EN DAT IS HEEEEEL VERVELEND!!! Ik ga er de ene week rond 5.30-6 uur uit(met hubbie mee op, bakkie doen enzo) en de andere week kan het om 6.45, het opstaan dan he! Nou ik het weekend en elke dag dan gaat mn biologische wekker af: 6 UUR!!! BALEN!!! IK KAN UITSLAPEN!!! En dan ook niet meer slapen he!!
@Mierre: Ja gaat hard omlaag, maar goed, ik probeer tussendoor nog ff iets te posten, alleen dat gaat echt verrrot…zo veel te doen(gelukkig!!) En 's avonds dan wil ik ook nog iets sociaals doen, en dan bedoel ik hier thuis, hubbie puber/vriendin vriendinnen…die schijnen er ineens ook nog te zijn :hihi:
Nou vandaag de week in 2-en zagen…JOEPPIE!!!
Tot straks/vanavond
good morning all!!
whiehee, warme douche warme douche!!
beetje flauw dat ze me niet eerst vertelt hadden dat de douche eerst loeiheet wordt, daarna koud en daarna gewoon weer warm!! daar denk je niet aan, toch?? dus na 6 minuten kon ik warm douchen!! whieheee!
enne jill…gelukkig voor mij, is slapen mijn grote hobby. als ik vrij ben slaap ik heerlijk uit (en daar wen ik WEL heel snel aan) heb geen last van een inwendige klok, ik ben een avondmens, wordt pas na de middag echt een beetje wakker…
leuk dus dat de wekker al om 06.15 ging…wieks!!
@Bloemmie: Kon het niet laten nog ff te kijken wie er nog meer de PIEP(L*L) is om vroeg te beginnen: JIJ !!! HAHAHAHA
Sterkte vandaag weer, en ik ga het vandaag weer eens proberen om langs te komen(denk het niet, er is al een druk schema!)
Laterzzzz
grijns…
betrapt!!
Goede morgen allemaal!!!
@Mierre
Mijn zus was pas geleden met haar vriendinnenclub ook een avond naar de buikdansles geweest. Ze hadden ook zo enorm gelachen met z’n allen.
@Beps&Jill
Jammer dat jullie het te druk hebben om met ons te babbelen. Maar kan soms gewoon niet anders. Genieten daarom gewoon dubbel van jullie posts!!
Had ik gisteren een dag waarop alles tegen zat, deze dag begon erg goed. De taxichauffeur vertelde dat haar dochtertje haar gisteren het volgende vroeg: mam, ken jij nog ergens een lievere moeder dan de moeder van J.? Wist niet wat ik hoorde want heb zelf helemaal niet het idee dat ik zo overkom, zijn zelfs dagen bij waarop ik me eerder de politieagent dan moeder voel. Vertelde het meisje dus maar dat andere moeders altijd liever lijken omdat je daar nooit standjes van krijgt. Ach hou op, zei de chauffeuse, je bent echt een hele lieve moeder!! Dat klopt mam, zegt J. die me met een stralend gezicht aan zit te kijken. Met zo’n mooi compliment kan je dag toch niet meer stuk?
Aaah meiden jullie zijn echt lief met ze allen!!!
@Bloem, super meis dat het nu is aangesloten!!!
@Beps, doet jouw pc het ook al??
Gisteravond even bij mijn oma geweest, ze viert het officieel zaterdag!! Ik heb gewoon het gebakje afgeslagen!! Goed he! Ben weer helemaal een beetje trots op mezelf!!! Nu weer aan het werk, kijken of ik me daar ook weer aan SB kan houden!! Ik zag achter in de keuken al weer hele lekkere koekies liggen haha…
K heb zin in zondag!!!
X
djeez he
hier loopt iedereen te SB-en…tut…tut…tut heb maar gezegd dat ik SAS!! whahhaa…
@ mar, wauwie, jouw dag kan niet meer stuk, dat zijn de kleine kadootjes die moederdag overbodig maken!! die kun je inlijsten en boven je bed hangen zeg!! wat superrrrr
@ cyn, goed hoor, geen gebak…misschien zaterdag wel? moet wel leuk blijven…maar ja,w at is nou leuker dan afvallen en je helemaal goed te voelen…
ik voel me KEI goed,
ik voel me KEI goed
ik schreeuw het van de daken…
ik voel me KEI goed
ik voel me KEI goed
niemand kan mij iets maken…
(hans teeuwen)
goede morgen…!!..hmm wat heb ik te vertellen, niet veel igg. dadelijk werken tot 5 dan meteen door voor turks, laat weer terug en dan slapen.
@cyn…meid, ik ben ook helemaal wel een beetje trots op je hoor! zou niks voor mij zijn om het gebak af te slaan!!
@beppie&jill…mis jullie wel hoor!!
@marion…das idd een mooi compliment om als moeder te krijgen;) jouw dag kan niet meer stuk!!
dikke kusz
Stiekem even vanaf kantoor, zit nu in mijn uppie dus grijpen die kans
![]()
@Cyn
SUPERKNAP dat je het gebakje af hebt geslagen!!! Heb vanmiddag ook verjaardag en ben NIET van plan het af te slaan maar neem gewoon een heel klein stukje. Vind dat ik een beetje mag zondigen bij speciale gelegenheden, is het ook beter vol te houden.
@Bloem
En dan kom je ff bij ons en dan hoor je weer niets anders dan SB!!
@Filiz
Lange dag voor je dus! Maar vanavond wel weer even in turkse sferen.
ja ach, SB…hele hype…als het voor sommigen werkt, mooi
maar hoor mensen zeggen: ‘dat mag ik niet van Sonja’ en dan denk ik toch…tut…tut… :finger: je bent toch een weldenkend mens, je mag toch wel zelf bepalen wat wel of niet mag…daar heb je toch niet zo’n p****p mens als Sonja Bakker voor nodig (its all in the name)
maar goed…de kilo’s gaan eraf en hoop voor al die mensen die het doen dat het eraf blijft en ze hun eetgewoontes kunnen aanpassen om dit te realiseren, maar ja…
pffff….nu alweer boring…wachten op n telefoontje
in Gran Canaria deed ik dat ook, maar dan wel op het strand, ingeolied en met 35 graden en een lekker drankje erbij….
misschien toch een bietje de verkeerde keuze gemaakt……??
daar waren de mannen trouwens niet zo goed….Canario’s zijn OF homo OF lelijk….foeilelijk….
geef mij dan maar turkije :wub:
heel de dag op een krukje in de zon met mn beste vriend naar mensen kijken die langs komen en 13 jongens die zich in de barren naast en tegenover me aan het uitsloven waren om aandacht te krijgen (met ontbloot bovenlijf….en dat groeit en bloeit zonder water of potgrond…he beps ;))
maar goed…boring dus…gelukkig hebben we nu toegang tot internet!! (dansende banaan…waar is die :mad: gebleven!!)
Goedenmiddag dames.
Jeetje, wat hebben jullie het allemaal druk op jullie werk zeg! :lol: :lol: Maargoed, als je de kans en de tijd hebt, heb je natuurlijk groot gelijk. Duurt de dag ook niet zolang! Ik zelf ben een dagje vrij. Ga zo ff met manneke mee naar de diabetesverpleegkundige om te leren hoe, insuline te spuiten.
@Marion: Een mooier compliment kan een moeder toch niet krijgen hoor! Zo schattig van hem!
@Cynthia: Nou, vooruit dan! Eèn koekje dan! ![]()
Bij bij op het werk zijn er ook velen aan het SBren. De een al wat langer dan de ander, maar het resultaat zie je wel. En dat voor dames, die de hele dag toch maar met eten (catering) te maken hebben, vind ik het heel knap van ze. Echt wel!
Ik zelf doe niet mee, omdat het niet nodig is bij mij en ik heel goed van al dat lekkers af kan blijven. Eèn keer per week sta ik mezelf een kroketje toe. Meestal op vrijdag, omdat het dan bij ons op het werk ook snackdag is.
Nu dames, werkse allen nog en voor hen die thuis zijn, ook nog een fijne dag.
nog even illegeaal en dan naar huis
![]()
@Bloem
Ach meid je moet maar zo denken…boring… maar het brengt wel geld in het laatje. Want hoe je het ook wendt of keert, dat heb je toch nodig zo nu en dan. En wie weet wat het volgend jaar je brengen zal misschien wel weer een leuke baan in het buitenland. Het begin is al gemaakt toch? Nu nog even de afwerking en Bloemie zit volgend jaar weer in Turkey!!!
@Roanna
Succes met spuiten leren … is zo eng in het begin!!!
oh…lekker geluncht
krokkeleketje…jamjam op n broodje…jummie jummie
maar tja, tis toch niet hetzelfde als je daarna geen 2,5 uur siesta mag houden, moest nog proppen en stouwen, niet echt relaxed kunnen genieten
maar ja, it pays the bills
wordt alleen een beetje verdrietig dat ik alleen maar werk, omdat die ex van me mij nog niet had terug betaalt
anders had ik wel weer voor veeeeeeeel minder geld in het buitenland gezeten, maar niet uit waar
zucht
tis niet anders
maar is zo lekker om te klagen…hihi
oh ja…
wisten jullie dat ik zondag weer eens een keer lekker Turks ga eten…
met jullie!!
WHAHAHAAA…!! :unibrow:
He Bloem, wat een toeval ikke ook hihihihi
Nou de dames hebben vergadering, dus ikke kan(net als Marion vanmorgen) ff illegaal reageren hier :hihi:
Alles gaat goed, moest vanmorgen een van de taken die er voor mij is alleen doen, voor de eerste keer, SPANNEND!!! Maar het is gelukt dus ikke weer helemaal blij. Gister ook met die collega gesproken die wat minder in haar velletjes zit, en ach alles gaat wel goed komen…ik ben gewoon een perfectioniste, en alles gaat niet snel genoeg bij mij!! Als ik iets leer wil ik het gister kunnen en begrijpen dus!
Nou meiden, kom wss vanavond nog wel ff langs, hubbie heeft de nieuwe compie bijna in elkaar zitten. De oude gaat naar een vriendin, die het goed kan hebben zo’n fijn kadootje, dus zij ook weer blij. Nu alleen de laptop nog opknappen en dan kunnen we allemaal weer lekker aan de compie zitten…als ik dat zou willen en er de energie voor zou hebben dussss…
Doeidoei
Goedemiddag,
Nou daar was ik weer.
Ben heerlijk aan het genieten van mijn vrije dagen, shoppen, hangen, luieren, met de honden wandelen. Ach je kent het wel alles rustig aan doen.
Nou morgen en vrijdag weer werken en dan weekend HEERLIJK!!!
Eigenlijk weinig nieuws te melden.
Voor degene die allemaal turks gaan eten alvast HEEL VEEL PLEZIER!!!
En voor wij die achterblijven wij willen verhalen.
Iedereen een fijne dag!!!
Groet Jac