Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

@Bloem
Geluksvogel!! Pas al babi pangang en nu weer bijna turks.

@Beps
Zie je wel dat alles goed gaat komen. Gewoon beetje geduld hebben, alles op zijn tijd.

@Jac
Heerlijk zeg, alles eens een keer rustig aan kunnen doen. Geniet nog maar van je vrije dag.

EN NU!!!
Brilletje is klaar dus even ophalen, kadootje kopen voor jarig neefje en dan op naar DE TAART!!!

woehoe werkdag gedaan
boodschapjes en een beetje aan de pc hangen
misschien open ik word nog wel een keertje om wat romantisch neer te tikken ofzo…wie weet!

@Bloem: Geluksvogel jij!! Vroeg beginnen vroeg klaar dus…

Nou ik nog 1 uurtje

@Bloem+Beps, waar gaan jullie eten dan? Want ik ga ook zondag naar een Turks Restaurant :lol: Dan heb ik namelijk een SASweekend haha!

@Marion, veel plezier, en eet smakelijk!! Ik ga zaterdag aan de taart!!!

x

Goeiemiddag / avond meiden !

Sorry voor het ego berichtje maar ik heb de laatste tijd erg weinig tijd ! Ik moet zoveel doen voor school ! Maar ik doe het graag maar wil gewoon er ook mn werk van maken ! Sorry dat ik niet veel kan bijlezen laatste tijd !

Ga nu eerst mn cursus van vandaag op pc zetten …

Love you all x

Nou mijn werkdag zit erop… laatste illegale berichtje voor vandaag :hihi:
Tot vanavond

Lekker hoor Beps!!!

Ik moet nog een uur… en ik heb HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

x

zo…en we gaan thuis gewoon verder!!

@cyn, ik ga lekker het weekend heel erg sassen!! (net als de rest van mn leven, :dope: )
ga eerst lunchen bij McDo met vriendje lief beertje en daarna lekker turks eten, ergens in utrecht ofzo, met een stel debiele wijven, maar dat mag, want ik ben de debielste!!

@ beps, ook naar huis?? Ik werk 1x 8 en 4x 7 uurtjes per week. Dus die 4x 7 is van 08.00 tot 15.30…:unibrow: niet slecht he? zelf bedacht

@ sev, geef HE-LE-MAAL niets meissie, doe maar rustig aan, ik post wel voor 4 forum leden tegelijk en voor je het weet, zijn we in deel 17 en heb ik ook 4000 posts…:delete:

oh, ik ga nu pasgetti eten, mits mijn huisgenoten niet ‘mee’ willen eten, eet ik dat morgen ook. en das de bedoeling!

Wij hadden kip-dagschotel…ERRUG lekker!!! Ideetje voor BLoemmie, kan je 2-3 dagen van eten, dus al eet er 1 mee, dan nog voor 2 dagen!!

Ja ik werk er dus 5 keer 8, dus elke dag van 8.30-17.00(half uurtje lunchen…) Ga om 8 uur de deur uit(was bij de vorige baas 6.55!!) en ben om 17.30 weer binnen(was 18.30/45) dus ikke ben nog steeds happy.
En Cyn, ik had ook honger, hubbie had het eten klaar, dus ik heb zelfs al gegeten!!!(BURGERLIJK!!!)

Tot straksjes

ik mag nog niet boeken :crybaby:
ben bang dat straks alles weg is of dat het duurder is :frowning:

Vanavond lekker makkelijk gedaan met het eten: frietjes en kipcorn lekkerrrrr :nod:

En ook erg lekker…ben de rest van de week vrij! Best fijn natuurlijk, maar wil nu toch ook wel een baan met meer uren dus maar weer eens gaan rondkijken.

X Dia

zo eten op en nu ff lekker in stilte achter het peeceetje

@ beps…sorry, was ECHT afwezig, eten aan t koken en de screensaver was aan, nie gehoord…solly!!

@Dia: Ga eens kijken bij de uitzendbureau’s…ze ROEPEN om telefonisten!!! Echt!! Vast ook bij jullie! Maar, en dat vond/vind ik nog steeds eng, je weet nooit of het goed gaat komen. Vandaag vertelden ze me op het werk, dat ze zo snel mogelijk me met een contract willen hebben, maar dat er gewoon een verplicht aantal uitzenduren bij hoort! Anderzijds, als je overstapt en het word niets ben je ook je baan kwijt… Blijft een gok!!

@Bloemmie, weet het wel, was je aan het plagen dus!! Haha

Nou zometeen komt Mona Lisa Smiles…lekker een vrouwenfilm, en het is donker buiten, duzzzz lekker op de bank, kop koffie/wijntje(later) en lekker zwijmelen!!

Tot morgen

en bedankt beps…
film of schrijven
film of schrijven

dillema?

ok…tis het schrijven geworden
maar ben nu moe, dus ga lekker slappie doen

dat werken is idd echt vermoeiend zeg!!
pfff

Goedemorgen iedereen!

Goeiemorgen allemaal !

Heb een vrije dag, de laatste van dit schooljaar op donderdag, vanaf volgende week heb ik stage…
Dus…nu kan ik jullie een beetje gaan bijhouden tussen het leren door en proberen aan 5000 posts te geraken moeha :lol:

goedemorgen jill!!!

beps, had je je verslapen of geen zin om hier te komen
oh…ik ben zoooo moe!!
nog 1 ochtendje vroeg opstaan…:drugged:

dit wordt HE-LE-MAAL nix vandaag, voel t al

en ik heb n liedje in mn hoofd:

we hebben een clupske opgericht
voor mensen met een lelijk gezicht
je hoort erbij
je hoort erbij!!

Hahahaha ja bloem ! Ken ik ook dat liedje !

Je bent erbijjjjjjjjjjjjjjj !:unibrow: