Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

@llemaal, proficiat met deel 18!!! whaaw die is snel gegaan effe lunche en daar was ie!! Houd er er iemand bij hoeveel dagen er wordt gedaan over één tea time deel? En welke de snelste was… hahhaaaa

@ sev, ja whaaw 5000 dat is wel de moeite hé! wat is het record hier op het WW?

@Turkije-lover,
Veel plezier in Instanbul, maak er een geweldige vakantie van, goeie reis en VOORAL GENIETEN he van zon, zee, strand, rust, gezelschap, etc. etc. etc. GEWOON TURKIJE JOH… pff ben jaloers
(Nog effe en het is aan mij) hihi
En laat snel wat van je horen

X Summa

@ cyn, jahoor, wat isss dat toch!! hopelijk komt het snel goed!!

@Summa: geen idee wat het record is, daar doe ik het ook niet voor hoor. Heb gewoon soms héél veel te vertellen :wink: Sommige dagen wat minder. Ah ja, weet je, heb veel vrije dagen en dan zit ik meestal hier :wink:

@Cyn: o jéééj, echt mysterieuze vinger heb jij !

@Mk: zal wel snel gaan :wink: hihi Hoe is het trouwens met de baby ?

Waarom is iedereen zo stil ? :frowning:

Sodejuu kom een paar uur niet en we zitten alweer in deel 18 en ben ik ook nog eens een heerlijke coctail misgelopen :frowning: :wink: .

Sev,ik ben zelf lid van hyves en facebox ook heb ik een mijn space.Bij hyves en facebox ben ik niet zo actief.Iedereen kan alles lezen geloof ik dus…

@Bloem+sev, ja het is echt heel irritant!! Ik wil gewoon die spalk:finger: :finger: Was nog verdwaald in dat stomme ziekenhuis ook… Haha moest bij de revalidatie zijn, ik zat bij de nierdialyse… Lekker dan!!!

@Turkije-lover, heel veel plezieR!!!

x

@ cyn, hahahaaa. handig! not!
maar waarom geven ze nu dan niet die spalk?? igg voor de tussentijd, of is het niet zo makkelijk??

@ beps…joehoe…waar bende gij!! druk?? nee toch??

ikke wel, hahahaa.a…maar…boeit me nix! heb lekker nu ff pauze met een chocomel erbij! hihihi…

Deel 18!!! Goed gedaan allemaal :lol: Benieuwd in hoeveel tijd we 17 delen hebben volgekletst, zodadelijk eens checken.

@Cyn: hahaha de nierdialyse, stel je voor dat ze je daar hadden opgenomen ! Ah weet je, nog een geluk dat je niet op die afdeling moet zijn. Die vinger komt vast door te veel met je askim te sms, bellen, internetten :wink: Dokter sev heeft gesproken !

@Bloem: druk ? Druk ! druk ?

@Beps: we miss u u u u !!!

@Turkijelover: komt eraan :wink: ben in vrijgevige bui !

Hier isss ikke, heb net mn verhaal over de puber op papier gezet… aan een aantal mensen verstuurd, zodat het wat duidlijker is. En ook nog werken, nou dat gaat goed hier, en dan is er maar 2 uur om, moet er nog 2,5!!! Maar dan ist weekend…
Heb net kaartjes voor morgen gehaald dus we gaan naar de motorbeurs jihhhaaaa!!!

Sev: Thanks had ik nodig, ff een slokje nemen

Nou tot zo maar weer

graag gedaan beps ! Mijn posts gaan ook niet meer vooruit pfff, moet er nu nog 3 …

Straks schoonheidsslaapje, ben zooo moe !

Dank je wel Sev :king:

nou sevvy
lekker slapen
en dan heb je straks nog iets om lekker vol te kletsen…hehhee.e…die 5k haal je heus wel…niemand haalt je zo snel in, dus je kunt gerust ff tukkie doen
en ja…druk!! hihihii

O zit er niet mee in dat ik ingehaald word hoor ! Mag best, ik gun het jullie allemaal, het is me niet om het aantal te doen, wel om de gezelligheid hier …
Ikke ga nu schoonheidsslaapje doen, voel me dan al stukken beter dan gisteren, ik blijf moe :so:

http://www.wereldwijzer.nl/attachment.php?attachmentid=4&d=1129006593

Zo moest toch nog ffies mn motor laten zien voor wie het niet meer wist hihihihi

@Bloem, het is op een andere afdeling, en daar moet je dus weer een aparte afspraak voor maken… Poeh moeilijk gedoe!!!

Ben nu weer aan het werk… nog maar 6 uur!!

x

@ cyn, heee? hadden ze een afspraak gegeven voor de verkeerde afdeling dan?? nou ja!!
@ beps, wat een scheurijzer zeg…vroem vroem…hihi
@ sev…slaap lekker!!

Beppie,gave motor hoor kan me voorstellen dat je daar graag op rond toert.

Weltrusten Sev

Bloem: Istie vet he… kan niet wachten op mooi weer hihihih

@Bloem, nee ze ging bij revalidatie kijken of een spalk zou helpen. Maar zij konden die niet aanmeten, dus daarom moet ik nu weer naar Ergotherapie (ofzo)… En als die spalk ook niet helpt dan krijg ik een stalen plaatje in mijn vinger… Lekker dan!!

x