zo dames
ik ben zo weg
ga ff langs de kapper, kijken of ze nog een kleurtje voor mn haartjes hebben…is zo niet blond aan het worden, da kan natuurlijk niet
vanaaf stappen, hoop ik, dus tot morgen en anders tot vannacht…(dat zal wel, verslaafde hiero…)
@Bloem: lekker kleuren dus bij de kapper en have fun tonight!!
Hihi heb ook alweer een nieuwe datum met m’n vriendinnetje gepland om te gaan stappen ![]()
Gaan jullie dan met elkaar, met vriendjes enzo erbij?? Ben een btje van de debiele soms…maar als ik met vriendinnen ga mis ik mn ventje…ga ik met mn ventje mis ik mn vriendinnen. Ga ik met allebei mis ik niets, maar is het anders…
Goeiemorgen ! ![]()
@Beps: coole motor ! vetgaaf of hoe zeggen jullie het ?
super ! Kan je zo een zwaar ding gemakkelijk recht houden ?
@Bloem: veel plezier bij de kapper !
@Cyn: jeej staal in je vinger ? Zal het dan opgelost zijn ? Wat is de oorzaak precies ?
@Beps: meestal met een vriendin alleen. Maar soms ook met m’n mannetje en een vriendin met haar vriend. Maar de meiden avondjes blijven favoriet ![]()
@Sev, ze weten niet wat het is, en waarschijnlijk zou dat dus een optie zijn… Oorzaak: geen idee!!!
Wel irritant!
Askim was vanmorgen ook vet in paniek, mijn telefoon stond niet aan, dus ik had hem later gesmst dat ik naar het ziekenhuis was… Hij denkt dan meteen dat ik half in de kreukels lig… De schat!
@Dia, ik heb ons ticket geboekt hoor ![]()
x
@Dia: moet kunnen zo eens zonder mannen
Ik vind het zelf het leukste als ik met een vriendin op stap ga, dat haar vriend dan niet mee is. Want dan zit je daar toch maar als het derde wiel aan de wagen !
5000ste post ! Let’s partyyyyyy ! :dope: :dope: :dope:
en ik heb geen ster bij :delete: …
HIHIHIHIHI
Hoef ik dus niet hard te posten voor een ster
@Cyn: haha, ja, leuk toch zo een bezorgde askim ? kan het me helemaal voorstellen ! Nou, de mijne krijgt nog die trap onder zijn kont. Voor mn kop bel ik hem vanavond niet op als hij niet eerst iets van zich laat horen. Wie niet horen wil , moet voelen ! ![]()
Toch raar hé die vinger ? Soms vraag je je af… Ze kunnen mensen naar de maan schieten, maar pijn in de vinger een naam geven kunnen ze niet …
@Beps: zelfs geen groen blokje bij of een nieuwe ondertitel onder mn naam, niets !
@Cyn: superrrr! Wanneer vertrekken we?
@Sev: mijn vriend gaat ook regelmatig met zijn vrienden op stap, moet af en toe idd gewoon kunnen. Huh waar blijft je extra ster nou dan :paranoid:
@Sev: ze zijn vast nog niet berekend op iemand met zoveel posts. Moet nog ff uitgevogeld worden waarschijnlijk ![]()
@Dia: dat ze dat dan maar snel gaan doen ! Ik wacht op mn ster ! ![]()
Ik neem ondertussen nog maar eens een kop thee (witte, schijn je van af te vallen) en een paasei erbij, heft elkaar weer lekker op :biggrin: :biggrin:
ikke ook juist thee gemaakt ! Groene, schijnt dat je daar minder beharing van krijgt las ik net in de krant hahahahaha
Poe hee zeg. Ben even een halve dag weg en jullie zitten alweer halvewege deel 18. ![]()
Ik ben er stil van. Heb er even geen woorden voor. :lol:
@bep
Super je motor, kan me voorstellen dat je op het mooi weer wacht.
@cyn
Jammer dat je weer moet wachten voordat je de spalk krijgt.
En dan maar hopen dat het werkt, want op een stalen plaatje zit je natuurlijk ook niet te wachten.
Is het zo niet, met een stalen plaatje, dat je moeilijker zal kunnen bewegen ?
Minder beharing? Ha handig, dus niet meer harsen en scheren en ook nog eens afvallen. Ik neem zo nog maar een paar kopjes