@Sev
Bedoel je het kleine meisje van 1½ jaar of de baby in mijn buik???
Met het kleine meisje gaat het heel goed, ze kletst heel veel en iedere dag leert ze er wel weer een paar woorden bij. Ze begint nu echt in zinnetjes te praten.
En wat de baby betreft, morgen mag ik weer op echo. Ik ben vandaag 20 weken zwanger en zit dus precies op de helft. Hij beweegt flink en ik hoop dat ze morgen niets raars vinden.
@MK: bedoelde de baby maar dat andere meisje is ook goed !
Zo zo, je bent al aan de helft, gaat best snel niet ? Weet je al wat het worden zal of wil je het als verrassing houden ? (ik moet het niet weten hoor, snap dat je dat graag voor jezelf houd)
@sev
Nee, ik weet nog niet wat het gaat worden.
Op de echo morgen zouden ze het wel kunnen zien, maar op het informatievel dat ik de vorige keer heb gekregen staat vermeld dat geslachtsbepaling niet het doel van de echo is.
Ik denk dat ik het wel zou willen weten, maar ik denk niet dat ze morgen willen kijken.
Ik heb bij de Appie zo´n combi gehaald…rijst boontjes-spekjes- rundvlees en teriyaksaus…hmmmm lekker hoor. En morgen als we niet teveel kopen op de MOTORBEURS dan gaan we lekker saampjes uit eten.
MK: Veel plezier morgen, want het is ook machtig mooi(lijkt me) om die kleine in je buik te zien bewegen
@MK: ja veel plezier morgen ! Relax ! Alles zal wel goed zijn, maar snap dat je er mee bezig bent ! Geniet maar van die mooie tijd Straks mag je er overal achterna gaan huppelen hihi
Hahahaha Cyn ! Jij crimineel ! Waarom precies over 4 weken ? :lol: Morgen kan ook hihi
Nou, ik heb ook enkele maanden euh…gezondigd zeg maar ! Maar nu er weer bijna 3 kilo af zijn, begint het te kriebelen en heb zooooveel mooie kleren gezien hehe… Alhoewel, nu en dan een pizza moet kunnen
@Sev, Crimineel?? IK??? Haha nou over 4 weken, is het het precies nog 8 weken voor ik naar Askim ga… Oh maar het boek duurt 9 weken, dan kan ik beter over 3 weken beginnen!!!
@Mk, ja of een zevenling, lijkt me ook leuk… Vernoem je ze dan wel naar ons ??? :drugged:
Zo jullie zijn druk hier :lol: gezellig hoor.Net terug van me werk en nu dus heerlijk vakantie morgen nog de laatste dingen kopen en dan op naar Istanbul :king: .Misschien kom ik beatrix nog wel tegen hoorde dat zij er volgende week ook is :biggrin: .Maar vanavond eerst nog naar Amsterdam