Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

Ik heb er ook geen gehad Cynthia. :crybaby: Zeker omdat ik er nog niet bij was toen jullie overgingen naar deel 18.

Ik zal even zien, wat IK voor je kan doen.:lol:

O ja, Turkije-lover. Jij ook een hele goede reis en ook een hele fijne vakantie in Istanbul. :thumbsup: Geniet ervan!

Owww Cyn ! Ik had er eentje gestuurd en ik had als nickname: Cynthia ingevuld, zonder de sterretjes, dan heeft vast iemand anders mijn cocktail gekregen want het was gelukt ! Jeej, sorry hoor meid ! Ik stuur je zo meteen eentje !

Oei Cyn, vind je het erg als de cocktail in een koffiebeker is geschonken ? :teeth: De cocktailglazen waren op moehahahha :unibrow:

Oh Sev. Nu heb ik er twee, ha, ha. Lekkerrrrrr. Komt wel op vanavond. :paranoid:

Bedankt :thumbsup:

Groetjes en voor hen die gaan eten, eet smakelijk :wink: Ik heb het al op!

@Roanna: bedankt voor de jouwe, enneuh laat het smaken ! Proost ! En voorzichtig als je nog moet rijden :wink:

Kan iemand me uit mn dilemma halen ? Ik weet niet wat gegeten, ik heb de keuze uit: Pizza of pannenkoeken :smiley:

Hey Turkije lover, goeie reis naar en veel plezier in Istanbul! Ga er van genieten meid!
Mar en ik gaan over 3 weken daarheen, dus als je weer terug bent willen we alles horen haha.

Sev, pizza of pannekoeken, mmmmm, ben op geen van beide erg dol maar dan toch maar een pizza! Als er maar wel ansjovis opzit en beslist GEEN ananas! Hoe verzinnen ze het, pizza met ananas, brrrrrrrr!!
Eet ze lekker in elk geval. Ik had macaroni gemaakt en met een turks brood erbij smaakte dat prima.
Fijne avond nog iedereen.

@Crazymar: ik lust ook geen warme ananas in mn eten. IJskoude ananas als dessert wel maar jakkie in mn eten, idd, hoe verzinnen ze het !
Ansjovissen liggen er ook niet op hehe, alleen kaas en hesp en tomaat en champignons of zo. Tziet er wel een lekkere uit ! Maar de pannenkoeken ook hahaha! En ik deel met mams, maar die is er ook niet uit wat het worden zal !

@Turkijelover: héél véél plezier in IStanbul ! Geniet er van !

Nou, askim gebeld, ging hem onder zn voeten geven maar ooo die had wss al weer schuldgevoel. Hij was ooo zo lief ! Hij wil me meer dan gelukkig maken en als ik ga dan zal hij op al mn vragen antwoorden ! Haha en askim, je weet dat ik snel boos ben, maar ik ben het nog sneller vergeten, dat weet je toch hé ? nou jah euh… Ik ben niet snel boos, maar ben het dan ook niet snel vergeten moehahaha ah ja :disgust:

:teeth: GOOO FENERBAHCE!!! Het staat 0-2 bij Az-Fenerbahce!! :beef:

mag echt zo hopen dat van gaal verliest met zijn az. (sorry voor az fans)

Turkijelover heel veel plezier in Istanbul

Het is pizza geworden !

K*T 1-2… Az hoeft nog maar 1 doelpunt, en dan is az door… En dat mag niet!!!

x

Oh jammer Cyn. 2-2 Az misschien toch door? :drugged:

Als het zo blijft, dan is az door :finger: :finger: :finger: IK HAAT AZ!!!

x

**AZ door…:thumbsup: Sorry :lol: **

Heyo meiden!!

Ik weet niet of ik al eerder een berichtje hier had achtergelaten vanuit Istanbul, maar ik zit er dus eindelijk!! :smiley: :smiley: Jeej!
Stage is echt super leuk, appartement ook! Ik woon echt PAL PAL naast het Cevahir shopping mall (een na grootste shopping mall terwereld), hoef alleen de straat maar over te steken.
Verder woon ik slechts 2 metrohaltes van Taksim vandaan, dus ben afgelopen zaterdag meteen wezen stappen in Taksim en Beyoglu! :smiley: VET LEUK!!!
Ik kwam vorige week donderdag aan en werd meteen gebeld of ik vrijdag kon werken (zou eigenlijk pas maandag beginnen) en moest toen die vrijdag meteen overwerken van 9-23!!! En zaterdag ook werken (ben normaal gesproken in weekend vrij) Maar ze hadden een deadline voor een project en tijdnood!
Vet leuk bedrijf! En MOOOOOOOOI!!! Allah allah!! We zitten op de 19e verdieping in een kantoor in Levent en je kan daar over een ontzettend groot deel van istanbul uitkijken!! Je ziet vanuit het raam helemaal in de verte de Borporus brug liggen!!! Echt zo mooi!
Ben nu opzoek naar ergens waar ik goedkoop Turkse lessen kan nemen…

Sorry ik heb geen tijd gehad om jullie reacties te lezen, we hebben hier wel internet alleen het doet et niet op mijn laptop, grrrrr!!!

Hoop dat met jullie ook alles goed is!! In ieder gevaal heel veel groeten en knuffels van mij!

Liefs Rieneke

Rien, super dat je het zo geweldig hebt!!!

@Roanna: #$@%@#%(#$!@$!@$_

**@ Cynthia: Ik zei toch ook …sorry. :unibrow: :unibrow: **

@rieneke: fijn te horen datje het zo naar je zin hebt daar

@mk116: succes morgen met de echo!

@turkije-lover: heel vele plezier geniet ervan!

@beppie: heel veel plezier morgen op de motorbeurs. Geniet ervan samen met je hub!