Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

Ik ga slapen spreek jullie morgen weer

Goedenmorgen allemaal
Ik ben klaarwakker, kan ik eindelijk uitslapen ben ik weer vroeg wakker…

Nou nog ff een bakkie(ik ben al terug naar 8-10 kopjes per dag…) en dan met een hubbie een bakkie doen en dan

MOTORBEURS!!!

goedemorgen,

Veel plezier op de motorbeurs beps.

Ik ook vroeg wakker zit nu al met askim op msn:wub: .Straks koffer pakken en rond half 5 richting schiphol.

Goeiemorgen allemaal !

@Beps: véél plezier op de motorbeurs !

@Turkije-lover: goeie reis ! Ikke jaloers ! Nu, kom je me ophalen ? Ik mocht toch mee hé ? :smiley:

@Cyn: ik heb je tweede liefde gisteren op tv gezien ! :arrow: Jan Smit :smiley: moest meteen aan jou denken ! En dit weekend is hij is Kids top20 :smiley: (voor moest je belgische televisie kunnen nemen hihi)

Goeiemorgen!!!

@Sev, :stuck_out_tongue: Jan Smit… LEKKERRRRR

@Beps, veel plezier!!

Ben ff koffie drinken.

x

Heb zo het gevoel dat het stil zal zijn vandaag …

Sev,ik zal aan de piloot vragen of hij een tussenstop wil maken in Belgie:smile:

OK ! :king:

Nou meiden, had net een mailtje over m’n sollicitatiegesprek en ik ben het niet geworden. Dus we gaan maar weer verder met zoeken. Probeer gewoon positief te blijven!

@Dia: jammer meid ! Maar je zal heus nog een leue job vinden ! knuffel

Balen Dia,maar je komt vast nog wel een leuke job tegen en ik blijf duimen voor je

@ turkije lover, heel veel plezier!! goede reis!!

@ de rest…XXXX

@Dia, he jammer!! Maar er komt vast wel iets leuks op je pad!!

@Turkije-lover: HEEL VEEL PLEZIER!!!

@Sev+Bloem, zullen we vandaag deel 18 voll*llen??

X

@Cyn: komt in orde !

Goedemorgen dames.

Doe jullie best om dit deel vol te l*llen. Bep is er niet , ik moet ook de hele dag werken.

Als ik vanavond hier terug kijk, zitten jullie dus in deel 19. Ik ben benieuwd. :biggrin:

@ Dia: inderdaad jammer van die baan. Nouja, weer verder kijken maar!

Fijne dag allemaal. :wink:

@Turkije lover: heel heel heel veel plezier!!!

Dia, help je ook mee?? We zullen die meiden gek laten worden… :unibrow:

X

@Cyn: moet zo ook werken dus zal vanavond ook wel gek worden als ik hier weer kijk :lol:

@Sev: heb je al gekeken op Hyves?

Ja diaaaa komaan, doe mee ! Zullen ze leren zomaar een dagje van WW te blijven :evil:

:wasted:
:drool:

Wat betekenen deze twee smilies eigenlijk ? Die ene heeft de hand voor de mond of zo ?

@Dia: ja héél vlug nog maar, ik verplicht mezelf eerst mn cursus uit te hebben vandaag, en dan kijken op internet (behalve WW dan :wink: ) maar ben bijna klaar :stuck_out_tongue: zal vanmiddag wss kijken :smiley: