Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

Wààr is iedereen ? ik zie jullie online maar het is stil, strange :smiley:

Goede morgen meiden!!
Ben ik ook nog even, druk gehad met verjaardagen de laatste dagen. Inmiddels deel 18 geopend, PROFICIAT!!!
Zo meteen douchen en dan richting Zeeland, wordt dus echt uitwaaien aan de kust, maar dat heeft ook wel wat. Hebben er in ieder geval zin in!

@Turkijelover
Heel veel plezier in Istanbul, geniet van elkaar!

@Toos
Heb je een pm gestuurd (krijg zelf niet altijd een melding als er een berichtje is)

Ben der alweer!! Had even een klant aan mijn balie… En moet nu bellen voor 6 personen TURKIJE!!:stuck_out_tongue:

x

@Marion: onwijs véél plezier aan de zee ! Heerlijk weer vandaag om uit te waaien !

@Cyn: STOP ! Niet té veel mensen naar turkije sturen hé, of de vliegtuigen zitten vol als wij willen :wink: hehe

Lijkt wel alsof iedereen er vandaag vandoor gaat …

ik ben dr, maar niet echt in de stemming…
deel 18 mag wat mij betreft wel een weekje duren hoor!!

What’s up bloempie ?

zag dat deel 17 op een paar tiental minuutjes na precies 16 dagen heef geduurd…1 daggie te kort dus eigenlijk, hahahaa

@ sevy, zit echt vreselijk met mezelf in de knoop…zucht, story of my life, ben chagerijnig…

owww bloemie dikke knuffel, veel hier komen hoor ! We helpen je wel uit de knoop hier ! :smiley:

goeie middag iedereen:biggrin:
alles goed hier met iedereen?

@ sev…ben jij zo’n knopen ontraffelaar dan? heheheeiihhihihi

@Bloem: te zien om welke knopen het gaat :lol:

als ik dat eens wist…dan hadden we een beginnetje he?

@marion
Heel veel plezier in Zeeland.

@dia
Jammer van de baan :frowning:

@bloem
Balen van al die knopen, binnenkort geen lichtpuntjes waarop je je kan richten?

Vanmorgen op echo geweest.
Ze hebben het kind van top tot teen nagelopen.
Geen hazelip, geen open ruggetje, buitje goed gesloten, hartje zag er goed uit, niertjes en blaas zagen er goed uit. Ze was heel tevreden.
DUS WIJ OOK :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

@MK: proficiat meid ! Nou, dat is toch al een grote geruststelling ! Doen ze dat standaard dat kijken of er geen misvormingen zijn ? Toen ik het met mn moeder erover had, zei ze dat dit enkel was als er een verhoogd risico is… Maar dat kan natuurlijk nog van vroeger zijn… Don’t know !

@ mk…wat heerlijk!! ziet er allemaal goed uit dus…voel jij je zelf ook goed?? helemaal happy, blozend en zwanger?? hahahaa

Tegenwoordig heeft iedereen (in Ned) recht op een 20 weken echo.
Het hoeft niet, je moet het zelf willen. Er is natuurlijk een risico dat ze een afwijking vinden en dan heb je wss geen onbezorgde zwangerschap weer.
Ik moest ook een formulier tekenen waarop dat stond vermeld.

Ik voel me goed, wel iets moeier dan normaal, maar dat is niet erg.
Ik vind het heerlijk om lekker vroeg naar bed te gaan, tv aan en dan in slaap vallen. Wat extra slaap is geen straf voor mij.

Alleen die buik wordt onhandig, ik voor me af en toe net een olifant, zwaar en log. Als je in de spiegel kijkt zie je al echt een dik zwangerschapshoofd.
En dan te bedenken dat dat alleen nog maar erger wordt…
Maar als ik hem dan weer voel bewegen dan vergeet ik dat gelukkig weer even.

ik snap je volkomen!! en ik ben niet eens zwanger, maar zo log voel ik me wel…
hoe lang moet je nu nog?? in juni uitgerekend toch??

Ik ben nu 20 weken en ik moet er ook nog 20.
Nu een kleine olifant en straks een hele grote olifant.
Ik ben op 12 juli uitgerekend.