Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

je bent dus echt op de helft!! echt spannend allemaal, zo’n mini wurmpje die in je buik ligt te groeien en te slapen en te zwemmen en en en…
nature is beautifull!!

Halloo Dames,

Allemaal aan het genieten van de laatste werkdag voor het weekend?
Ik ben aan het genieten van mijn laatste vakantiedag door… jawel, mijzelf te begraven in het huiswerk.

Nog plannen voor het weekend?

@ MK: ik had het gedeelte dat je zwanger was helemaal gemist!! Gefeliciteerd =D en geniet ervan!

hey mk,
ik vind het heel fijn voor je dat het zo goed gaat met je baby,
het word dus een zomer kindje:smile:

@Mk: super toch dat vooruitzicht ? Ik zou wss geen geduld hebben, maar ja het moet toch hé ;):d

@Cristina: moet morgen beginnen werken, is dan ook mn laatste dag, heb geluk gehad dat ik deze vakantie niet moest werken, was ook eens leuk :smiley:

@bloem
Het miniwurmpje is inmiddels al 380 gram en 25 cm :smiley:

@sev
Van 1 kant goed dat het nog even duurt, kan ik me mentaal voorbereiden.
De pijn van de vorige is namelijk nog niet helemaal uit mijn geheugen gewist.

@sev en cristina
Bij ons begint nu pas de vakantie.

@MK: ai ai ai , is het dan niet zo dat je de pijn snel vergeten bent als je je baby in je armen kan houden ?

@sev
Het verzacht wel maar vergeten…

@MK: o jééé ik begin er nooit aan ! :biggrin:

Gingen we dit deel niet volkletsen meiden ? Ik wacht …

Zo meiden,ik wens jullie allemaal een prettig weekend en voor volgende week alvast een fijne werk/school week of met wat jullie gaan doen.Ik vertrek nu richting schiphol,misschien kom ik volgende week nog een keer langs als ik daar tijd voor heb:slywink: :wub:

Sev,heb je je koffer al klaar,want je weet misschien pakt de piloot wel een tussenlanding als ik het lief vraag :king: :slywink:

@Turkijelover: Goeie reis meid ! Geniet ervan ! ! ! Mn koffer staat klaar, tot straks mss :wink:

ikke ben dr weer
ff gegeten enzo…

weinig leven in de brouwerij he??

Idd Bloem, ik ben het dan ook maar afgetrapt :wink: Kwam moe van op mn scherm te staren :smiley:

Zo het is weer weekend!! Ben alweer over de teleurstelling heen, dinsdag mag ik ergens anders op gesprek. En er loopt nog iets leuks, spannend dus weer.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :drugged: wwwwwwwwwuuuuuuuu :retard:

:smoke:

@sev
Carolina heeft jouw record ook afgepakt :frowning:

Goedenavond,

Zo heb net 2 overheerlijke turkse pizza’s naar binnen gewerkt mag best wel he.
Heerlijk recept ik maak ze tegenwoordig zelf zooooooooo lekker.
Ik proef geen onderscheid.
hmmmmmmmmm zo lekker.

Sorry hoor maar het was zoooooooo lekker!!!

Als iemand het recept wil dan moet je maar even een mail sturen.
Heb nog meerdere recepten.
Toch handig als je oom een turk is.

Groetjes jac

lekkker hoor zelfgemaakte pizza’s en vooral de Turkse

Yoepie mijn cakeee is gelukt, alleen mag van mij zelf niet meer zoveel snoepen.Was op de goede weg. (maandag weer hervatten)

Iedereen alvast een fijne weekend