Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

@Mk: heb het gezien, hoe doet ze het toch :frowning: Kan ik niet meer bovenop, tenzij ik me héél erg ga vervelen…

@Jac: o ja pleaaaaaase, heb je Pb gestuurd :king:

Hoi Sev ik heb jouw ook weer een pb gestuurd!

Groetjes jac

Turkijelover

je zal nu wel op je stoel in het vliegtuig zitten!!
hele fijne vakantie met je askim!!

Bedankt Jac, heb je er 2 terug gestuurd :wink:

***:turkey: *Turkije-fan: 27 februari -Turkije
**Summa: 9 maart - Antalya
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN

*Zoooooo, bijna al in deel 19 :lol: . Valt allemaal nog wel mee, zo te zien. *

Oja, Marion is ook dit weekend weg naar Zeeland. Ik denk niet meer dat ze het leest maar Marion, ik hoop dat je een heel fijn weekend daar zal hebben met je gezin.

*Nu ben jij bijna aan de beurt Turkije-fan. Lekker hoor! Alhoewel ik nu niet zou weten wat ik er moest doen, maar jij gaat natuurlijk naar je vriend en dat is wel anders. :wub: :wub: Dan vermaak je je wel, denk ik. *

Groetjes…

@roanna: hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

@ Linda: Nou, eigenlijk wel goed, maar ik had alleen niet verwacht dat ik over 2 maanden weer voor controle moet. Ergens natuurlijk wel goed, dat ze het nog een tijdje in de gaten houden, maar ik dacht er nu klaar mee te zijn, maar dus nog niet. Het schijnt (hoorde ik) zo de procedure te zijn, dat ze je na het weghalen van zo’n huidkankertje, nog een tijd onder controle houden.

Ik heb eigenlijk tot nu toe nergens meer last van, dus afwachten maar. Lief dat je er nog aan gedacht had, Linda. :wink:

Hoi sev recepten zijn verstuurd

Hallo allemaal,
Nou jullie kunnen er niets van…deel 18 nog niet eens op de helft!!!
Nou zit nu tv te kijken, heerlijke dag gehad en lekker uit eten geweest dus

Tot morgen

Heerlijk he Bep, zo’n dagje uit! En heb je mooie motoren gezien. Zal wel he! Zijn jullie Turks wezen eten, of gewoon maar wel lekker, zeg maar?

Dacht jij ook Bep dat ze zonder jou hier in deel 19 zouden zitten? :lol: Nee toch? :stuck_out_tongue:

Het is rustig hier, ik dacht even kijken maar niet veel gekletst sinds mijn laatste berichtje hier.

Nou ik ga zo slapen wekker gaat om 6 uur. dus ik ga zo op een oor.

Groetjes en iedereen fijne dag zaterdag.
Waarschijnlijk tot zaterdagmiddag!

Groetjes jac

Ik ga zo ook slapen, morgen vroeg op. Winkel gaat om 09.30 uur open, maar we moeten morgen al om 8 uur op het werk zijn ivm een werkoverleg. Weltrusten allemaal en tot morgen.

ikke ook morgen weer werken
2 dvd’s met schaatsen binnen, dvd van nepal en ik zit op mn nieuwe telefoon te wachten (zou 1,5 week geleden verstuurd worden…grrr)
dusss…
morgen weer verder kletsen?? hoop het…!!
prettig weekend allemaal

GOEIEMORGEN !!! Ben ik de eerste ? :smiley:

Zo, ik ga vast werken, zie jullie vanmiddag wel weer !

x

Sev de eer was aan jou, ikke heb uitgeslapen hihi

De beurs was goed, mooie fietsen gezien, maar viel me tegen. Naar onze mening veel(Minstends 50%) kleding en helmen ed… Maar echte oude fietsen of veel echt 2de hands,…niet gezien. Mss pas vandaag, want in het weekend zijn er weer andere dingen dan op vrijdag

@Dia jammer dat het niets geworden is, had het voor je gehoopt, op naar dinsdag dan maar…

@llemaal die werken moeten sterkte…

Wat een rust hier…
Kwam eens kijken wie er allemaal zijn, zie wel wat online, maaareehhh niemand???

@bloemmie: Wat voor telefoon heb je besteld??

Nu aan het werk, kom zo nog wel langs!!

x

mogguh
nog ff gauw voordat ik moet werken
heb mn bakkie al op, maar ben nog half aan het slapen…zzzz…

@ beps, ga je vandaag toch gewoon nog een x?
@ sev, wij dames zijn altijd dezelfde die moeten werken, he? :wink:
@ cyn, ff denken hoor, ging mn abo verlengen en heb gekozen voor de nokia n73…
zweer bij nokia, maar ja, heb hem dus nog geen 1x gezien, want besteld via internet en nu zit ik dus al 1,5 week te wachten…grr…misschien als de postbode binnen nu en een kwartiertje komt, dan heb ik hem, anders volgende week pas weer (moet hem bij mn ouders ophalen, en daar kom ik dus niet zo vaak…)
als ik dat had geweten was ik wel naar de winkel gegaan…maar ja!!

@ Cynthia: Werkse weer hoor!

@ Bep: Bep, ik zag hier in de zaterdagkrant 2 advertentie’s staan voor een baan in Lelystad. Het betreft een baan bij de Ra**bank en en eentje bij de gemeente L’stad. Misschien had je het zelf ook wel gezien, maar ik dacht toch voor de zekerheid maar ff doorgeven.

Fijne dag allen. :thumbsup: :nod: