Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

@Bloem: Ook werkse natuurlijk. :lol: :wink:

@ roanna…nee joh, das nix voor beps…:unibrow:

@Bloem, he balen is dat zeg, dat het zo lang duurt!!!

@Roanna, dankje! Gaat wel lukken hoor!! Nog maar 6 uurtjes!!!

x

@Roanna: Bij een uitzendbureau ofzo?? Vertel!!!

eigenlijk zou ik nu in het vliegtuig zitten, maar die vlucht zal vol :crybaby:
nu nog 3 dagen :biggrin:

He??? Hoezo die vlucht zat vol???
VERTEL

ik had zondag geboekt en betaald voor 24 februari.
maandag kreeg ik een mail dat de vlucht was geannuleerd en dat ik nog niks betaald had.
die maandag werd er naar huis gebeld (ik zat op school) er werd gezegd dat de 24e vol zat en dat ik nog wel de 27e kon.

eigenlijk vind ik het dus wel een slechte organisatie, want de vluchten blijven gewoon op de site staan, terwijl ze vol zijn. ook de tijd van de vlucht die ik nu heb klopt niet op internet.

maarja als ik maar ga :slight_smile:

idd als je maar gaat!!

Hoe laat ga je maandag nu weg, en hoe lang blijf je??

@Bep: Die ene is een administratief medewerker en klantbeheerders op de afd. werk en inkomen en team activering. Meer informatie?
www.lelystad.nl

Aldus de advertentie hier in de krant. Dus niet via een uitzendburo.

Die andere is: Service Medewerkers bankhal voor 36 uur. Bij Rabank in jou dorp en omstreken. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant enzo. Wil je meer weten Bep, zal ik het adres anders even via een PB aan je doorgeven?**

** Ook niet via een uitzendburo.**

Laat maar even weten, of ik het je even door moet mailen.

Groetjes.

@Roanna: Mail alles maar ff. via PB is goed. want op de site van Lelystad vind ik het ook niet hihihi, vast te dom om erbij te werken denk ik dan

Straks naar mn zus en dan gaan de kinderen mee terug. Komt ze ze morgen halen, gezellig. Is al meer dan 2 jaar geleden dat de meiden hier geslapen hebben…

ik vlieg dinsdag om 19.00 heen
en 6 maart om 15.00 vlieg ik terug

Oke ik heb het doorgestuurd.

Ik ga nu boodschappen doen . Jij veel plezier met de kids. Krijg ik (kleinkids) volgende week 2 x hier om op te passen. :slight_smile:

Groetjes.

@ beps…heheheee…ja leuk, worden we collega’s, mag ik je elke dag bellen!!

prettig weekend iedereen!!:biggrin:

turkije fan veel plezier over een paar dagen in tr!!:smile:

Goeiemiddag iedereen !

@Bloem: je weet het :wink: hihi, wij maar zwoegen terwijl de rest WWt :wink: hihihi

@Jac: bedankt ! Straks maak ik Baklava klaar ! De afloop kom je nog wel te lezen hier :smiley: enneuh, morgen lahmacun ! Ben ik mn turks koken :smiley: zie het helemaal zitten joehoeeeee :king:

@iedereen: :wub:

Zo, heb later gedaan dan normaal ! Het is gewoon al 14u ! Eerst eventjes de bank op, en straks gaan bakken :smiley:

mmm
baklava en lahmucun!! jammie jammie
ide kalkan-lahmucun van 1 lira voor 4 stukken…hihi…zal ik nooooooooit meer vergeten…alleen daarom zou ik al wel eens keer weer terug willen, hihi

Ik heb mijn beste lahmacun in SirinƧi gegeten. We hadden beiden ijskoud en honger :smiley: Zijn we zo een typisch restaurantje binnengegaan waar je ze zag bakken en mmmmmmmm die was echt wel de lekkerste ! Sindsdien, als ik naar Turkije ga, gaan we altijd lahmacun gaan eten, tot grote ergernis van mn askim soms ! :smiley:

ja ik snap het!!
ik wandelde elke keer langs een tentje, nou ja, een oven een koelkast en 3 tafeltjes. Stond een grote bak met deeg, daar ging een stukkie vanaf, ff plooien en dan op de houtspaan, ff de oven opstoken, en paar minuutjes later kwam de luhmucun uit de oven!! natuurlijk brand je meteen je b*k, maar zo heerlijk, beetje stoffig van het meel en echt 4 van die grote stukken…jammie jam’
ook nog salade erbij, en dan een blikje drinken
was ik 1,5 lira kwijt…:retard:

HONGURRRRRRRR