Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

@Sev: Waar in Sirinçi was dat?? Ik moet altijd ffies daar heen. Vooral aan het begin van de vakantie, wijn halen(gewoon van die vruchtenwijn, met perzik of framboos…HMMMM

@Bloem: Leuk, kan ik zeggen dat die vorige muts het helemaaaaal verkeerd heeft uitgelegt, maar ach zij is blond he…GEGE

Oke, huis aankant, kamer van de puber…nee, zolderkamer opgeruimt, bedden opgemaakt voor mn nichten…he gezellig word een lekker weekend. Hubbie hoeft ook al ineens niet te werken, dus hebben we saampjes vrij tot maandagmiddag…JOEPPIE:lol: :king:

@Beps: daar vraag je wat, ken je wat je weg daar ? Nou, je komt op een soort pleintje met allemaal winkeltjes, waaronder ze ook die wijnen verkopen, je gaat dus die soort ‘bazaar’ in, waar ze wat nepkledij hebben ook, en daar staat een mooi restaurantje, wel donker maar het is een van de weinige in dat straatje. Je zal het direct zien, ze maken die pizza’s aan de ingang… Sorry maar beter kan ik je niet uitleggen… Als ik mn askim spreek vanavond dan vraag ik het hem of hij meer uitleg kan geven…

Hoe ga jij naar Sirinçi ? Met de dolmus ?

@Sev: Nee wij huren altijd een auto… en dan rijden we overal heen… Ook naar van die kleine baaien, waar de bevolking naar het strand gaat, dan zijn wij de bezienswaardigheid… Ik denk dat ik weet waar je bedoelt…2 tafeltjes buiten… klein maar schoon(proper) Vraag Askim maar of hij het beter kan vertellen

Jaaa 2 tafeltjes slechts buiten, de rest staat binnen. Het toont mss zeer ouderwets maar het is er proper en zéér lekker. Mocht het niet proper zijn, zou mn askim er ook niet eten, die is nog viezer dan ik :wink:

@Sev: Als je naar boven loopt aan de linker kant… Zo zit het in ieder geval in mn hoofd op het moment…OHHHHH ik heb er zoooooon zin in!!! Lacmahçun…

Ohhh lijkt me lekker. Ik weet niet eens wat het is, maar vast wel lekker. :lol: Mag ik dan ook mee proeven, want ik ben d’r dan toch! Als ik er maar niet voor de bergen in hoef, want dat durf ik niet. :paranoid:

Bep, ik ga ff de tekst voor je maken uit de krant.

Tot laterzzzzz.

@ roanna?? je kent geen lahmucun?? huh?? ben je ooit in turkije geweest dan?? heeee??

ikke gisteren op het station, maar dat was van die slappe, als durum eigenlijk, niet zo lekker, maar ja 100x beter dan helemaal niets he?
owh…wanneer gaan we weer turks eten? water loopt me in de mond als ik aan kofte denk, hihih…
vorig jaar zat ik met mn gat in alanya rond deze tijd…its a tragedie!!

Wat een heerlijk weertje is het weer :storm:
Gelukkig zitten we lekker binnen met een kopje thee, koekjes en een nieuwe zak paaseitjes van de J*min, in alle kleurtjes van de regenboog :biggrin:
Vanavond naar vrienden en voor morgen nog lekker geen plannen.

@Roanna: je kunt het straks op de meeting ook alvast proberen. Heb er trouwens super zin in om jullie te gaan zien!

@Sev: heb je nog niet gezien op Hyves :crybaby:

@Beps: ja jammer he! Had je een grote bos bloemen gestuurd als het wel wat was geworden. Nou ja, dan straks op de meeting maar een dikke zoen :hihi: Nu eerst lekker genieten van jullie lange weekend samen

ik ben vandaag in het zonnetje met mn jas open naar t werk gefietst hoor…
toen was het lekker weer…nu vast niet meer…!!
maar bij het restaurant hebben ze geen lahmucun hoor, ander lekker turks eten wel, jam jam jammie jam!!

@ roanna?? je kent geen lahmucun?? huh?? ben je ooit in turkije geweest dan?? heeee??

Nee, ken ik niet. Is dat erg dan? Ik ben 2 keer in Alanya geweest en waarvan 1 keer in een hotel met eten erbij. Ik zal het vast dan wel gehad hebben, maar ik vind Turks eten zowiezo al wel lekker, maar weet allemaal niet wat het was.

We gingen ook wel eens uit eten in zo’n echt typisch klein Turks restaurantje ( tegenover dat groot zwempark en Burgerking) en dan nam ik zo’n soort van pannekoek met veel groenten en kipfilet erin. Dan deed ik er veel van die knoflook/yogurtsaus bij en dan hmmmmmmmmmmm heerlijk.

Bedoel je dat?

Baklava zit in de oven ! En als hij nu niet gelukt is dan :mad:

@Roanna: Euhm…Sorry meid, Sirinçi ligt in de bergen :wink: Maar lager kan je ook wel Lahmacun eten :smiley: njammie, nou, maak ik dus morgen klaar, iedereen mijn kant op !

@Diamond :sorry meis ! Heb het al druk gehad, maak er zeker mn werk van !

@Beppie: Jaaaaaaaaa ! Dat is het ? OOk al geweest ? :smiley: En het ruikt er altijd héérlijk naar lahmacun en en en mmmmmmmmm

Baklava klaar ! :smiley: maar volgens mij heb ik er te veel siroop over gegoten, alhoewel… Ik zie wel als ze koud is… Iemand een stuk ?

@Sev: graag!! Owww zó lekker!!!

Ze smaakt als de echte, maar ze ziet eruit als de mijne haahaha

ach…ff mn shotje suiker voor vandaag…kom maar op…lik ik daarna het bordje wel af en geef ik later wel terug…ok?? :unibrow:

Lekker baklava

ok bloem, komt voor elkaar haha, maar wel mooi aflikken hoor ! :finger:

mag ik ook een stuk?:smiley:

@Iedereen een fijne zondag!!!

@ jill…jij ook!! owh ja en gaat cker lukken.

ben net terug van een date erg gezellig, voor de verandering, lekker japans gegeten en te veel baileys achter de kiezen…whieheee…hahaha