Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

@Sev: heeft de baklava gesmaakt?

@Bloem: date voor herhaling vatbaar? En Baileys…lekkerrrrr!!

@Jill: jij ook een heel fijne zondag!

Goeiemorgen,

Gisteren een mini meeting gehad met Marion. Ze is een lang weekend in zeeland en niet ver van mij vandaan. Hebben gezellig koffie gedronken en geleuterd. Ik vond het hardstikke leuk.

mogguh/ middag/ avond??
ben pas net wakker

ik ben pas om half3 gaan slapen, mn dvd’s met het schaatsen waren binnen, echt mega maf om jezelf terug te zien op tv, hahhaaa
wel lachen hoor, strakjes de andere bekijken.
date was leuk, lachen en hopelijk wel voor herhaling vastbaar, maar ff voor de duidelijkheid, alleen vriendschappelijk hoor.

@toos, he wat leuk!! had ff wat gezegd, was ik ook wel ff naar jullie toegkomen!! hahhaaa

prettig weekend allemaal verder!!

Hoi allemaal,

Ben gisteren terug gekomen van een heerlijke week in Side. Was blij E:wub: ook weer te zien in “gezonde” omstandigheden. Heeft wel Feiffer gehad en moet rustig aan doen. Veel met familie samen geweest. Ben denk ik kilo’s aangekomen van al het lekkere eten. Heb ook wel eens even lekker aan het strand gezeten als de broers even weg moesten voor business. Al zeer snel gaat het hotel open waar ze werken. Er komt ook nog een nieuw hotel bij van dezelfde manager, dit aan de Atatürk Bulvari. Ze willen daar ook graag in de hamam werken met de familie, maar de concurrentie is moordend.

Verder een drukke week, daar ik daar ook aardig wat verplichtingen heb lopen. Die bezoeken, daar theedrinken enz.

Ben niet echt blij om terug te zijn, maar oké, 9 weken zijn zomaar voorbij.

Als ik tijd heb ga ik bijlezen, nu eerst voorbereiden voor school.

Nog 9 weken te gaan.

welkom terug fransijn,

@fransijn: ook namens mij welkom terug!

@Sev: mooi dat de baklava lekker smaakte en jem oet ergens een handtekening onderzetten toch? Dus maakt niets dat je baklava er niet uit zag als de echte.
Hoe zit het met de turkse pizza???

iedereen nog een fijne zondag!

Groetjes jac

@ fransijn, welkom terug
@ sev…idd…lahmucun!!! kom maar op!!

Bijna weer maandag. Wat vliegt de tijd toch. Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad!!

Fransijn: welkom terug =) en die weekjes zullen idd voorbij vliegen.

Bloempje: jij hebt tegenwoordig veel dates ;). Geniet je er een beetje van? Hoe kom je aan al die leuke gozers?

internet is my playground :wink:

hahah, en bevalt het een beetje??

Slecht nieuws :crybaby: de baklava ligt de vuilbak in, ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan, maar hij lag nog steeds te drijven in de honing/suiker/vet whatever… Hij hield niet aan elkaar… Alleen de nootjes waren lekker :stuck_out_tongue:

Volgende week de Lahmacun ! (en hopen dat dit wat beter lukt haha)

@sev: hoe kan dat toch? Al vaker gemaakt of was dit de eerste keer?

@Fransijn: welkom terug! Goed te lezen dat je het fijn hebt gehad. Nu maar weer gaan aftellen tot de volgende reis.

@Sev: ow jammer dat het niet helemaal gelukt is. Gelukkig heb je nog wel kunnen genieten van de nootjes :smiley:

Heeft iemand nog wel 's wat gehoord van Von? Heb haar hier al zolang niet meer gezien…

Goedenavond dames.

Nu, zo te zien hebben jullie wel allemaal weekend gehouden. Was niet veel bij te lezen. :teeth:

Welkom terug Fransijn en wat heerlijk om te lezen, dat je het het weer zo fijn :wub: hebt gehad. Op naar de volgende vakantie.:arrow:

Ja, Von was toch dat meisje dat bij Cor***** was gaan werken? Nu je het zegt, ze is allang niet meer hier geweest.

Linda, nog voetballen wezen kijken? Gelijkspel he! Nouja, gelukkig niet verloren.

@roanna: ben gister idd weer nr mijn clubje geweest, was de slechtste thuiswedstrijd van het seizoen, een gelijkspel we zijn het niet meer gwend he, maar ja de volgende thuiswedstrijd is over 2 weken tegen ajax

zo even gesnuffeld op bepaalde bekende luchtvaartmaatschappijen en airports voor eventuele mogelijkheden qua werk en opleidingen voor bepaalde banen bij de luchtvaart.

Volgend week vertrekken mijn ouder naar Mexico, waar het lekker weer is. Zucht zou wel mee willen, maar dat gaat niet.

@Linda & diamond: was de eerste keer, maar was het proberen waard hihi. Heeft mn askim toch gelijk gekregen dat het me niet zou lukken, maar dat hoeft hij natuurlijk niet te weten :wink:

Morgen terug school, ga zo mn bedje in, nog eventjes tv kijken…
Nieuwe les morgen, zie er al zo naar uit : praktijk visagie !

@sev: veel plezier tijdens de nieuwe les

Hai allemaal…
Nog niet/net bijgelezen, reageren komt morgen hiihi
Meiden naar huis, rust, dus wij…gaan…
Tot morgen…