Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

Goede avond meiden!
Weer terug in het Brabantse land. Hebben het leuk gehad in Zeeland. Heerlijk uitgeslapen, uit gegeten, gebowld, gezwommen en heel de omgeving af gesjeesd. En natuurlijk de mini-turkije-meeting met Toos in Zierikzee. Vond het wel spannend, mijn eerste blind-date op mijn 44e, maar was ontzettend leuk.

@Toos
Zijn nog in Veere, Middelburg en Goes geweest vandaag. Was leuk om te zien maar Zierikzee staat bij mij toch op nummer 1. Is zo’n gezellig plaatsje.

@Dia
Wat jammer van het baantje!

@Bloem
Moest straks nog aan je denken toen we langs T****** kwamen rijden. Had er mss nog een mini-meeting in gezeten. Had ik meteen kunnen helpen die knopen te ontwarren :wink:

@MK116
Goed nieuws zeg dat alles in orde is.

truste allemaal

Ik wil iedereen even een hele leuke week toewensen.
Besef maar hoe goed wij het hier hebben, ook al valt alles soms zwaar.
Heb afgelopen week weer meegemaakt in Turkije hoe zwaar de dingen zijn, als je de hele winter geen werk hebt gevonden.

@marion
Lekker weekend gehad dus, veel gezien en gedaan en natuurlijk de meeting met Toos. Leuk hoor, kunnen jullie er weer even tegenaan.

@fransijn
Goed te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad. Veel verplichtingen maar nog genoeg tijd over om samen door te brengen :wub: is alles nu weer helemaal goed tussen jullie?

@bep
Leuk weekend gehad met de meiden?
Weer eens andere pubers in huis!

@bloem
Weer een date, je doet er wat aan. Jammer dat je nog steeds de ware niet hebt ontmoet.

Heeft iemand nog naar Paul de Leeuw gekeken?
Wij zaten nietsvermoedend te kijken en zo ineens zien we mijn nichtje en haar man op de tribune zitten. En even later wordt hij er nog uitgepikt ook door Paul. Grappig hoor.
Verder een leuk weekend gehad. Zaterdag een verjaardag van mijn kleine neefje die 1 jaar werd en zondag een rustig dagje. Even langs de schoonouders en daarna bij mijn moeder soep en patatjes eten.

Weer een nieuwe werkweek.
Iedereen een goede week, op het werk, op school of waar dan ook!

Goedenmorgen allemaal

Eerst ffies naar de Appie geweest, hier een aanbieding in Koffiepadsssss… de grote pakken 2=1 dusss voor de hele familie moeten halen… Zegt die mevrouw achter de kassa: Ik kom bij u een bakkie doen…IK: Kan u doen, maar ik heb geen Sen**o!!! :nod: :lol: :lol:

@Fransijn: Goed te lezen dat ondanks de problemen van het lage seizoen daar, jij een goede week hebt gehad…

@MK: Nee niet gekeken…stonden hier met de Wii met de meiden…onvermoeibaar… Leuke pubers dit(voor mij, thuis begint daar de ellende ook al van:hihi: )

@Marion: Leuk he zo’n mini ontmoeting… En een lekkere tijd gehad daar, genieten is zooo belangrijk…
(@Toos: Ook voor jou natuurlijk!!!)

@Roanna: Ben aan het denken over dat baantje…salaris ietsje laag eigenlijk…(ja ik ben verwent…) Maar je hoort het wel

Nou goed, ontbijten met hubbie nu…tot vanmiddag

Goede morgen allemaal!
Weer over tot de orde van de dag, beviel eigenlijk wel goed dat uitslapen. Maar het is niet iedere dag feest dus maar snel aan het werk.

@Fransijn
Fijn te horen dat je een leuke tijd hebt gehad in Side!

@Beps
Hoe wast met de meiden? Lekker kunnen tutten samen?

@MK116
Leuk is dat he, als je onverwacht bekenden op de tv ziet? Heb gisteravond een klein stukje van Paul de Leeuw gezien, maar dat was met een vrouw, ben toen in slaap gevallen.

Goeiemorgen allemaal in deze nieuwe week :hihi:

@Besmile: en stond er nog wat leuks tussen dan? Oh heerlijk naar Mexico!! Ben er lang geleden eens geweest en wil zeker nog een keertje terug!

@Sev: hoeft 'ie inderdaad niet te weten :lol: Veel plezier met je nieuwe les! Lijkt me erg leuk om te doen!

@Marion: super dat jullie het leuk hebben gehad! En wat grappig dat jij en Toos elkaar hebben gezien!

@Fransijn: jij ook een fijne week. Dat soort dingen drukt je inderdaad soms weer met je neus op de werkelijkheid…

@MK: dat is raar om dan ineens familie op tv te zien!

@Beps: ah misschien moet ik dan ook ff langs de Appie! De koffie vliegt er hier ook door :smirk:

XX

@bep
Oooooh beps pas maar op, straks willen zij bij jou intrekken. De zolderkamer is toch weer vrij :smiley:

Goeiemorgen,
@Franslijn: Welkom terug en ook voor jou een fijne week.
@Marion: Leuk te lezen wat jullie nog gedaan hebben, enne Zierikzee is inderdaad hartstikke leuk. Vast voor herhaling vatbaar. Vond het trouwens net zo spannend als jij zo’n blind date.
@Beps: Bedankt voor de tip van de koffiepads aanbieding. Zal vandaag ook even bij Appie langs gaan. Ben namelijk een koffiejunk.

Wens jullie een hele fijne dag toe vandaag. Ik ga vandaag het laatste stukje muur verven dan is het eindelijk klaar.

nog 1 nacht alleen slapen!!
morgen slapen zal niet veel van terecht komen, want ik vlieg pas om 19.00 dan staat mn vriend opt vliegveld te wachten en dan gaan we naar het grote busstation van Antalya en daarna nog zo’n 5 uur in de bus.

als ik terug kom zal deel 19 of 20 er wel zijn :tongue:

moggah
wat hebben jullie allemaal sociaal zitten @@@@@
hoef ik het niet meer te doen, ben het namelijk helemaal met jullie allemaal eens.
owh ja, tch nog wel 1-tje
@ beps, je weet van alle extra’s he? had ik je laatst allemaal verteld!!

ikke ga zo weer werken :retard: nix nieuws dus, hahahaa

@Ja Bloemmie, ik weet het, maar dan nog, ik kom behoorlijk wat te kort dan, zeg maar hihihi… Ik ga er nog een nachtje over slapen…

@Dia: Die koffie is alleen hier in het dorp…zo’n plaatselijke aktie…

@Marion: Niet tutten, maar gewoon lekker dollen, ijs eten(B&J jammie!!) en gewoon lekker Wii-en

Nou goed, zo naar de kraker, dan werken, ik spreek jullie vanmiddag…

Moet zo werken, heb echt totaal geen zin. Dit heb ik niet vaak.

@linda
Ik hoop dat deze dag dan maar snel voorbij mag gaan.
Nog steeds niets gehoord over de sollicitatie?

@ diamond er stonden wel leuke dingen tussen. Maar helaas moet ik nog even stage lopen en dan ga ik weer goed ronsnuffelen

wat is het allemaal rustig weer?
geen wilde weekend verhalen??

Jemmig wat is het hier stil…ga van huis, kom op het werk, niets gebeurt… uurtje later nog niets… Vreemde zaak…is iedereen nog aanwezig over…

Bloemmieeeeeee

@bloem
We wachten met spanning op jouw wilde verhalen…

@bep
Geen werk te doen en nu op ww ook al niets meer te beleven :frowning:

wilde verhalen wilde verhalen…
knoopjes komen los…
misschien gauw saaie en burgerlijke ontwikkelingen…hahahaa
je moet toch wat he??

@ mk, werk jij eigenlijk en zo ja, hoeveel en ongeveer globaal een beetje waar en wat enzo…globaal dan he
@ beps, wat stel je dan hoge eisen zeg…zeg je tegen mij lekker blijven zitten…hihi