Ik biecht op dat we vanavond met mijn collega’s gaan eten en bowlen, maar dat ik veel liever thuis blijf… In bed zeg maar
:wub:
haha cyn ik kan het me voorstellen ![]()
angela dat moet ik ook opbiechten, dinsdag ben ik net zover als afgelopen dinsdag ![]()
Ik biecht op dat ik meer aan de laptop zit dan mijn huisje soppen…hihihi. Ben pas op de helft heb dus nog even te gaan.
ik biecht op dat ik een klere hekel heb aan sneeuw dat ik altijd op mijn bek ga als het sneeuwt en nu sneeuwt het :(:(![]()
Ik biecht op dat ik me vandaag erg alleen voel en stikjaloers ben op m’n broer en zus die beiden met hun liefje boven op hun kamer zitten … terwijl ik hier beneden hélemaal alleen zit !
balen!
kan me voorstellen meis, maar bedenk maar dat het binnenkort anders is, want dan zit jij ook met je liefje in de kamer… even volhouden meis ik snap je hoor, zou er ook moeilijk mee hebben!
ik moet opbiechten dat ik net nog een uur heb geslapen en dat het me goed gedaan heeft ![]()
Ik heb ook dicht tegen me dochter aan heerlijk een uurtje geslapen vanmiddag!!! Was een stuk leuker dan buiten achter de fiets aan rennen toen ze dacht ik kan HARD HARD HARDER ![]()
Ik biecht op dat ik vanaf morgen een drukke week heb en er tegenop zie… want voel me nog niet honderd %… Maar als ik vandaag sinterklaas cadeautjes kan kopen, dan kan ik morgen ook weer werken!
Ik biecht op, dat ik vandaag een uur te laat op school was en toen nog dacht gooh, ik heb honger ik ga nog even naar de bakker ‘‘ik ben toch al te laat’’ en vervolgens niks meer heb uitgevoerd heel de dag.
Maar het was wel erg lekker haha !
ik biecht op dat gisteren een domme zet was om eruit te gaan en na een uur weer binnen zat en alleen maar zieker weer geworden ben… dus vandaag thuis gebleven!
Ik biecht op dat ik het na tien winkels zat was en toen maar gekozen heb voor jongens snowboots voor me dochter!!! Met de gedachten als het maar warm is!!!
ik biecht op dat ik eigenlijk 3 surprises moest maken, maar er maar 1 gedaan heb, meer kon ik niet bedenken!
Ik biecht op dat ik de pest heb in Turkish airlines,heb nog altijd geen bericht ontvangen betreffende de schadeclaim.
hmmm nou iig kan je nog een schade claim indienen, want corendon heeft zich zo ingedekt, dat je met 4 uur vertraging geen poot hebt om op te staan… maar ik wens je succes!!!
Ik biecht op dat ik tot nu toe nog niks in mijn huisje gedaan heb iets wat ik wel van plan was om te doen vandaag.
Ik biecht op dat ik meer op Facebook en ww zit dan met men neus in de boeken!! ![]()
ik biecht op dat ik mijn (Belgische!) buurjongen die ik al van mijn 8 jaar zoiets (wel met donkere haren en ogen) toch wel heel sexy vind…En dat er (in het verleden) al meer tussen ons gebeurt is en dat ik nu helemaal voor hem begin te vallen. Ook al heeft hij me alleen nodig als zijn vriendin niet in zijn buurt is
(die heeft hij nl al een jaartje zoiets) BAAAALEEEEEN
Ik biecht op dat ik zin heb om mijn koffers te pakken, en hem te smeren… Vannacht nog…
Ik biecht op dat ik nu al een uur wakker ben en nog steeds geen zin heb om me aan te kleden en de deur uit te gaan… gelukkig heb ik al wel gedouched anders zou ik te laat komen! ![]()
Ik biecht op dat dit mijn 5e dag werken is deze week… en ik geen zin meer heb… (en morgen ook nog moet
)