Ik biecht op dat ik geen zin heb om vanavond uit te gaan eten met mijn collega’s en er dus sterk over zit te denken om het af te zeggen!
Mutlu: ben je toch nog meegegaan of niet? ![]()
ik biecht op dat ik de laatste 2 nachten te weinig geslapen heb en nu ongelooflijk moe ben, en dus van plan ben om vanmiddag meer te slapen dan te leren!
pookie ja ik ben gegaan en het was gezellig.
NU biecht ik op dat ik geen zin heb in de kerstlunch, maar wel ga!
Ik beken dat het me dik mijn…uithangd hier op wwz,ivb:de ban van Jenny!
Gewoon lekker gaan meis!
Afleiding is goed voor je!
George, waarom is zij geband dan?
Volgens Fleur kwam ze sarcastisch over met haar berichtgeving tegenover de redactie van wwz!
Wat wil je dat je steeds moet wachten op antwoord,je zou voor minder door de rode gaan.
Al dan niet terechte "ban"ze hadden op ten minste Jenny kunnen waarschuwen,dat ze te ver ging met haar opmerkingen.
Dan was ze verwittigd geweest,maar zonder boe of ba een ban geven voor 1 maand,dat vind ik erover!
Weet ook wel dat Jenny op sommige momenten te ver is gegaan met haar uitspraken,maar dat heeft wwz ook gedeeltelijk schuld aan.(slechte communicaties)
Jurjen zegt,er is van Rosa Arbil haar kant een bericht gestuurd naar Jenny(zal dit met een korreltje zout nemen)
Corberana heeft helemaal geen bericht ontvangen betreffende de verwijdering van haar quote.
Uitleg van Rosa Arbil het bericht van Corberana kwam al "stokend "over!(dat was de uitleg van Rosa aan Jurjen)
Ikzelf had een paar maanden geleden een bericht geplaatst op het Iran forum,ook mijn bericht is zonder reden verwijderd(het was een gewoon simpel bericht,zonder kwaadsprekkerij van mijn terwege)
Pure censuur vind ik dat van Rosa Arbil,haar wil is wet op de diverce landenforums die ze beheerd!
Bahhh vind het een kakmadam,zo denken de meeste van Rosa Arbil!
De goede moeten het bekopen(Jenny) en Rosa darrtelt rustig rond in haar cocon,precies ofdat er helemaal niets is gebeurd.:mad:
George: sorry maar ikzelf snap er helemaal niets van, mede omdat ik die mensen niet ken denk ik!
Mutlu: aa kerstlunch, wordt vast gezellig!
ik biecht op dat ik al weer onwijs veel zin krijg om richting turkije te gaan, terwijl het net 1 maand geleden is dat ik geweest ben himsss niet goed dus aangezien ik nog lang niet kan gaan!
Hier biecht er nog eentje op dat ze zin heeft om richting Turkije te gaan…en dat terwijl ik nog geen 10 dagen terug ben…haha
ik begrijp je, zouden de reisagentschappen eens geen concept als ‘een weekendje Turkije’ kunnen uitwerken? Hier zouden ze alvast veel klanten hebben ![]()
liesje strak plan maar ik denk dat de brandstof even duur blijft en dat voor een weekendje ![]()
ik biecht ook op dat ik de tickets veel te duur vind!!!
angela hahaha jij bent echt nog maar net terug shame on you ik dacht dat ik erg was hahaha
Hier nog iemand die wel erg graag terug zou willen… maar is ook pas 2 maanden geleden dus ik denk dat ik nog zo’n maandje of 6 moet wachten
de tickets zijn in Januari toch wel goedkoper? Nou dan wens ik voor 2011 dat iedereen weer snel die kant op kan gaan :cheer:
Januari is inderdaad goed te betalen ik heb dit keer 112 euro betaald dus niet duur en soms is het juist super super leuk om maar een paar dagen heen te gaan zomaar als verassing ECHT GENIETEN van iedere minuut samen omdat je weet dat het maar zo kort is!!!
Ik biecht op dat ik heel erg lui ben vandaag en het ontzettend zat ben om al me spullen uit te zoeken op te ruimen in dozen te doen pffffff
Hier nog iemand die alweer terug wil net als Angela nog maar 10 dagen terug…hahaha
Juist die eerste twee weken terug in Nederland is het weer heel erg wennen om in je ritme te komen en wil je GRAAG terug
dus ik vindt het niet zo gek van jou en Angela dat jullie dat gevoel hebben
http://94.100.121.77/1193750001-1193800000/1193760201-1193760300/1193760220_5_5Vy-.jpeg
Dit is pas een biechtstoel ![]()
wat een mooie biechtstoel! Maar ik biecht op dat ik daar niet heen ga reizen om iets op te biechten ![]()
ik heb het wel gedaan zoalsje ziet, en ik moet opbiechten dat het lang niet de moeite waard was :teeth:
whahahahah ik denk dat je dat daar maar niet opgebiecht hebt hahahahah
haha Nee daarmee roep ik natuurlijk de wraak van de Jesus-Chair op me af, en dat willen we ook niet tijdens een reis ![]()