De biechtstoel!!!

nee lijkt me idd niet echt handig :wink: welk land was dit trouwens?

Ik biecht op dat ik hier echt zit te genieten van jullie biechten, heerlijk.

dit was in het stadje Antigua in Guatemala. de stoel was werkelijk nog te koop ook, maar ik ben de prijs vergeten :stuck_out_tongue:
was iig teveel gedoe om hem mee terug naar huis te nemen :wink:

hihi zie je al gaan met een stoel in je rugzak :wink:

ik biecht op dat mijn hele woonkamer een troep is en ik vanavond mensen over de vloer krijg dus vanavond ongeveer 30 minuten heb om het weg te werken :slight_smile:

Ik biecht op dat ik in bed lig en het super zat ben!!! :frowning:

Ik biecht op dat ik wel zin heb om naar Tr te gaan maar er tegelijk tegenop zie omdat askim een hok als huis heeft en dus erg weinig ruimte voor 2 volwassenen en een kind. Wij kunnen net onze kont keren hoe moet dat met een kleintje die al bijna gaat kruipen? En dan nog 2 katten, himmm.

Ik biecht op dat ik totaal geen zin heb om te gaan werken en dus aan het treuzelen ben.

ik biecht op dat ik echt heeel vreemd gedroomd heb.
buitenlands eten, mooie dames, het nederlands voetbalelftal met hun bus op gebroken ijs en dat alles met een avontuurlijk sausje.:slapen:

whahah dat is nog eens een leuke droom!
ik biecht op dat ik vanmorgen geld gegeven heb aan 3 jongens die de krant en reclame altijd brengen, maar dat ik het gevoel heb dat ze iedereen oplichten, want heb ze nog nooit bij de brievenbus zien staan en toen ik het kaartje vroeg ze het niet wilde geven…

Mutlu,dan denk ik idd dat je opgelicht bent,en zal de echt krantenbezorger nog wel langskomen.

ik biecht op dat mijn nieuwe bank zo lekker zit dat ik denk dat ik er voorlopig niet meer af kom :smiley:

Geniet er maar lekker van Mutlu :wink:

Ik biecht op dat ik al naar bed had moeten zijn aangezien morgen om 6.15 de wekker gaat, maar ik geen zin heb.

hahahahahahahah lol2 tja daar heeft iedereen soms last van

ik biecht op dat ik die soesjes niet heb kunnen laten staan en toen ik er eenmaal nog 2 lagen ik het ook zo zielig vond dus die ook opgegeten hiihih

Ik biecht op dat ik om 8 uur moest opstaan om te beginnen studeren en dat ik nog maar net wakker ben en nog niets gedaan heb ( heb binnenkort examens)

haha ik biecht op dat ik zit te lachen om onze biechten :wink:

Ik biecht op dat ik echt kapot ben en helaas met veel tegen zin vanavond nog moet gaan werken bah!

@Mutlu: Nog even doorbijten vanavond en daarna lekker weekend!

Ik biecht op dat nu het einde van de vakantie eraan komt ik toch echt eens even naar mijn huiswerk moet kijken, maar telkens als ik een boek in mijn hand heb het meteen weg leg en denk achh ik heb toch nog een paar dagen de tijd :paranoid:

Ik biecht op dat ik het gebrekkig Nederlands van Stromae enorm schattig vind ! :smiley:

van wie?