De biechtstoel!!!

Multu Stromae, Belgische artiest en jullie zullen hem misschien kennen van de hit ’ alors on dance’. Het waren de mia’s (staat voor belgium Music Industrie Awards, dus prijsuitreikingen voor beste muziek, groep, videoclip, …). En hij had eentje gewonnen dus moet hij aan de micro mensen komen bedanken, maar hij is officieel Franstalig, dus zijn Nederlands is niet zo heel goed, maar wel heel schattig :stuck_out_tongue:

geeeeeeeeeeeeeeeen idee wie het is, maar bedankt voor de uitleg hahahaa

Haha, dat is graag gedaan hoor!
Zo zie je maar hoe dat allemaal zoo kan verschillen he België en Nederland. Hier in België is hij een van de grootste artiesten op het moment!

er is zeker veel verschil!!!

ik ken hem ook hoor, alors on dance was hier ook een hit alleen nu hoor je niet veel meer van hem

Ik ken hem ook hoor en in Turkije draaide ze het nummer steeds.

Ik biecht op dat ik weer weinig aan het studeren ben vandaag … :frowning:

en nog erger … dat ik sinds askim weg is (sinds maandag dus) al 35 euro heb opgebeld naar hem :s … OP EEN WEEK TIJD , bah …

:smiley:

Ik beken dat ik veel te weining op ww actief ben, maar wel zo af en toe meelees.
En dat ik stijf van de zenuwe rondloop ivm de visumaanvraag. Ik ben bang dat ik weer normaal funtioneer als we eindelijk bericht hebben…

Ik biecht op dat ik stiekem verliefd ben op Cristiano Ronaldo… :wub:

haha cynthia, kom niet meer bij hierlol2
Die is echt leuk!!!

ik biecht op dat ik al bijna een uur wakker ben, maar nog steeds de puf niet heb om te gaan douchen terwijl ik over 12 minuten moet vertrekken… probleem…

Ik biecht op dat ik men studierichting helemaal niet graag meer doe … integendeel zelfs … de vakken die ik nu heb zeggen me niets … ik vind ze saai, nutteloos/overbodig, en ik snap er geen bal van

:smiley: leuk om daar nu in men derde jaar achter te komen!

én ik biecht bovendien op dat ik deze frustraties van school gisteren heb uitgewerkt op askim, en dat ie daardoor niet meer belt …

eigen schuld?? :frowning:

oei fieeh… bel hem dan maar zelf, tenslotte moet je jouw frustratie ook kwijt, maar dat is niet fijn voor hem!

Ik biecht op dat ik vandaag in de winkel moet werken, maar totaal geen zin heb om te gaan, maar ja zal toch moeten… het valt me overigens op dat ik steeds nergens zin in heb… dus toch in mijn winter dip beland :frowning:

Mutlu, ik had al zo"n gevoel dat jij in je winterdip beland was, maar kop op meid!! Nog even volhouden :wink: !
En ik heb al gebeld hoor :smiley: maar hij neemt niet op of belt niet terug, dus die gaat eve koppig doen vandaag :smiley: !

Fieeh even doorbijten, heb ook zo’n jaar gehad hoor maar eens je je diploma hebt zoek je gewoon een job die je goed ligt en dan is er geen enkel probleem! Blijven gaan!

ik biecht op dat ik verdrongen had dat ik vanavond een personeels feest had, maar toch gegaan ben en dat het super leuk was!!!

@Mutlu dus achteraf toch blij dat je gegaan bent hihi! Leuk meid :wink:

zo is het vaak he… als je ergens geen zin in hebt is het leuk, heb je ergens heel veel zin in valt het tegen… gelukkig had ik er geen zin in hahaha

Terug van weggeweest…

Ik biecht op dat de toast die me schatje zojuist voor me gemaakt heeft, niet te eten is. Maar ik wel deed dat het heel lekker was…