ik biecht op dat ik 10 dagen echt voorbij vindt kruipen en dat ik wilde dat het nog maar 3 dagen was voor ik naar mijn askim ging!
Haha Mutlu het probleem is, hoe dichter bij, hoe trager de dagen lijken voorbij te kruipen. Ik weet nog vorige keer dat ik geweest ben, die laatste twee dagen leken wel een week te duren⦠'t zit allemaal in je hoofd!
Voor je het weet lig je in zijn armen op zijn zacht matrasje ![]()
Ik zou al beginnen met mān koffer klaar te maken, dat doodt de tijd een beetje en lijkt alsof het vertrek er echt bijna is.
Wat doe jij trouwens met je kat?
liesje ik biecht op dat ik alles al heb gestreken en ik hoef het dus eigenlijk alleen maar in mijn koffer te stoppen en dan is het klaar, is ook raar 10 dagen van te voren hahaha. Mijn huisdieren gaan deze keer naar mijn ouders, normaal komt er iemand in mijn huis, maar die kon dit keer niet!
Ik biecht op dat ik jaloers ben op mutlu!!! 10 dagen , ik wou dat ik het ook kon zeggen
hihi! Maar ik snap ook wat je bedoelt
en ik gun het jou (en alle meiden) van harte, dat de tijd nu 10 dagen vooruit gaat tegen topsnelheid!!! ![]()
ik biecht op dat toen ik net thuis kwam van mijn werk ik al al mijn kleren in de koffer gedaan heb en dat hij nu al niet meer dicht past terwijl er nog 2 spijkerbroeken bij moetenā¦PROBLEEM! ooh en schoenen zitten er ook nog niet inā¦
lol2lol2lol2
ik neem mijn handbagagetrolley mee met ENKEL en alleen schoenen!
askim verklaart me zeker voor gek.
Grotere koffer zoeken he Mutlu ![]()
IK BIECHT OP DAT IK STILAAN WAT GEZONDE ZENUWEN BEGIN TE KRIJGEN VOOR ZATERDAG
en stiekem ook niet meer kan wachten tot zaterdag!!
HUP TIJD HUP!!
en ik biecht op dat ik echt zin heb om die kerel van de schimmel es met zn neus op de feiten te drukkenā¦belĆ”chelijkā¦
Ik biecht op dat ik inmiddels de kriebels heb van allesā¦hahaā¦
Ik biecht op dat ik een hekel heb aan dramatisch gedoe maar dat ik me askim inmiddels zo ontzettend mis dat het me van binnen aan alle kanten breekt en het me ALLE moeite van de wereld kost positief te blijven naar gevoel want past niet zo bij meā¦
Ik biecht op dat ik me de laatste tijd soms wat irriteer aan askim en ik me daar ontzettend l*llig bij voel omdat hij zoveel voor me doet. Maar ik denk dat alle spanning dat met mij doet. Ik ben toch ook wel heel erg blij dat ik hem volgende week weer zieā¦en hij mij ookā¦en dat doet me wel weer goedā¦
Ik biecht op dat ik er moeite mee heb dat me moeder komt het is een enorme stap voor haar en vindt het super leuk voor me kleine jongen MAAR pfff ik zit nu heerlijk op afstand in mijn eigen wereld en wil dat graag zo houden maar weet dat mijn moeders komst emoties gaan los maken die ik juist even niet wil ervarenā¦
Ik biecht op dat ik het lekker vind om weer thuis te zijn
hahaha janne dat moet ik ook opbiechten hoor!! liever heb ik mijn askim bij me, maar mijn eigen huis land en taal en vooral eten bevalt me eerlijk gezegd prima!!
ook moet ik opbiechten dat ik vanmiddag 10 euro gevonden heb, het kwam zo voorbij waaien toen ik naar mijn auto liep en daar heb ik mooi makkelijk boodschappen van gedaan, er was niemand in de buurt dus ik ben de eerlijke vinder dan toch?!!
*ooooooooooooh en ik moet ook opbiechten dat ik onwijs zenuwachtig ben voor morgen of mijn askim wel of geen visum krijgt⦠pfffff van mij mag het 1 keer wel eens makkelijk gaan! *
ik zal voor jullie duimen:) ja idd gaat het deze keer makkelijker!!
dank je meis!!! de vorige keer hebben we er 5 mnd over gedaan, dus hopenlijk dit keer in 1 keer :)) maar ik laat het je/jullie morgen weten!
Ik biecht op dat ik het ontzettend moeilijk vindt me zoontje morgen naar het hotel te brengen bij me moeder en daar een nachtje te laten slapen. Iedere minuut met hem is me dierbaar en kostbaar en het kost me alle moeite van de wereld dit te doen en dat vindt ik zo stom van mezelf helemaal omdat ik het verzonnen hebā¦
en semra hoe is het tot nu toe?
ik moet opbiechten dat ik net op mijn werk totaal niet gewerkt heb omdat ik alleen maar als een kip zonder kop van blijdschap aan het rond lopen was, omdat ik daar telefoon kreeg van mijn askim dat hij mag komen!!!