Ik biecht op dat ik gewoon chagerijnig ben vandaag… Maar stiekem wel heel erg blij ben voor Mutlu & B!
Ik biecht op dat ik niet weer weet of ik recht door moet, achteruit moet, links moet, rechts moet, … Ik weet het HELEMAAL niet meer!
Ik biecht op dat ik het vervelend vindt voor jullie dat jullie niet lekker in je vel zitten, maar dat ik ondanks het gedoe omtrent askim mij eigenlijk prima voel.
Ik biecht op dat ik net een dik vet pak friet heb opgegeten :zon02:
Ik biecht op dat ik het gewoon niet meer weet…
@Cyntha: :kus: hopelijk kom je eruit…
Mutlu HEEL eerlijk is het me honderd procent mee gevallen hij stond zo blij te zwaaien naar me toen ik wegging en in de avond aan de telefoon had hij allemaal leuke dingen gedaan en hoe hij naar me toe rende toen ik hem weer kwam halen dat alles met elkaar maakte mij ook weer heel blij. Dus het is toch waar kind blij moeder blij ![]()
Meiden die het even niet meer weten geef het de tijd en de ruimte tot er wel dingen duidelijk worden.
ik biecht op dat in onwijs veel zin heb in m&m’s maar ze niet ga kopen, want dan heb ik de zak leeg voor ik het weet!
Ik biecht op dat ik soms nog zo verschrikkelijk verliefd ben op me askim dat hij me met bepaalde woorden, zinnen, dingen, nog steeds door de knieen kan laten zakken van zwakte
en dat na al een tijdje samen en ondertussen bijna 8 maanden zwanger het is er nog steeds en zo heftig pffffff…
hihi semra wees blij dat het zo is en niet dat je denkt, pfff waar ben ik aan begonnen!!! lekker van genieten!
ik biecht op dat ik het heerlijk vind dat mijn askim nu in mijn bed ligt te slapen terwijl ik rustig eindelijk ww eens kan bekijken ![]()
Hahahahahahahah mutlu, ik moest zo lachen met die m&m’s van jou
hahaha, heb je ze uiteindelijk gekocht?
!
Semra, héérlijk van genieten
ook ik ben nog steeds hevig verliefd op askim, zeker als hij bepaalde dingen zegt of doet ;)! Inderdaad geweldig gevoel he!
Fieeh Geweldig fijn en heel intens maar daarom mis ik hem wel meer en lijkt de tijd niet op te schieten… terwijl het nog maar 13 dagen is ![]()
fieeh nee het is om 23.00 uur een mac flurry met m&m,s geworden of hoe je het ook schrijven moet, je weet wel ijs met gebrokkelde stukjes m&m/s hahahahaha dus toch gezondigd ![]()
Ik ga nu nog enkele ribbekes van gisteren verorberen ![]()
Mijn zus was daarnet trouwens ook een flurry aan het smikkelen ![]()
Mutlu Weer iets wat je met me askim gemeen heb hahahahah die lijst wordt alleen maar langer!!! want als wij in de stad zijn gegarandeert dat hij een mac flurry met m&m haalt bij de Mac ![]()
HMMMMMMMMMM MAC FLURRY MET M&M’s!!! ![]()
whaahahahah ik zie dat er meer liefhebbers van zijn!!!:)![]()
Ik biecht op dat ik het WACHTEN ZOOOOOOOOOOO ZAT Ben. Je zou denken het duurt al maanden, weken dus ach die laatste paar dagen wat geeft het nou ik heb het er helemaal mee gehad of het nou voor de baby is die me enorm zeer doet op het moment (jawel ik vindt der nog steeds heel lief hoor) of op me askim
BAH
ik biecht op, dat ik weer eens te hard heb doorgedramd bij me askim, en die nuj laaaaiend is :-((((
Ik biecht op dat ik een hele dag heb liggen kuisen maar dat ik “per ongeluk” de badkamer ben vergeten :-p Haha, khad echt geen zin meer!