De biechtstoel!!!

ik biecht op dat ik op dit moment gek word van mijn askim!!
Hij heeft nog nooit in zijn leven gekookt en wilt mij voordoen hoe ik champignons moet snijden alleen maar omdat ik het langzaam doe, maar dat komt omdat ik moe ben grrrrrrrrrrr

Mutlu hhahaha HEERLIJKE opmerking zo burgelijk :smiley: :smiley: :smiley:

Ik heb niets op te biechten want ik ben gewoon braaf :slight_smile:

Ik biecht op dat ik me dood verveel op het werk, een zak chips zit leeg te vreten en mijn nagellak-weblog zit bij te werken… :smiley: Haha en dat allemaal betaald :slight_smile:

Cynthiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Had dat nou niet gezegd, nu heb ik zooooo’n zin in een lekkere zak chips! Helaas hebben we geen lekkere in huis!

Weet je dat jouw baan mij best leuk lijkt haha! Nee niet omw at je net zei maar werken in een reisbureau lijkt me echt superleuk!

Dat is het ook… Het salaris is alleen ***

Ik biecht op dat ik me verveel…wat ik normaal nooit doe, maar ook te lui ben om iets te doen…dus ik denk dat ik maar eens op de fiets stap en een lekkere patat gyros met heel veel knoflook ga scoren…

Jongens hou op over ongezonde dingen,
zit ik dan een mn bakje watermeloen!

Ik eet vanavond pannekoeken… met smeerkaas :smiley:

Pannenkoeken met smeerkaas??? :stuck_out_tongue:
Werkelijk nog nooit gehoord :smiley:

Ik biecht op dat ik nu echt geen zin heb om te werken omdat ik amper kan blijven staan van de rugpijn pfff lijkt wel of ik in een oma lichaam zit

Haha ja dat eet ik al van dat ik klein kind was… :smiley: Pannekoeken met rozijnen… en dan smeerkaas derop smeren :slight_smile:

Gadver, nu ben ik misselijk.

Cindy Hmmm meloen vindt ik toch ook zo lekker op het moment!!! En jij en braaf??? Hmmmm

Cyn WTF??? Smeerkaas op je pannekoek?? Hmm spek met stroop oke heerlijk maar smeerkaas?? en dan ook nog rozijnen heel APART eet smakelijk meis :wink:

Dyphna meis toch heel veel sterkte met je rug lopen is dan wel goed maar stil staan is niet zo best als het echt niet gaat terug naar huis in een warm bad of douche!!!

Semra: haha ja iedereen reageert altijd zo van bah… Maar heel veel nederlanders eten ook hun krentenbol met kaas… Is een beetje het zelfde :smiley: En ik vind spek met stroop weer niet zo lekker :wink:

Cynthia Nou hartig en zoet kan soms een verassend goede combinatie zijn zoals dus bv spek en stroop maar ook een boterham met kaas en stroop is heel lekker dus die BAH neem ik wel terug totdat ik het een keer geproefd heb :wink:

Het klinkt gewoon niet zo lekker, maar ik vind het echt super lekker! :smiley: Wie weet, probeer je het ooit eens :wink:

Ik biecht op dat mijn koffers klaar waren maar ze nu weer overhoop liggen. Daarnaast lekker 2 hamburgers van de bbq op!

ik biecht op dat ik gisteren toen ik mijn vriend zag dacht : wat moet je toch met mij??? je bent veels te lekker :o

:redface::redface::redface:

Dat ik vandaag weer heb gelijnt terwijl ik beloofd had aan mn vriend niet te doen…