Ik heb echt geen idee waarover jullie het hebben :D. Heeft iemand een link naar een voorbeeld op een website ofzo?
http://www.kampeergoed.nl/balbo-vacuumzakken-pc-3538.html?cPath=71_1517_3889
kleine beschrijving erbij hoe het werkt … echt heel handig ( zijn er dus ook zonder stofzuiger )
Geweldig… Weer wat bijgeleerd! ![]()
Dat ga ik me ook wel aanschaffen!
Blijven jullie posten in dit topic hoe het jullie vergaat? Interessant en nuttig tegelijk want dan weten toekomstige bezoekers hoe en wat er moet gebeuren! ![]()
Doe ik ! …
Wordt ook niet mijn laatste keer dat ik met CCUSA te maken krijg denk ik ![]()
Ja, waar heb ik die vandaan? Ik heb hem gekocht bij een kringloopwinkel; da’s dus lastig. Ik heb wel gehoord dat ze ze bij blokker, halfords en outdoorzaken hebben. Verder hebben ze bij halfords ook eventueel pompjes waarmee je de andere variant vacuum kunt zuigen (maar goed…moet je wel weer die pomp meenemen.
Oh…en wat ik wel las, is dat ze bij enorme hitte kunnen ontploffen. Een extra meenemen voor het geval dat, is dus misschien wel handig…
Ja das goed hoor! ![]()
Wat wil je nog gaan doen dan, Sunny?
Ik vind het in elk geval wel een heel goede samenwerking met CCUSA. Snel antwoord op je vragen, goeie hulp, heel persoonlijk contact, …
@ carla: ok dankjewel, ik ga op zoek naar zo’n zak!
Nahja ik best nog een keer mee kunnen gaan haha xD … Maargoed, laten we eerst maar eens afwachten hoe het kamp me bevalt xD …
Ja wie weet ga je ook wel 9 keer terug. ![]()
Ja dat vond ik wel echt heel gaaf haha …
Iemand van jullie vaker met een koffer van boven de 158 cm gereisd ? … Ik wil nieuwe koffer bestellen, maar weet niet of ze moeilijk doen over 10 cm omtrek meer… :disgust:
( l x b x h )
Nee ik zelf niet. Heb wel een keer gezien bij 2 vriendinnen die volgens mij ook een te grote tas bij hadden, en daar hingen ze aan de luchthaven dan een papiertje aan, “extra large” ofzoiets… :lol: Heb ook een keertje bij iemand gezien extra heavy (die zat boven het toegelaten gewicht maar moest niks bij betalen).
Maar het hangt wel van maatschappij tot maatschappij af denk ik… Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze er moeilijk over gaan doen. Maar je weet natuurlijk nooit.
pas wel op in ieder geval. soms doen ze niet moeilijk, soms wel. Over het algemeen zijn ze strenger bij reizen naar Amerika. Ik durf het risico in ieder geval niet te nemen.
Ja ik heb nog eens gekeken en bv bij American airlines staat ook 157cm max.
Misschien toch het risico maar niet lopen, zou wel erg tegenzitten als je op de luchthaven nog een nieuwe koffer moet gaan kopen ofzo.
Ik zal Maud eens mailen, kijken of ze er ervaring mee hebben met vorige reizigers … Ook eens kijken wanneer ze mijn vlucht gaan boeken haha
Hmm … Eens gekeken op de policy van continental airlines ( waarmee ccusa regelmatig vloog ), staat dat elke overseized suitcase 100 dollar extra kost.
Dat ga ik dus niet doen haha …
Net mijn visumpapieren online geactiveerd via dat formulier. Wat een vragen hey, blij dat ik het af heb haha … Morgen eens bellen naar consulaat, spreken ze daar trouwens engels of gewoon nederlands ? … Niet dat ik oppak en nederlands begin te kleppen terwijl ze dr niks van verstaan whaha
Als je dat nummer belt, moet je eerst een keuze maken tussen Nederlands of Engels ;). Het wijst zichzelf uit, maar je kan dat dus in het Nederlands doen!
Ja dat formulier was best irritant om in te vullen.
Zo, ik ben ingepakt! Woensdag vertrek ik :D. Ik wens jullie allemaal een super zomer!
Oow te gek … Ik kan niet geloven dat de tijd zo snel is gegaan, ik vertrek de 14de, dus ik benber ook bijna vandoor … Nog allemaal spullen kopen en dan ben k er ook klaar voor …
Veel plezier op kamp !!