Heey ! …
Ik ( 22 ) ga me binnenkort opgeven om mee te doen aan het CCUSA programma van 2012.
Nu ben ik op zoek naar anderen die zich ook willen gaan inschrijven, om misschien contact te houden over hoe alles komt en gaat.
Groetjes,
Frank !
Heey ! …
Ik ( 22 ) ga me binnenkort opgeven om mee te doen aan het CCUSA programma van 2012.
Nu ben ik op zoek naar anderen die zich ook willen gaan inschrijven, om misschien contact te houden over hoe alles komt en gaat.
Groetjes,
Frank !
Klinkt heel interessant, maar vroeg me af welk programma je wilt gaan doen? Want je hebt geloof ik verschillende programma’s en verschillende regio’s.
Ik zit er in ieder geval ook over te denken, omdat ik dit jaar eind examen doe, dus snel klaar ben met school en ruim de tijd heb voor een relaxte zomer vakantie ![]()
Heey ! …
Ik wil me aanmelden voor het algemene CCUSA Camp Counseler. Hierbij wordt je op een zomerkamp aangenomen in Amerika, waarbij je 24/7 een groepje kinderen onder je begeleiding hebt met nog een andere begeleider ( niet echt een droomvakantie om te relaxen denk ik
) …
Welke staat en welk gebied wordt je door CCUSA zelf aangeboden, ikzelf heb hier geen voorkeur in.
Hou me op de hoogte wat je doet !
Oke, ik zat zelf meer te denken aan Work and Play Canada. Ik zie mijzelf nou namelijk niet bepaald als een echte begeleider, vooral niet voor kinderen. Heb er ook niet veel ervaring mee. Je kan geloof ik wel in de bediending werken of niet? Bedoelde het niet op die manier relaxt, maar gewoon een hele toffe ervaring en een lange periode op een totale andere plek. Lekker uit je comfort zone.
Zoals ik al zei, denk een beetje aan Work and Play Canada, al heb ik Camp Counselor nog niet uitgesloten.
Weet je al wanneer en hoe lang je gaat?
Met het Work and Play programma kan je inderdaad op verschillende plaatsen werken, veel in de horeca inderdaad.
Ik studeer dit jaar extra niet, omdat ik dit wilde gaan doen. Ik heb namelijk de intentie om over een paar jaar voorgoed te emigreren. Met CCUSA kan ik dan alvast de sfeer en cultuur proeven van andere landen.
Ik geef me op voor de hele termijn, dus vanaf Mei tot en met Augustus en dan zie ik wel hoelang ik word ingedeeld. Ik heb wel wat ervaring met het werken met kinderen, en het is inderdaad best vermoeiend op sommige momenten maar wel heel dankbaar werk. Ik denk dat je zelf geen ervaring nodig hebt om een leuke tijd met die kids te maken.
Hoi Sunny1989 en iwannagoaway,
Ik heb interesse om me waarschijnlijk ook aan te melden voor het programma van 2012 als couselour in America, wil dan van mei t/m aug gaan de hele periode. Hebben jullie je al aangemeld? ben benieuwd hoe het allemaal verloopt, al een gesprek gehad enzo?
Groetjes Ilse
Heey CupCake ! …
Ik heb gisteren mijn sollicitatie op de bus gedaan, en het internetformulier helemaal ingevuld. Ik wil ook van midden mei tot eind augustus gaan, en zit nu te wachten op een bericht om een gesprek aan te gaan.
Hoelang duurde het bij jullie voordat er contact werd opgenomen, en werd dit via telefoon of mail gedaan ?
Hey,
Ik ben ook van plan dit te doen, nu nog effe aant twijfelen of ik alles op de post ga doen of niet.
Is er iemand al op gesprek geweest of aangenomen?
Heey freyadem,
Ik ben aangenomen door ccusa afgelopen week, moet nu wachten op een reactie van een campdirector. Het ging allemaal heel snel nadat ik alles had opgestuurd en ingevuld bij ccusa.
Als je vragen hebt dan stel ze maar !
Hey,
Ok nice en dank je, ik heb wel wat vragen, hoe ging het gesprek? Zijn campskills heel belangrijk? Ik heb geen concrete skills zoals kajak, muurklimmen, sporten, … Ik ben gewoon een sociaal werker die graag op een kamp zou werken als algemeen begeleider, zowat vanalles
Het is voor Amerika zeker dat jij het doet? Dat wou ik in eerste instantie ook, maar heb mijn zinnen dan op Canada gezet aangezien dat het verkrijgen van een visum moeilijker is in Amerika, ik ben ook geen student meer. - en het is maar voor een paar maand dat visum van j1
Wordt het visum sowiso geregeld, of gebeurd dit pas vanaf je door een camp gekozen word?
Want ik vertrek hoe dan ook naar canada al heb ik de job op een kamp niet. En wil zeker een whp visum.
Work and play of een soort gelijk iets bij een andere oorganisatie overweeg ik voor de winter. Want ik wil een jaar weg blijven.
No één iets, dat ccusa/nyquest contract dat je moet tekenen, vind ook niet dat het allemaal wat streng is dat erin staat? Sinds ik dat gelezen heb, ik het rooskleurige beeld dat ik van zo een kamp heb wat vervaagd.
merci
groetjes
Een vraagje,
Op de documenten dat je moet opsturen staan er telkens zo kleine kaderkes waar men een ID# nummer moet invullen. Wanneer krijgen we dat nummer, is dit al geweten voor je de documenten moet opsturen of pas erna?
dankje
OoH dat is je ccusa id nummer. Die krijg je inderdaad pas als je alles hebt opgestuurd. Kan je dus in principe leeg laten !
A ok mercikes :),
twas enigste dat ik nog moest weten, nu is alles klaar om op te sturen,
nadat ik betaald heb