netlog is een website.
elk land zijn eigen website.
nl.netlog.com is nederlands,
en.netlog.com
fr.netlog.com
de.netlog.com
tr.netlog.com
Ah dankjewel. Wist ik niet… eventjes kijken…x
Mja klopt da netlog da heeft… k heb me geprobeerd op de tr… aan te melde da s lachuh als je geen woord kent
haha
Mja klopt da netlog da heeft… k heb me geprobeerd op de tr… aan te melde da s lachuh als je geen woord kent
haha
Ja, das zeker lachen… had ik ook, hihi. Maar je kunt overigens ook zoeken zonder lid te zijn hoor…
Mja, maar ik dacht doe ff gewoon aanmelde… haha…Maar heb hem snel weer verwijderd… omdat ik tog niet wis wat ik aan et doen was… haha… ik had wel een hoop vrienden toen ik me aanmelden haha…lolz
Kimbo,hoe gaat het nu met je?
Ja wel redelijk hoor, dank je.
Mijn gevoel en hart spreken mijn verstand nog steeds tegen, hoop dat daar snel een eind aan komt.
Meiden,
zijn jullie nu echt zo naiief. Dit is schering en inslag bij hen. Tenzij je hen natuurlijk beloofd om mee naar nedrland te kunnen komen. Maar danbenje hemnehet schijnhuwelijk ook weer kwijt
**Beetje jammer dat je dit zo neer zet Peter, door ze allemaal over één kam te scheren; sommigen vinden wel hun geliefde in het buitenland wat wel echt gemeend is en niet omdat hij zo graag naar Nederland wilt komen. Tuurlijk **zitten ze er tussen maar heus niet allemaal…
Peterr, mag ik vragen waarom je hier op reageert?
peter waar bemoei je je mee?.
er zijn er inderdaad zat waar het super meegaat, aleen toevallig de missers die onder andere ik en nog een paar anderen hebben meegemaakt.
kom nou niet aan met dat naief geouwehoer, want dat slaat nergens op, ik ben totaal niet naief, waarom denkje dat ik in een jaar gewoon heel rustig aan heb gedaan?
ik heb mn verhaal hier niet op gezet, om door van die idioten als jij naief te worden genoemd dankjewel.
dus gelieve niet meer van die lompe dingen neerzetten. dit is om elkaar te steunen, en niet voor idiote mannen om vrouwen op dit soort situaties af te kraken.
Kimbo,kan het me voorstellen is niet makkelijk.
tja iedereen mag zijn mening geven op een forum natuurlijk, daar is tenslotte een forum voor. Het ‘waar bemoei je je mee’ is wel kort door de bocht he. Wil je geen commentaar waar je niet van gediend bent, zet je verhaal dan niet online.
@ Peter, het is wel erg makkelijk om zo te reageren he, iedereen naief noemen en niet verder kijken dan een verhaal… Tja jouw leven zal op die manier wel erg simpel zijn
Dames;ff de rem erop;zo’n reactie is gewoon simpel door de bocht…laten we gewoon bij het onderwerp blijven,ok?
Hallo,
dit is wel heel vervelend.
Ik heb zelf ook een turkse vriend,ontmoet in het spa center waar hij werkte.
Ik heb nu vanaf eind 2006 een relatie met hem.
Ik vraag mij soms ook af of ik toch echt wel de enige ben.
Hij werkt op dit moment in het spa center van hotel aqua phantasi in kusadasi,hij heeft daar vorige zomer ook gewerkt.
hallo!
ik ben al 3 jaar met men ventje en sinds vorig jaar gehuwd! helaas is hij in kusadasi en ik hier in brussel! maar kan jullie verzekeren dat alles super is we lossen die afstand momenteel op door om de 6 weken af te reizen …we zijn er nog ni uit wie naar waar vertrekt!
hij wil graag dat ik naar ginder ga ma zie dat nog ni zitten ondanks dat ik veel van hem hou!
hoe kan ik hem overtuigen naar hier te komen??
Superpupuce,waarom wilt je man niet naar Belgie komen dan?Is hij al wel een keer geweest voor vakantie ofzo,misschien zouden jullie dat eerst eens kunnen proberen?En wat als hij echt niet naar Belgie wil komen,overweeg je dan wel op die kant op te gaan?
Woont hij ook in Kusadasi of werkt hij er alleen maar in de zomer?Mijn ex woont en werkt er ook.Leuke plaats hoor alleen s’winters is er weinig te doen.
omdat hi er best goed leven heeft hij is zelfstandig en verdiend goed zen boterham!
hij komt binnen 2 weken voor een maand we zullen zien he!
ja ik overweeg al is dat ni zo eenvoudig he!
neen hij is resident en ja in winter zeer saai!!
hey superpupuce! als hij zijn boterham goed verdiend in kusadasi en hij komt in belgie terecht gaat hij een minimaal loon krijgen en hij moet de taal nog leren(frans of nederlands) als zijn er in brussel veel turkse winkels en restaurants! en als jij dan nog eens meer verdiend dan hem zal dat zijn ego schaden! voor jou naar turkije gaan is natuurlijk ook moeilijk! (maar vrouwen zijn het sterkst eh
)
maar jullie moeten zelf die keuze maken natuurlijk!
groetjes
tja das waar! ma hij is goed electrieker dus als hij de taal spreekt kan hij hier ook goed verdienen he! of niet? pff tis ingewikkeld…ik ben kapster en hier heb ik zeer goede verdienste maar ginder amai!! zie me geen bruching doen aan 7 turkse liere zenne