de diploma’s van turkije zijn niet ‘‘hoog’’ genoeg voor belgie!
zelfs nederlandse verpleegsters mogen niet in belgische ziekenhuizen werken!
ja da weet ik maar heb al wa rondgevraagd en in zijn beroep komt het ni zo aan op je diploma maar eerder op je kunnen! ma zover zijn we nog ni he!! ik wou hier gewoon laten weten dat ze ni allemaal slecht zijn!! ok ik ken er ook genoeg die vrouwen gebruiken om ticketje europa!
dus ja tis dubbel oppassen he!!
Dat is echt onzin. De waarde van diploma’s is in Turkije gewoon ontzettend afhankelijk van de universiteit die je bezocht hebt. Er zijn idd staatsuniversiteiten die weinig voorstellen, maar er zijn zeker universiteiten die zeer hoog aangeschreven staan en waar je diploma evenveel waard is als een diploma uit een ander land. Daarnaast is het in de medische wereld sowieso in elk land anders.
Maar het is onzin om te zeggen dat ze niet ‘hoog’ genoeg zijn
laat het jullie zeker weten wat en hoe!
maar het is nu wel de brousse ni dus denk ik wel dat hij aan de slag zal kunnen!
weet er iemand of zijn rijbewijs hier van tel is??
meis,dat is helemaal geen onzin! informeer wat beter!
In de medische wereld zijn ze in turkije nog beter als hier.Moet je wel bij de priveklinieken zijn.Alleen de verzorging is minder.Maar de kennis is beter!
Informeer wat beter?Ik zeg alleen dat er zeker wel universiteiten zijn die gelijk staan aan die van Nederland. En dat heeft niets met informeren te maken maar met feiten. Misschien ben jij alleen bekend met staatsuniversiteiten maar Turkije heeft heel wat meer te bieden qua scholing dan dat.
ik woon in belgie! aan nederland mss wel ,dat weet ik niet !
maar alvast niet in belgie!
Dus jij wilt beweren dat de universitaire opleidingen in Nederland niet goed genoeg zijn voor Belgie? Want wat dat betreft, ik weet zeker dat dat niet klopt… In sommige vakgebieden is Belgie sterker en in andere vakgebieden NL. Daarnaast zijn er vakgebieden waar Turkije even hoog aangeschreven uni’s heeft als NL en Belgie.
Vervolgje:
Ik sukkel vergaf hem dus, maar ben er gister weer achter gekomen dat hij nog steeds vreemd ging. Dus dames pas op voor Aydin Biskin, bazaar 48 in marmaris.
ow nee dat meen je niet!!wat erg zeg!! en was je ondertussen nog een x naar hem terug geweest?
ohh erg zeg! sterkte ermee
oh wat kut!!! heel veel sterkte.
hoop dat het bij mij beter gaat.
nee ben niet meer daar geweest, we waren net weer bezig om hem hierheen te krijgen, hij vroeg me dinsdag nog of ik weer een uitnodigingsbrief en garantverklaring ed. naar hem kon opsturen. Gelukkig was dit nog niet gebeurd.
Nou gelukkig dat je er optijd achter gekomen bent weer…maar wel k*t dat het weer zo gelopen is…!!!
Dit topic wodt gesloten;gegevens qua geschiedenis blijven bestaan,gaarne overgaan op het TLK topic.