Wij zijn 3 meiden die erachter zijn gekomen dat we dezelfde vriend hebben, ik was zelfs met hem al meer dan een jaar verloofd en kwam vaker bij zijn ouders, maar bij deze willen we dus iedereen even waarschuwen, het gaat om:
Aydin Biskin, 24 jaar, werkt in bazaar 48 (tapijtenzaak) in marmaris.
We weten nu dat hij elke week een ander heeft want hij beweerd een man te zijn met behoeftes, dus dames trap er niet in.
Zijn er nog meer meiden die hem kennen en waar hij tegen zegt dat hij speciaal voor hen naar nl wil komen? Reageer even dan kunnen we even bijkletsen.
Dus Kim jij was al verloofd en al met hem,ja jij bent hier ook al langer op het forum.
Nou echt meiden ik heb er geen woorden voor en vind het verschrikkelijk voor jullie…
Dat vin ik nou ook… Maar ik ben niet diegene die bedrogen is hoor dat is mijn beste vriendin maar die zit niet op dit forum en ik wel, maar ik heb deze twee andere dames leren kennen hier doordat ik ff het forum aan het rond lezen was en er toen achter kwam dat er bepaalde dingen overdezelfde persoon gingen als k wist…!! Dus ja… dan kom je er zo achter zo stom…!!
Lees ff stukkiej ervoor meis… Carmen is degene die met hem is geweest in de vakantie… en toen wou die in NL langs komen ensow… Maar ze vond hem wel leuk (carmen dan) maar ze wis tog dat het niet ging werken op afstand voor haar dat kan ze niet … dus ze zag het gewoon als vakantie liefde maar ze vind het wel heel erg voor Kim net zoals ik en Leonie…
ja ok snap m haha…maar hij wou ook voor leonie naar nl komen als ik het goed begreep toch?
Maar kim is al langer met hem en zal ook wel verdriet hebben denk ik…en leonie mischien ook wel.maar zei is tenslotte al meerdere malen bij zn ouders geweest.Ik dacht dat dat altijd zo speciaal was…Ik ben er ook geweest en ga ein dit jaar weer maar hoop niet dat hij zo is.
Ik hoop het ook niet voor je meis… Je weet het nooit he… hij woont daar en jij hier… je kan niet zien wat hij doe als jij weg ben… mja het is dan echt het vertrouwen dat je moet hebben… en hem moet gelove… ik bedoel er zijn zoveel verhale dat ik ook vaak ga twijfele… k vin namelijk ook iemand uit marmaris leuk… Maar ja… nu met al die verhale ben ik wel bang haha… Maar ja… k kijk gewoon goed uit… dat is wat ik kan doen…
En mja meestal in dat soort families is het ook zo dat het speciaal is als je hun ouders leert kennen, maar niet bij allemaal denk k… Maar meis… als jij denk dat je mannetje eerlijk tegen je is laat je niet gek maken door deze verhalen…!!!
ja ik kan me ook voorstellen dat je je ook onzeker gaat voelen over diegene die je hebt leren kennen.Ik ga nu ook wel beetje nadenken…maar ga me idd niet gek laten maken door deze verhalen en hopen dat hij zo niet is.
Maar er wordt al zo vaak verteld dat turken niet te vertrouwen zijn en weer gebeurd het zie je wel…
Kijk maar op het topic van wie kent tarkan,ik ken hem ook persoonlijk en weet wat hij allemaal uitvreet,hij gaat er zelfs trots op.En kwam me elke x vertellen dat dat weer een nieuw meisje was.Maar zn vrouw zit in engeland en zal waarschijnlijk niks weten.dat weet ik wel zeker van niet.Want een normale vrouw pikt dat niet!ikke nie teminste…
Ja, ik heb dat gelezen ja… schandalig… En ik zou dat ook zeker niet pikken… echt niet… Maar ik bedoel ja je heb ze er tussen zitte… en je moet altijd maar hope dat ze eerlijk zijn… Ik weet nie of je hun taal spreek… dan kan je nog wel s dingen eruit pikken als je wil weten wat ze zeggen, maar als k daar ben versta ik ze egt niet hehe…
Ik moet tog gewoon engels praten … hehe…
Maar ja… weet je het gaaat om vertrouwen en heb je dat niet in je relatie dan heb je ook geen relatie weet je… zo denk ik erover… dus ja… k hoop maar niet dat ik een deze dagen iets tegen kom over de mijne… hehe…
Ik ken wel wat woordjes en zinnetjes turks,maar een gesprek kan ik echt niet verstaan haha.Ja als ze soms woorden zeggen dan zeg ik wel ns wat…en soms raad ik wel ns waar het gesprek over gaat en dan zegt ja goed haha.Maar echt verstaan …nee.
Ja het gaat om een kwestie van vertrouwen.En ik vind als je niet eerlijk bent tegen je vriend/vriendin ben je ook niet eerlijk tegen jezelf.Ik zou er nooit mee kunnen leven dat ik hem bij het leven bedrieg,maarja wie ben ik…
Ik was dus al bijna 2 jaar met hem en al anderhalf jaar verloofd. Gelukkig niet getrouwd toen hij dat wilde anders zat ik nu aan hem vast he.
Carmen en Leoni hebben hem in mei ontmoet, dus nog heel pril voor hun.
Ja zijn ouders gingen er volgens mij helemaal vanuit dat het goed tussen ons zat en echt gingen trouwen, kreeg vorig jaar mei zelfs een gouden armband van hun en kon het ook heel goed met zijn zussen vinden. Die waren ook heel blij met mij. Maar ik ga een briefje schrijven (moet ik dan wel laten vertalen, ze kunnen allen turks) en naar zijn ouders sturen dan weten ze wat hij voor iemand is, daar zullen ze echt niet blij mee zijn want de zus van een oom in de familie was gescheiden en daar wilde ze niks meer mee te maken hebben.
Ja ik denk ook dat ik hetzelfde zou doen…vindt dat je het hun toch wel mag laten weten hoe het ervoor staat.Zelf zal hij de reden ervan niet vertellen als ze zouden vragen waarom het uit zou zijn.Dus echt wel doen hoor meissie…
Ik zelf heb ook een goed contact met zn ouders,nu niet zo vaak natuurlijk omdat hij nu aan het werk is in bodrum,maar met zn broertje zo nu en dan op msn en dan zie ik zn ouders ook op de cam.
Maar vindt het echt super vervelend voor je…denk dat je toch al aan een toekomst met hem zat te denken.ja mischien beter dat je er nu achter bent gekomen en niet als je getrouwd met m zou zijn,maar toch het is echt niet leuk…
Maar hoe reageerd hij nu verder?zegt ie niet dat ie er spijt van heeft en dat hij met je verder wil gaan?
Veel sterkte iig want denk dat het wel een klap voor je is…
Nee hij is boos omdat ik alles van de andere meiden heb gehoord. Het laatste wat hij zei was: fuck all dutch girls en toen hing hij zijn foon op, dus…
Zal dus wel nooit echt van me gehouden hebben anders probeerde hij het wel te lijmen denk ik dan zo.
Ja beter nu horen dan trouwen en hem hierheen halen en als hij dan binnen is mij weer dumpen he…
ja maarja wie had het anders ooit tegen je verteld…hij niet geloof ik!!Hij zal zich wel geen houding hebben weten te geven en het zo maar afgesloten,maar ik denk dat hij er nog wel op terug zal komen.Is dit alles vanavond gebeurd,anders denk ik dat hij nog wel wat van zich laat horen.En jij,wil jij niet meer duidelijkheid van zijn kant horen,of heb je nu zoiets van het is klaar en ik wil niks meer met m te maken hebben.
is hij trouwens turks of kurdish?mijne is kurdish en daar zijn ze ook nog net wat strenger als bij de turken.dus ben benieuwd hoe zn ouders erop gaan reageren.
Hij is turks en hij heeft gisteravond nog gebeld met spijt e.d.
Alsof ik daar wat aan heb. Ik hou hem nu gewoon aan het lijntje zonder dat hij het weet kijken hoe hij dat vind hihi.