jeetje je zal het maar te horen krijgen…!!
ik vind het echt heel lullig voor jullie 2…maar voornamelijk voor kim…
je zal er maar mee verloofd zijn…
sterkte ermee…(K)
Jeetje… Weet even niet wat te zeggen!! Kim, hij is toch afgelopen winter ook bij je geweest??
Pff sterkte meiden!
jaja ik ben ook wakker… haha. maar het is inderdaad allemaal een rotzooitje. ik wilde m eigenlijk heel graag zelf aan de telefoon hebben om van hem te horen, maargoed kim heeft meer recht
en ik voelde toch al dat t niet goed zat. duss… ik ben benieuwd hoe hij t nu gaat vinden dan, proberen te slijmen enzo bij kim. niet erin trappen hoor, echt.
doeggg
Thanks lady’s.
Ja is idd. hier geweest van de winter en dat was nu ook weer de bedoeling en dan zou hij nl gaan leren, had al 2 leraren gevonden voor hem, toevallig ook vorige week toen ik dit alles hoorde. Maar goed voor mij is het belangrijkste dat er niet meer dames intrappen.
Ja het is moeilijk om er niet weer in te trappen, maar ik doe het niet, gewoon aan het lijntje houden, kijken hoeveel moeite hij doet!
ik weet dat het moeilijk is, maar ht is niet eerlijk voor jezelf als je hem nog een kasn geeft. ik bedoel, de kans is net zo groot dat ie het weer doet. 6 maanden weg van degene waar je zogenaamd echt van houdt dan gebeurt er altijd wat. behalve als hij echt een goed mens zou zijn, en daar heeft ie wel het tegendeel van bewezen. want wat gaat ie zeggen dan ‘ik heb het gedaan omdat ik je zo miste?’ dat is helemaal achterlijk. maargoed… veel plezier met hem aan de lijn houden
ik ben benieuwd
en haal asteblieft dat seni seviyorum uit je onderding, dat verdient ie niet (A)
hoii kim,
Ben je dan ook nog van plan om naar hem toe te gaan deze zomer?Denk er goed over na meissie en houdt jezelf niet voor de gek…je hebt er mischien alleen jezelf mee.Ik bedoel je gevoelens voor hem zullen mischien nog niet over zijn.
En dan laat je je mischien toch overhalen doordat hij alles goed wil praten.Denk er goed over na…
Nee ik ga zeker niet meer, alleen een beetje met hem playen doen alsof het toch weer goed kan komen en hem laten smeken om naar nl te komen en dan toch afblazen op het laatste moment hihi. (stuur dus geen garantverklaring op)
Ik ga weer gewoon als vrijgezel door het leven, dus als ik iemand tegen kom ga ik het weer gewoon proberen hoor…
Ja zal het eruit halen als ik tijd heb hihi.
Groetjes Kim
Kim, ik zou gewoon duidelijk zijn tegen hem!! Klaar is klaar… hem playen kost je nog steeds geld… bellen/smsen… Snap wel dat het moeilijk is… maar is dat echt wat je wilt?
ik denk ook dat het t beste is als je er definitief een punt achter zet…en idd wat Cynthia zegt het kost je ook nog geld.Of mischien dat je stiekum toch nog wat voor m voelt…kan het best begrijpen hoor na alles wat hij je geflikt heeft,dat je toch nog een zwak voor m hebt.Ik zou het iig ook een moeilijke situtie vinden…
Zeker heb ik nog gevoelens voor hem, zou niet goed zijn na 2 jaar he.
Maar jullie hebben gelijk moet ermee kappen.
Denk t ook dat t het beste is,hoe moeilijk het ook zal zijn…
sterkte ermee!
Echt meis je moet aan jezelf denken… Probeer hem uit je hoofd te verbannen… Weet dat het makkelijker klinkt dan het is… maar als je hem aan het lijntje blijft houden… blijf je er zelf ook in hangen…
Daar ben ik het helemaal mee eens… ![]()
Jullie hebben gelijk.
Oh en leoni heb mijn onderding veranderd hihihihihi
Kim:
Goed zo!!!
kijk zo is het beter!
haha.
pff heftig verhaal zeg!
hoop dat jullie er goed uit komen!
t zal allemaal niet mee vallen!!
Bespaar jezelf zoveel mogelijk verdriet… gun jezelf de tijd om hier overheen te komen!
Meiden wat een verhaal weer…!!!
Een vriendin van mij had dus ook sinds mei dit jaar een vriend in Marmaris en zij is er gisteren achter gekomen dat hij sinds oktober 2007 al een Engelse vriendin had. Zij waren toevallig ook allebei op hetzelfde tijdstip op vakantie in Marmaris en hij was toen met beide die tijd (zonder dat mijn vriendin en die Engelse meid het van elkaar wisten, dus dat heeft ie knap gedaan). Maar gisteren is ze er dus achtergekomen en zij heeft met die Engelse meid gesproken. Dus ja helaas weer 2 broken hearts…
Zo ga ik ook weer twijfelen over die van mij…een vriendin van mij zit er het hele seizoen en zij ziet hem altijd met het stappen, nog een NL vriendin zit er nu, dus van hun krijg ik steeds berichten door dat hij zich nog goed en netjes gedraagt. Dus hopelijk is het ook zo als hij buiten hun zicht is…
Ja wat een verhalen allemaal he!hopen dat die van ons zich maar netjes gedragen…
Maar hoe is je vriendin er achter gekomen dan?
groetjes