Bedrogen

Hoe is ze erachter gekomen? Nou wij zitten op een forum die wordt beheerd door de jongen die bij Cream werkt. Op dat forum komen veel Engelse meiden, Zweedse en een paar NL meiden. Daar hoor je heel veel en je weet zo een beetje wanneer iedereen naar Marmaris toe gaat.

Bijna iedereen daar zit ook op een Engelse community site (net zoiets als hyves). En iedereen zet daar zijn foto’s op van Marmaris. Omdat veel daar vrienden van elkaar zijn, beetje speurwerk bij foto’s, comments etc en je ontdekt een hoop. Zo had zij een foto gezien, is gaan msnnen met die Engelse meid en zo zijn ze erachter gekomen dat ze beide wat met dezelfde gozer hadden.

Dat is echt lullig idd.Maarja ook weer beter dat ze er nu achter komen als veel later…Ik denk dat ik hier maar niet zo veel meer moeten lezen want je wordt er zelf ook gewoon onzeker van haha…

Tsja meiden, ik kan hier zo verdrietig van worden… Nog geen eens het feit dat je zo in de maling word genomen maar meer de manier waarop. Alle mooie smsjes, lieve msn verhaaltjes, miss you, love you, please come back… bla bla bla… en puntje bij paaltje heb je alle moeite gedaan om in de desbetreffende plaats werk te vinden, je baan in NL opgezegd en helemaal op van de zenuwen stort je je in het onbekende… en na nog geen week betrap je hem al met een ander… Heerlijk!

Voel me zo een sukkel… want dit is mij namelijk gebeurd. En ik dacht toch echt dat ik inmiddels door schade en schande wel wijzer was geworden, nou je bent nooit te oud om te leren… zeker wat de Turkse mannen betreft… Heb namelijk veel meer gezien dan me lief was…

Maar ach, het blijft een mooi land, verstand op nul en genieten maar!

Lieve groetjes,
Ilona

@ ilona: ja dat wordt mijn instelling volgende keer als ik ga. echt verstand op nul, lang leve de lol, geen verplichtingen of dingen die moeten blijven bestaan. gewoon ik ben op vakantie, ik geniet ervan en als ik naar huis ga ga ik naar huis, en als er contact blijft met wie dan ook, prima, maar ik ga er geen fortuin aan uitgeven! haha

@Leoni

Weet je, ik blijf echt geloven in de goedheid van de mensen dus ik wil echt niet zeggen dat ze allemaal hetzelfde zijn… Absoluut niet… Maar wat je zegt… Er gewoon niets meer van verwachten en lekker genieten…

Als we nooit zouden vallen, leren we ook nooit om weer op te staan… Ja toch?

@ eenelfje: welke site is dat dan hihi

inderdaad ik wil ook altijd graag het beste van mensen geloven, heb een hekel aan ruzie en mensen die elkaar pijn doen. maar van de andere kant heb ik zo iets van ( zeker na dit) . voor mij zijn ze het niet meer waard. dan zullen ze toch echt heeeeel veel moeite moeten doen om me te overtuigen volgende keer :wink: en ja ik ben idd op mijn bek gegaan, maar het valt wel mee had al een soort van matrasje ( tapijtje, haha) neergelegd.

Ja zeker mensen het maak je soms wat onzekerder allemaal… Maar uiteindelijk moet je zeker denken… Ik zie het allemaal wel… Ik doe waar ik zin in heb… Komt het er van dan komt het er van maar ik nergens van uit… Ik zie het altijd wel in mijn leven… En waarom omdat ik al te vaak in de maling ben genomen door jongens en het waren gewoon stuk voor stuk allemaal nederlanders… Dussuh mja… K heb zoiets… Mij maak het niet uit waar ze vandaan komen ik ben tog wel op mijn hoede… K let goed op… en k ga niet zomaar op dingen in… :slight_smile: Dat leer je na een tijdje wel…(A)

Kusjj

heyy ilona,

Maar ben je nu nog wel in turkije?want kan me nog herinneren dat je daar ging werken…Wat een toestand allemaal zeg!
Hoop dat je er weer een beetje bovenop bent/komt…

ja dat vroeg ik me ook al af…

ja welke site??

ik heb de mijne wel niet in marmaris zitten.Ben benieuwd…is dat van msnusers?

hey meiden,
vind het echt super erg wat jullie overkomen is.
sterkte!

groetjes

ik stuur morgen wel een berichtje

nouuuuuu heel graag want ik ben ook super benieuwd naar die site…!!!

Hoi,

het spijt me voor jullie allemaal.
Ik woon hier nu en zie al ie bizare dingen voor me neus gebeuren.

Ik weet er van 1 dat hij al 6 jaar een relatie heeft en verloofd is met een engelse. Toch zie ik hem zeker 4 x in de week langs de boulevard lopen met elke keer een andere griet aan zijn handje.

Wat kan ik ervan zeggen… Het is schandalig en snap er niks van.
Als je het hier vraagt bemoeit niemand zich met het leven van de ander. Als de ‘echte’ vriendin dan weer komt dan zeggen ze allemaal dat hij haar zo heeft gemist ect ect. Iedereen speelt het spelletje mee. Het zijn de mannelijke behoeftes krijg je te horen.

Nou luister… als iemand echt van je houd echt echt van je houd dan doet hij het niet.
Voor veel turken is seks gewoon seks, zonder gevoel. Dus wat is er zo erg aan vreemdgaan, het is alleen seks en hij houd toch van jou… Rare gedachtengang.

Er zitten uitzonderingen tussen hoor… dus geef de hoop niet op!

XxX

@Marieke,

Ik zit nu sinds een aantal dagen weer in Nederland. Alles is in principe fout gegaan daar, ook met m’n huisgenoot.
Maar ik geef de moed niet op, ik ben nu heel druk bezig met andere dingen en het is de bedoeling om weer terug te gaan. Voor m’n gevoel mag ik de moed gewoon niet opgeven en zeker niet omdat andere het voor me hebben verpest. Pfffff… dalijk denken ze helemaal dat de Nederlandse dames achterlijk zijn, ik vind toch dat we nu maar eens het tegendeel moeten bewijzen!

Groetjes -xxx-

Sitenaam…? Ben benieuwd…

ja, ben ook wel benieuwd!

Heb zelf maar even zitten zoeken aangezien we hier niet wijzer van worden… Maar heb hier al een engelse site gevonden wat gaat over turkse mannen/liefdes in turkije

http://ca.msnusers.com/englishgirlfriendsofturkishmen/messageboards1.msnw