Oh en als je dan naar ‘websites’ gaat via de homepage kom je op allerlei andere sites met oa. info over jongens in marmaris enz.
Hmm, verder dus niemand bekend met hem. Dus dan zijn wij de enige 3?
Kimbo,dat hoeft natuurlijk niet dat jullie de enige 3 zijn,misschien dat anderen niet op deze site zitten of wat dan ook.
Hoe gaat het nu met?
of het zijn engelse…
Jeetje mina… ik lees deze forum met open mond!
Wat een hufter!!!
Laat hem naar de klote lopen.
Moet een enorme schrok zijn geweest…
Ik zal me eigen geen raad weten, als ik las over mijn vriendje!
Nou, veel sterkte meiden!
Enne: Er zwemmen meer vissen in de zee… en zeker in turkije! ![]()
Ik heb in Alanya een leuke jongen leren kennen en het het ging heel goed hij was heel lief en stuurde me iedere dag smsjes… Nu ik weer in Nederland ben hoor ik niks meer van hem. We spreken elkaar af en toe msn en zegt nu dat hij Nederlandse meisjes niet vertrouwd. Hij heeft heel lang een relatie gehad met een meisje uit nederland and she really fucked his life!!! Ik had liever gehad dat hij me dat verteld had toen ik nog in Turkije was. Ik probeer hem via msn uit te leggen dat niet alle meisjes hetzelfde zijn maar kan niet tot hem doordringen… Ik ga in September nog een week misschien dat ik hem dan nog zie…:tear:
Hoi Debora ( tenminste, ik denk dat je zo heet … ),
Dat is vreselijk balen dit, en helaas het zoveelste negatieve verhaal wat ik binnen een korte periode hoor. En als je hem nu eens belt ?? Ik heb namelijk een klein beetje hetzelfde, ik hoor de laatste tijd ook niet zo heel veel meer van mijn liefje. Maar hij verschuilt zich achter het feit dat ie het nu heel erg druk heeft ( tja, hoogseizoen, en ik geloof dat ook wel ). En hij zegt dat ie veels te lang op me moet wachten. Ik heb van de week ook ff gebeld, omdat mij ook het e.e.a. niet zinde, en heb hem uitgelegd wat me dwars zat, nou, meneer belt nu dus wel he. Ik heb hem ook gewoon gevraagd, als hij niets meer om me geeft, tja, het doet me dan heel veel zeer, maar dan heb ik ook liever dat ie dat tegen me zegt. Maar dat was absoluut niet aan de orde, en zoals ik al eerder aangaf, hij belt MIJ nu ook ( en ben ik niet degene die elke keer hoeft te bellen ). Meisje, ik vind dit vreselijk vervelend voor je, dat meen ik heel echt, maar als je echt om deze jongen geeft, ga niet bij de pakken neerzitten en GO FOR IT.
Groetjes, Mirjan
Ik heb hem al een paar keer gebeld maar hij neemt gewoon niet op. Zijn ex vriendin heeft hem schijnbaar zoveel verdriet gedaan dat hij gewoon echt niks meer met ene nederlands meisje wil beginnen… Hij heeft ook gezegd dat het niet aan mij ligt maar echt omdat ik uit Holland kom!! Nou daar kan ik dus niks aan doen. Ik ben ook best boos op hem geworden omdat hij dat ook had kunnen zeggen toen ik nog in Turkije was. Hij heeft het toen wel over zijn ex gehad en dat zei hem veel verdriet had gedaan en daardoor het vertrouwen in nederlandse meisje kwijt was. Maar dan had hij er ook niet aan moeten beginnen vind ik…! Ik ga in september nog een weekje terug en ik zie wel hoe het dan loopt! Hij heeft heel wat uit te leggen!!
Hè bah, heel vervelend joh, en ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe te reageren. Ik ben met je eens, dat ie dan in de vakantieperiode ook niets met je had moeten beginnen. Waarom heeft ie dat dan gedaan dan ? Stuur hem een sms en vraag dit aan hem en leg ook uit dat hij jou nu vreselijk kwetst met zijn gedrag, en dat jij heel verdrietig bent enzo.
Misschien dat iemand anders nog een betere oplossing voor je heeft hoor, iedergeval heel veel sterkte !
Groetjes Mirjan
Stuur hem gewoon een lief berichtje en zeg hem gewoon nog een keer dat hij door een vervelende ervaring met een NL meid niet jouw ook als slecht moet zien. Ga geen verwijten maken. Gewoon ff volhouden, misschien ziet ie dan in dat je niet zomaar opgeeft en hem echt leuk vindt. Als ie dan nog nergens op reageert…ja dan is het helaas jammer maar dan heb jij er in ieder geval alles voor gedaan.
Ik heb net een vriend van hem gesproken op msn en die zou nog eens met hem gaan praten. En een vriendin van mij gaat over 2 weken zij gaat ook naar hem toe. Via sms en msn kan je toch niet echt tot iemand doordringen. Ik ben er zelf weer in september dus ik zie wel hoe het dan loopt. Al moet ik zeggen dat door dit gedrag van hem mijn gevoelens voor hem wel veranderd zijn. Maar ben bang dat ik hem weer zie de vonk toch weer over vliegt!!! Er moet bij hem ook wel een vonk geweest zijn in de vakantie want er liepen meiden genoeg rond die wel geinterseerd in hem waren. Maar ik kan me wel voorstellen dat hun niet meer zo snel een meisje vertrouwen. Er is elk jaar wel een meisje die zegt dat ze van hem houd en waar hij daarna niks meer van hoort. Het zal voor een hun een soort zelfbescherming zijn…
@Deborah
Tja, als je nu al zoveel moeite moet doen?? Vind het ook een beetje raar dat hij er op vakantie niets over zegt en nu ineens nl meisjes niet vertrouwd. Wat hebben jullie op vakantie dan gedaan? Dan vertrouwde hij je toch ook niet? Relatie op afstand kost al zo veel moeite, als het dan al zo begint, bespaar jezelf aub een heleboel verdriet.
@kimbo
Ik heb al vaak posts van je gelezen en had niet verwacht dat het bij jou zo zou lopen.Hij is hier toch ook geweest? Niets van gemerkt? Pfff echt een ontzettend verraad. Heel veel sterkte de komende tijd. En klinkt cliche, maar je verdient zoveel beter en vergeet hem…
Ja op vakantie was er niks aan de hand eigenlijk. Hij heeft toen wel verteld over zijn nederlandse ex vriendin ( waar hij ook mee verloofd was) Het is begonnen toen ik weer thuis was. Hij wil er niet weer aan beginnen. Maar heb me daar inmiddels al wel bij neer gelegd… het is jammer… Ik ga hem wel opzoeken in September hou jullie wel op de hoogte!!
Op de website www.marmarisfans.com kom je ook veel info tegen (o.a. over mannen die in marmaris werken) en geloof me daar word je ook niet altijd blij van!!!
bestaat er ook z’n site maar dan over Alanya?
Ik zou het echt niet weten… ik zou zeggen probeer het op google
Hoi ik ben hier nieuw, maar doe maar gelijk even mee met het gesprek.
Ik ben inderdaad ook lid van marmarisfans en het heeft er bij mij niet voor gezorgd dat ik veel zekerder van mn relatie werd.
Ook daar staan heel veel negatieve verhalen op.
Fingers crossed dat mn vriend lief z’n handjes bij zich houdt… Ik ben benieuwd
Ja vingers crossed voor die van mij ook !!
Nou misschien kom ik je wel tegen.
Zag dat je ook naar marmaris ging, weet niet wanneer en hoelang, maar ik ben er vanaf 13 augustus te vinden!!!
Jammer ik vertrek 19 juli en ik ga 7 sept weer, telkens voor 1 week.