heerlijk he die jongens,
ik had er zo een in alanya ook… vorig jaar ontmoet, altijd leuk en aardig geweest, ik had hem afgelopen april nog gezien… kom ik er vorige week achter dattie nog zoon nederlandse girl heeft… echt, dat geloof je toch niet! altijd stuurtie van jah ik hou van je, ik miss je, en hij heeft zelfs gezegd dattie met me wilde trouwen! (daar heb ik geen antwoord op gegeven, want dat gaat me wel ietwat te snel), en toen ik hem van de week confornteerde met dat andere kind, zegtie : jaa ik wa sniet zeker of je wel bij me zou blijven en dit en dat, maar dat was vorig jaar AUGUSTUS al bezig dus!
het leuke is nog dat hij miss in januarie naar nederland komt, en dat zij dat ook weet, en dat zelfs HAAR familie hem heeft uitgenodigt, en nog blijftie volhouden: for you i will clear my life, gaaa toch weg, hmm, oke ik ben mn frustratie weer even kwijt:D
ik hoop echt dat het voor alle andere meiden en vrouwen goed gaat met hun liefdes, maar helaas ben ik het vertrouwen verloren…
xxxx
En hoe heet deze bedrieger? Heb je zijn andere nederlandse vriendin hierover verteld? of ken je haar niet?
nee ik heb haar er niet over verteld, ze lijkt me nogal eentje van het type die zou zeggen: je bent gewoon jaloers en je praat onzin,
hij heet muhammet.
Ik zou het haar wel zeggen!! je kan toch aantonen dat je de waarheid spreekt doormiddel van mailtjes en smsjes? Als zij je dan nog niet gelloofd is ze gewoon stom en komt ze er vanzelf wel achter toch? Maar moet voor jou ook kut zijn ( even grof gezegd) neem aan dat je veel om hem gaf…?
jaa zeker weten, en ik dacht ook echt dat het een van de weinige eerlijke jongens was, hmm think again dus:P… jah ik ga nog even met mn beste vriendin erover praten (zij was beide keren ook met mij mee op vakantie) dus zij kent hem ook…
agja, ik kom er wel weer bovenop hoor, ik hoopte er niet op, maar verwachte toch wel zoiets, ben nogal argwanend tegenwoordig, maargoed.
thanks anyway:D
hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat hij nog een meisje hier heeft??
ik heb zelf een acount op de turkse, duitse, franse, engelse, en nederlandse netlog.
en hij had een acount op de engelse netlog waar hij mij ook tot vrienden heeft gemaakt. en toen kreeg ik vorige week ineens een ingeving van: goh laat ik eens kijken of hij ook turkse netlog heeft… en inderdaad, ik helemaal blij dus… ik kijk bij zijn foto’s zie ik staan: oo steey i miss you so very much, and i love you too!! i really want to see you in january!, en dat berichtje was van 20 juni dit jaar,
een berichtje van 1 mei (stond daaronder) van hetzelfde meisje: o baby i miss you i love you, etc etc… dus ik ging even naar het profiel van dat meisje, zie ik haar naam, en haar woonplaats, dus ik heb toen even inspecteur gadget gespeeld, en heb haar heel makkelijk via hyves opgespoort. nou op hyves een levensgrote foto zowat van hun tweeen, met daarboven staan: ik en mijn sgatje muhammet HVJ (L)(L)… dus toen had ik ook echt zoiets van, ja nou flikker maar op hoor… en uiteraard als de snuffeldoos die ik ben, heb ik haar krabbels doorgespit tot aan augustus vorig jaar, en heel veel berichtjes gevonden van mensen die zeiden: goh is dat nou je vriend op je profielfoto, waarbij zij terugkrabbelde ja!! heb hem ontmoet in alanya,
dus toen was het voor mij wel duidelijk
Wat een verhalen hier zeg,ik heb juist een hele slechte ervaring gehad met een turkse jongen die hier geboren is,nu ben ik al bijna een jaar ontzettend gelukkig met een jongen die ik in Bodrum heb ontmoet!Ik hoor ook veel verhalen over de jongens daar,maar vind wel dat je iedereen een kans moet geven,iedereen is anders…
@ roesje,Waar heb jij je lief leren kennen in bodrum?mischien ken ik hem wel…
@ roesje,
En misschien ik ook wel! Haha
En wat betreft " de slechte mannen uit Turkije "
Ach, dat is allemaal zo hoog gegrepen! Alsof de nederlanders zulke lekkertjes zijn!
Lori weet je ik zou het die meid gewoon vertellen hoor, ookal reageert ze raar, ze moet dan maar zelf weten wat ze ermee doet…als niemand wat zegt hou je die jongens ook maar het hand boven het hoofd en is het makkelijk voor ze om overal mee weg te komen (hij zal wel boos op je zijn of zeggen dat het niet waar is etc…daar zijn ze nl ook goed in…ontkennen of boos zijn op jou alsof jij degene wat die wat heeft gedaan, maar dat is hun zaak).
Weet je ik hoor zoooooveel van dit soort verhalen overal…ja ja internet is geweldig om dingen op te speuren maar toch toch heb ik vertrouwen in mijn vriend…dom ? ja kan zijn, misschien kom ik ook ergens wel een keer achter en is het over, misschien kom ik nooit ergens achter, maar weet je ik ben verliefd en wil het niet afkappen om vermoedens of om de reden van …ach ze zullen wel allemaal zo zijn…ik ga er gewoon voor en ik zie het wel…dom? weet niet dat zie ik dan wel weer.
Hier in NL zijn de jongens eigenlijk net zo als je het zo bekijkt…
is ook zeker zo!!, maar ik heb het ook helemaal niet zelf bewust opgezocht, ik wilde alleen kijken of hij netlog had, maar als ik dan zulke berichtjes tegenkom veeg ik het niet zomaar weg:p dan ga ik wel de speurneus uithangen:P…
agja, ik geloof dathet wel weer goed zal komen, voor mij althans,
Hij heet Tolga,hij werkt nu in een Restaurant,vorig jaar werkte hij in Jimmy`s een bar vlakbij bantur Naz hotel.Ik weet ook dat hij geen lieverdje is geweest vroeger,maar hij is heel erg eerlijk over zijn verleden geweest.Het was eigenlijk helemaal niet de bedoeling dat het zo serieus zou worden,maar ik heb echt een soulmate in hem gevonden en ben nog nooit zo op handen gedragen door iemand,je kan jezelf wel drukmaken,maar heb idd hier in NL ook genoeg meegemaakt.Vaak zeggen mensen,omdat ik daarheen wil verhuizen eens,van,meid dan geef je alles op en stel dat het niet werkt,dat kan net zo goed hier in NL gebeuren,je gaat samenwonen en moet dan ook van voren af aan beginnen als dat niet werkt,ik zie het echt als een mooie ervaring en geniet van alle aandacht die ik krijg:-)
Het is ook allemaal moeilijk denk ik. Het belangrijkste is toch vertrouwen hebben in elkaar en eerlijk zijn tegen over elkaar, en dat geldt natuurlijk net zo goed, dan dat je iemand hier in Ned hebt, tuurlijk, ben ik absoluut met jullie eens. Alleen hier komt nu bij, dat je elkaar zo weinig ziet, en juist omdat je zo verliefd bent, ga je misschien ook wel dingen idealiseren ? Je mist hem zo vreselijk en je wilt dag en nacht bij hem zijn, maar ja, dat gaat helaas niet zo 1-2-3. Ik vind hetzelf ook vreselijk moeilijk en weet het af en toe ook niet helemaal. Maar ja, ook ik ben vreselijk gek op mijn eigen turkse ventje, en dan hoor je soms een paar daagjes niks, en dan ga je weer twijfelen. Het is net of je jezelf vreselijk pijn aandoet. Maar aan de andere kant, als je weet dat het goed zit, dan zit het gewoon goed.
Waarom is dit zo vreselijk moeilijk ??
En daarom vind ik dit ook zo´n fijne site, je kunt kwijt van je wilt en we zitten allemaal min of meer in hetzelfde schuitje, dus we begrijpen elkaar, heerlijk toch !!
liefs Mirjan
Ik mag dan echt niet klagen,want eigenlijk is er bijna geen dag geweest dat ik m niet sprak,we bellen zelfs verschillende keren op een dag,wat mijn probleem eigenlijk is is dat een jongen hem niet mag en via via mijn vriend zijn oude msn heeft gehackt en sindsdien mij dreigmailtjes stuurt,maar daar prik ik doorheen,ik kan niet geloven dat er zoveel jalouzie is onder de jongens daar
Nou had hij het er maar druk mee om iedere dag te bellen hahaha want neem aan dat hij zijn andere vriendin ook regelmatig sprak… Maar ook ik blijf erbij dat je het haar moet vertellen! En dan hopen dat ze je geloofd en hem dan kei hard dumpt!!! heeft hij helemaal niks meer net goed!!! maar je moet me ook eens uitleggen hoe dat werkt hoor dat netlog??? gna gna ![]()
Heeft iemand een foto van Aydin Biskin? Miss dat ik weet wie het is.
Ik wilde ten eerste even mededelen dat ik het ontzettend leuk vind om al die berichtjes te lezen van de dames die hun ware liefde hebben gevonden in turkije, word er helemaal vrolijk van, alleen jammer dat niet elke turkse jongen te vertrouwen is (Lori weet er alles van). De meeste zijn echt charmeurs en ohhhh die zijn zo moeilijk te weerstaan. Ik bedoel vind maar eens zo’n gozer in Nederland… JUIST! Die zijn er niet.
Lori,
Ik denk dat je mo’s andere ‘‘vriendin’’ maar moeten vertellen hoe die is, en over jullie, ik bedoel; als jij haar was, zou je ook graag willen weten wat hij allemaal uitspookt, toch? Als ze het niet geloofd, dan maar niet… Dan heb je haar in ieder geval gewaarschuwd, meer kun je niet doen
Alles komt goed, je weet het:)
thanks mendih askim,
(L)
Welke netlog?