Hallo allemaal,
Ik ben ook erg geinteresseerd in animatie werk. Ik wilde het deze zomer eigenlijk al doen, maar doordat ik 17 was, ging dat niet. Nu ben ik 18 en wil ik in de zomer van 2007 voor 2 maanden in de animatie werken, want het lijkt me een geweldige ervaring. Ik zou graag ervaringen van andere mensen willen weten. Hoe zij het hebben gehad en hoe je het makkelijkst aan zo’n baan kan komen.
groetjes Kim
heey kim
ik heb meegemaakt hoe het is om te werken in het buitenland het is een onwijs gave ervaring en als je meer wil weten voeg me maar toe mandystaallekker@hotmail.com
Hallo allemaal, ik heb dit jaar in Marmaris gewerkt als animator van begin mei tot oktober. Volgend jaar ga ik zeker weer terug, dus als je vragen hebt over visums of adressen, mail me dan. Ook ga ik deze winter als alles mee zit naar bursa, wintersporten, maar dat blijf zoals alle dingen in turkije nog even afwachten. Alleen zit ik dan ook met mijn visum want rodos is niet in de buurt, maar daar vinden we wel iets anders op.
voor vragen mailen : [EMAIL=“dranneke@hotmail.com”]dranneke@hotmail.com
Hai hai…
Ik wil komend seizoen ook animatiewerk gaan doen voor ongeveer 2 maandjes. Doe zelf opleiding toerisme en wil zo ervaring op doen. Hiervoor heb ik opleiding spw3 gedaan (kinderopvang)
Het liefst wil ik komend seizoen in Bodrum gaan werken, zijn er nog meer mensen die die kant op willen? Misschien leuk om met elkaar in contact te komen of elkaar te helpen.
En voor de mensen die afgelopen seizoen hebben gewerkt… hoe zijn jullie aan het werk gekomen?
groetjes
Hey iedereen
Ik ben studente Toerisme en recreatiemanagement (in België) en ik ben (bijna) 19 jaar oud. Ook ik ben dus ook op zoek naar werk als animatrice in Turkije in de periode juli-augustus. Ik ben ondertussen al ingeschreven in enkele bureaus maar ik reken er niet te veel op. De streek doet er mij niet toe maar ik zou graag wat ervaring opdoen in de sector.
Zou het beter zijn om toch zelf eens in Turkije op zoek te gaan achter werk of toch maar via deze bureau’s werken?
Kan iemand me raad geven of helpen?
Groetjes en kusjes
SfIErKe
email: [EMAIL=“sfierke@hotmail.com”]sfierke@hotmail.com
Hey hey
Ik zelf heb als animatrice ook in Turkije gewerkt via Arke en Holland International… Uit betrouwbare bron weet ik dat ze nog mensen zoeken… Ik zou zeggen: Kijk is op www.tui.nl voor verdere informatie bij vacatures enz…
Veel succes!
Hoi meiden en Jongens
ik Ben Debbie en ben in 2004 naar club voyage TORBA geweest in Bodrum
heb daar een hele leuke animatior ontmoet daar is een relatie uitgekomen in 2005 ben ik met hem verloofd en vorig jaar augustus mee getrouwd zijn naam is van het animatie team af Ozzy misschien kent iemand hem maar ik weet dat hij wel hele leuke adresjes weet voor hotels als je tussen de nederlanders wilt werken dan kun je beter gaan kijken op www.scout4talent.com of .nl daar moet je even op kijken ik ga zelf dit jaar met mijn man weer werken in club voyage. Groetjes Debbie
Wij, 2 meiden van 21, zijn op zoek naar een summerjob!
Graag willen we voor ongeveer 2 maanden aan het werk in Turkije!
Zelf zaten we te denken aan werk in de entertainment, maar ook baantjes in hotels, bar en restaurants, diverse bedrijven zijn van harte welkom!
We zijn beschikbaar vanaf zaterdag 7 juli t/m vrijdag 31 augustus.
Kortere periode is geen probleem!
We zijn beiden (dan) net afgestudeerde HBO’ers, gemotiveerd om te werken, enthousiast, flexibel en gaan graag een nieuw avontuur aan!
Heb jij de baan voor ons of weet je iets? Reageer!! Alle mogelijke hulp is van harte welkom!
Alvast bedankt!
[EMAIL=“antje_browaeys@hotmail.com”]
Ben je op zoek naar een animatiejob deze zomer in Turkije?
Stuur dan even je cv, foto en motivatie naar volgend emailadres.
En misschien vinden we wel een job voor je…
[EMAIL=“fly.animationteams@hotmail.com”]fly.animationteams@hotmail.com
Sport-animators
Dansers
Kidsclub-animators
Fly Entertainment
Wat meer info zou makkelijk zijn? Is er ook een website van deze organistatie (heb geGoogeled maar daar kon ik niets vinden??)?? Waar in Turkije?? Van wanneer tot wanneer?? Enz enz… Dit vind ik eerlijk gezegd nogal vaag en een hotmail adres is zo aangemaakt!!
www.fiesta-entertainment.net
Ik kreeg dit vandaag gemaild waarschijnlijk naar aanleiding van mijn reactie. Ook op de site helaas alleen maar algemene info en degene die mij de email heeft verstuurd is afkomstig van een persoon die wel werk voor mij wist, om een foto en cv vroeg en vervolgens wel interesse in mij had, maar niet qua werk… Maar goed ieder voor zich natuurlijk!
Beste lezers,
Linda probeert misstanden wat betreft animatie-advertenties op ons forum aan de kaak te stellen,haar goed recht.
In het verleden deed ik dat ook maar zie daar vanaf,ik vind dat ieder die daar op in gaat de verantwoordelijkheden daarvoor zelf neemt en terdege weet wat het allemaal inhoud qua huisvesting,salaris,werktijden,enz.
Groetjes,
Hans.
@Linda: m’n vriend werkt soms voor Fiesta Entertainment, dus ik kan je verzekeren dat dit wel een serieuze organisatie is… Als je ervoor zou willen werken kan ik wel de juiste gegevens eens vragen aan m’n vriend als je wil. Maar ja het is waar ze vragen eerst altijd cv en foto’s, vooral om te kijken of je er netjes voorkomt (is belangrijk voor de meeste hotels) en sportief gericht bent. Ze vertellen je ook pas op het laatste moment voor welk hotel het is. Uit schrik dat je bij een ander organisatie gaat klikken en die daardoor aan werk helpt… das voor mij en mijn vriend ook altijd een probleem ik moet altijd wachten tot het laatste moment voor ik weet waar ie heen zal gaan…
Maar er zitten er natuurlijk ook ander tussen die andere bedoelingen hebben…
X Summa
Het is niet dat ik op zoek ben naar werk, maar in het veleden heb ik met de gene die schijnbaar deze organisatie runt of er iig voor werkt contact gehad, en idd het leek mij allemaal zeer betrouwbaar over komen. Helaas pakte dat anders uit!
De reden dat ik naar meer informatie vroeg is omdat ik het een zeer onduidelijke oproep vond, bovendien kon ik geen verdere informatie vinden. Je hoort mij ook absoluut niet zeggen dat dit een onbetrouwbare organistatie is, hoop juist dat het een zeer betrouwbare organisatie is gezien het feit dat er vele meiden elk jaar weer op zoek zijn naar werk in Turkije en vaak via deze site daar vragen over stellen.
Vandaar mijn vraag over meer informatie, ik heb vaker met dit bijltje gehakt en er werden mij gouden bergen beloofd, maar uiteindelijk kwam ik van een koude kermis thuis met een hele irritante vent die me maar bleef mailen enz
Dus van mijn kant alleen maar een waarschuwing en absoluut geen negatieviteit ten op zichte van Fiesta Entertainment. Dat was alleen gericht naar die persoon.
Hallo,
M’n vriend zoekt nog enkele animators voor animatieteams omgeving Bodrum - Izmir, periode: 15 april tot oktober
Heb je zin om te werken als animator en ben je enkele weken/maanden vrij in deze periode of wil je gewoon wat meer weten hierover, dan kan je mailen naar:
[EMAIL=“summaflow@hotmail.com”]summaflow@hotmail.com
Veel succes!
Is er iemand hier die net als mij tot september vrij heeft en naar turkije wil voor animatie werk?
Ik zou per direct weg kunnen, maar ik ga het liefst met iemand samen.
Als iemand mee wilt dan is dit me emailadres
Ik hoop dat ik snel iemand vind want ik wil het liefst zo snel mogelijk weg omdat het seizoen eigenlijk al begonnen is
Hoi ,
Ik zou ook wel meer willen weten van wat allemaal wel en niet zo leuk is aan de job als animatrice.
Want dit jaar ben ik op reis geweest naar een hotel Paloma Perissia in Side en ik heb er mijn hart verloren: aan de zon, aan de sfeer, aan het animatieteam (waar ik helaas geen mailadres of telefoonnummer van heb :()… En vandaar dat ik ook al een ganse maand zit te dromen om er volgend jaar te werken voor een seizoen.
Als animatrice of gewoon aan de bar, receptie, mini-club,… heb wel nergens ervaring in, heb 1 jaar speelpleinwerking gedaan en mijn studie nu is voor apotheker (mss een job hierin?)
Ik wil gewoon een paar maand weg uit belgie, naar de zon, levenservaring opdoen en nadenken over waar ik heen wil in mijn leven…
hoe ga je nu het best te werk om aan zo iets te geraken? Ik woon in Belgie, en heb stage en thesis tot eind juni (om dan hopelijk mijn diploma te mogen krijgen) dus om halfweg de lente naar ginder af te reizen om er werk te vinden, dat is geen optie…
heel graag reactie aub!!!
trouwens, ik ben ook nieuw op dit forum en tips ivm afspraken en werking hiervan zijn ook welkom!
Ik dacht dat er wat meer leven was op dit forum… Heb al een paar dingen gepost en nog nergens reactie op gekregen. Vind dit wel spijtig.
heej,
ja ik wil ook graag in het animatie team werken.
en het liefst in riva costa hotel vlak bij side.
Ik wil eigenlijk dit jaar nog een weekje gaan, is wel kort maar gewoon om ff te proberen.
alleen de mensen uit het team zitten bijna niet op msn ,dus heb nog steeds geen antwoord gekregen ,maar hoop dat ik die snel krijg.
groetjes sharon
ik ben nu al kei lang aanhet zoeken voor te werkenin turkije maar kan helemaal niks vinden het liefst voor volgend jaar in turkije natuurlijk alanya
kan iemand me helpe?
[EMAIL=“shoppaddicted_Evelien@hotmail.com”]shoppaddicted_Evelien@hotmail.com tips zijn welkom!!!