hoezo franka?? is vivian 2 keer uitgekozen door all u need is love??
dat is wel heel veel geluk hebben!..
groetjes myrna
hoezo franka?? is vivian 2 keer uitgekozen door all u need is love??
dat is wel heel veel geluk hebben!..
groetjes myrna
uhh ja 2de keer! vandaar… hoe krijg je dat voor elkaar…
haha ja idd dat vraag ik me dan toch ook wel af!!! super gaaf voor vivian maar ook wel een beetje jammer voor de meiden die niet uitgekozen worden…
maar iig vivian, heel veel plezier met je mannetje!! die van mij kan toch niet komen want die zit in dienst nu!! (of zouden ze zelfs dat kunnen regelen?!?) hihi
groetjes myrna x
AAAhhhhhHHH!!! All you need is love was leuk net met die turkse jongens!!! Ben nu toch ook wel heel jaloers…!!!
Wat een geluk heeft Vivian!!
jah!! ik moest werken vanavond dus mijn moeder heeft t voor me opgenomen!! echt super leuk!! ik ben ook heel erg jaloers!!
vivian, wie was jij dan? ben ik toch wel heel nieuwsgierig naar hoor!!!
vertel t me!!
groetjes myrna x
haha jaaa zeker wel jaloers ![]()
Ze was het meisje met bruine truitje en sjaal en dr haar los…
Op Seni had een meisje geschreven over 1 van die jongens bij all you need; die jongen heb ik van de zomer gezien met dat meisje, maar ook nog met 10 anderen…oeps…
Maar vond t wel super!! Maar ja, t kwam wel over hoe Robert t zei dat dit t enige was met vriendjes in Turkije…
Ja dat is wel erg hey! Want heel veel meisjes hebben dit nu gezien. Misschien hebben meiden thuis nu een van hun vakantievriendjes gezien die dus een vaste vriendin zouden moeten hebben!
Die vriend van mijn vriend is die jongen met blond haar en een mutsje op. Hij was een van de eerste drie.
Ik kan me trouwens niet meer voor me halen welk meisje een sjaal om had en een bruin truitje aan had!
En er zullen echt nog wel meer meiden verrast worden met hun vriend in Turkije. Misschien met kerstspecial?
Mijn vriend is nu trouwens in Oman. Hij is profesioneel duiker en gaat daar voor 2 maanden duiken. Vervelend… maar ja hij verdient er goed geld mee.
Deze all you need is love was echt zoo gaaf…!! ![]()
Gelukkig zat mijn vriend er niet tussen… !!
Alleen me moeder zat me een beetje te pesten…
“oww kijk daar zie ik Selman…!!!” haha… erg grappig… :mad: ( niet dus )
Ik zou me ook wel willen opgeven, maar hij zit nu in het leger… dus het heeft niet veel zin, denk ik…
Groetjes Yoella…
@mizz: voor mij heeft t idd ook weinig zin!! maar ik zie hem gelukkig in februari weer!!!
lijkt me heel vervelend voor de 'vakantie’vriendinnetjes die nu de turkse jongen met zijn vaste vriendin zien!!
groetjes myrna
die met die muts vond ik de leukste jongen!!
de rest vond ik echt van die engerds… uhh sorry jullie vriendjes zaten er niet bij he ![]()
Ik hoop t wel met de kerstspecial, dan zijn t toch alleen maar vriendjes uit t buitenland?! Maar vond em wel overkomen alsof dit t enige was…
Ja die met die muts was idd het knapst… Dat is de vriend van mijn vriend… Hij had ook al over die andere jongens gezegd het sukkels waren haha.
hahaha…hm ik ben t helemaal met em eens!!
hij was ook hoe zeg je dat…zag er uit als een serieuze jongen zeg maar, die je ook echt geloofd…bij die anderen had ik echt zo iets van uhh ja…die zijn niet echt…
hahaha heb ik eens een keer kunne kijke (dat was vorige week donderdag) was t echt zn nja ik zal mah zegge n oninterresante…wil t ook zien als vriendjes uit turkije kome…
hey meiden
ik heb ook gemaild…maar naar dit adres:allyouneedislove@endemol.nl geloof ik. Had het via de site! Maar lees net hier op de site dat het: [EMAIL=“robert@allyouneedislove”]robert@allyouneedislove is ofzo…
maakt het uit?
hee
nee maakt niet uit, ik heb t ook gezien idd…jij hebt t van de site van sbs6 en bij allyouneedislove.nl staat weer [EMAIL=“robert@allyouneedislove.nl”]robert@allyouneedislove.nl en in t programma komt die, robert@… steeds in beeld…
Volgens mij kan beide…
ok dan:) ik mail hem voor de zekerheid ook naar die andere hahaha! Ik vraag me af…hoe vaak moet je schrijven hahaha sommige hoor ik zeggen dat ze al 10 brieven hebben geschreven…
uhh ja heb ook geen idee…voor mij zijn dr ook tig mails dr heen gegaan…
hahahah, ja van mij vandaag nu al 3…
Ze zullen wel denken op die afdeling wat een gezeur allemaal hihihihi
nou hopen dat we allemaal uitgekozen worden hiihhi
Wanneer hebben jullie allemaal geschreven en hoeveel keer??
die van mij zijn al een tijd weg hoor!! al zo’n 5weken terug ![]()
ihihhi das beter! Zit jou vriend in het leger?
Wanneer is de kerstuitzending? 24 december??
Ze nemen het altijd eerder op he?