HEY MEIDEN
Ik heb begrepen dat er in de kerst weer een aflevering van all you need is love is.
ALLEMAAL SCHRIJVEN VOOR ELKAAR ![]()
HEY MEIDEN
Ik heb begrepen dat er in de kerst weer een aflevering van all you need is love is.
ALLEMAAL SCHRIJVEN VOOR ELKAAR ![]()
Haha ik zou het serieus heel leuk vinden als Askim zou komen, maar niet met zo’n camera erbij hoor!!!
haha ja zie je jezelf al rennen…robert>>>hij staat aan het einde van de straat.
ren je vervolgens de verkeerde kant op…:D;)…
ik ben al een keer op tv geweest. Het was dan wel voor een andere programma. Ik vond het erg om mezelf terug te zien op tv.
Hahahahaha precies!!! Dat lijkt me echt erg!!
weet iemand wat het postadres is?
ik kan het niet vinden
volgens mij gewoon [EMAIL=“allyouneedislove@info.nl”]allyouneedislove@info.nl
maar zal wel ff googlen
Je kunt naar de site van all you need is love gaan en daar staat dan een formulier die je in kunt vullen.Ik heb 2 jaar geleden geschreven voor een vriendin en zij mocht toen met wat andere meiden naar Alanya en daar waren hun vriendjes troen ook.het was echt een verrassing voor haar,want ze wist natuurlijk nergens van.
groetjes
Tja het is idd ook niets voor mij maar kan me zeker voorstellen dat er mensen zijn die er wel aan mee zouden willen doen! voor degene die hier meedoen! Heel veel succes!!!
het lijkt me ook heel erg met cameraploeg om je heen dan voel je je toch ene beetje opge;aten lijkt mij haha dan ga ik toch liever zelf naar turkije maja al je word opgegeven door iemand kan je niet anders haha
kan je je eigen ook opgeven???
kan het ook als je groote liefde van je leven gewoon hier in nederland woont alleen wegens omstandigeheden niet naar elkaar toe kunt komen???
groetjes linda
en? heeft er al iemand iets gehoord die wel geschreven heeft ofzow…ik heb geschreven voor een vriend van mij…die heeft een vriendin in brazilië maar heb er nog niks van gehoord…en ik las hier dat je een formulier moest invullen maar ik heb gewoon zo een mailtje gestuurd…zonder formulier ofzow…dus ben benieuwd…heeft er al iemand ervaringen met all you need is love?? vind het best spannend zo…dat wachten haha
Ik ben opgegeven door m’n dochter. Afwachten maar.
Ik heb 2 jaar geleden geschreven voor een vriendn van mij zij mocht toen met nog een stel andere meiden naar Antalya voor een weekend waar toen de vriendjes van allemaal ook waren.
groetjes
ok ben benieuwd of er iemand uit is gekozen ik had gewoon zo’n mailtje gestuurd naar [EMAIL=“allyouneed@rtl”]allyouneed@rtl ofzow iets…ik heb verder nog niks teruggekregen of gehoord maar ja als je uitgekozen bent weet je da denk ik toch pas als het zover is toch…lijkt me nu nog vroeg…ben echt zo benieuwd…zou wel leuk zijn als hier iemand is uitgekozen!!! succes voor degene die een bief hebben geschreven!
hallo allemaal
is er iemand uitgekozen hier die op tv komt? ik niet jammer genoeg…me moeder had ook een brief geschreven zei ze…en had wel emails terug gehad maar we zijn niet uitgekozen want de opnames waren vandaag om half 2…jammer…maar ja…dan de kerst maar even doorbijten…
zijn er nog mensen wiens vriend wel hier zijn met kerst of misschien zelf daar heen gaan?
groetjes
Ook mijn vriendje komt helaas niet met de kerst… Maar goed… nog maar wachten dan!!
X
de mensen die mij op hebben gegeven hebben ok niks meer gehoord
toch wel een beetje stom dat ze helemaal niks meer terug sturen na dat formulier dat je in moest vullen!
ik zal ook nog 6 maanden wachten ofzo!!
heb al stukjes gezien op tv. Dit jaar gaat het meer om families bij elkaar te krijgen
ja…hadden ze wel een bericht kunnen sturen dat je niet uitgekozen bent maar ja…hebben jullie allemaal wel al visum aangevraagd dan?