Een vriendin van mij had voor mij geschreven(ik wist hier niks van),nu bleek haar brief voor mij dus uitgekozen en ze hebben dus ook contact met haar gehad,maar helaas moesten ze uiteindelijk mee delen dat het niet gelukt is om hem hierheen te halen,ze wilden hem niet laten gaan in het leger :crybaby:,ze hebben echt vanalles geprobeerd,contact gehad met de hogere officieren,maar helaas het is niet gelukt :mad:.Toen ik dit hoorde baalde ik verschrikkelijk,maar ja niks aan te doen.Nog 2 maanden wachten en dan is hij gelukkig klaar met dat Klote leger .
wat kut zeg…!!
echt ontzettend vervelend…anders had je m nu gewoon al bij je gahad!!
daarom heb ik tegen alle vrienden en kennisen die wilde schrijven dat ze de moeite niet hoefde te dien ivm het leger…
om teleurstelling tegen te gaan zeg maar…
ja…echt klote zeg…Mijn moeder had ook geschreven…een hele lange brief enzo ook ivm met het overlijden van mijn vader…we zijn niet uitgekozen…terwijl ze wel fotos en alles op moest sturen…want ze had wel wat emails terug gehad van hun…maar mijn man had nergens niks van gehoord want dat had ik hem gisteren gevraagd…echt vaag…maar ja heb al zo vaak geschreven naar dat programma maar nooit uitgekozen…vorig jaar kreeg ik de mededeling dat turkije te vaak aan bod was gekomen en dus niks meer aan was…nou ja…
nu komt mijn man waarschijnlijk al heel snel. Dankzij mijn lieve advocaatje…misschien volgende week en anders die week daarna…dan met kerst maar even alleen maja…dat overleven we dan ook wel weer
allemaal nog heel veel succes! volhouden…dan komt het goed