Het zit zo, zaterdag was ik fijn groenten en fruit aan het verkopen (bijbaantje, je moet wat als studente he!!) en toen zei een collegaatje tegen mij, 'ik heb deze week wat op tv gezien en ik moest meteen aan jou denken, het waren 20meiden uit Nederland die naar Turkije gingen om hun vriendje op te zoeken", maar het was maar een voorstukje en het ‘programma’ zou dus nog komen!!
Mijn vraag dus!! Wie weet hier iets vanaf?? Of ben ik weer de enige die dit gemist heeft??? Helpppp meee!!!
vorige week zijn ze bij all you need is love met 25 meiden gellof ik voor 1 dag naar antalya gegaan om hun vriendjes op te zoeken
ik heb maar een heel klein stukje gezien…omdat ik bang was dat ik er erg verdrietig van zou worden…
ik mis mijn vriendje namelijk ook heeeeeeeel erggg
Jaah, dat zal het dan wel zijn!!! Iemand dit getaped?? haha… staat het niet toevallig op internet??? Hoe was de aflevering wie heeft het gezien?? Wou dat gewoon ook effe zien, naja jammer!! BALEN!! echt niet leuk…
het was wel grappig al die meiden wisten van niks en ineens gingen ze met z’n allen naar antalya… allemaal janken natuurlijk!!!
en toen ze daar aankwamen stonden al hun vriendjes op hun te wachten… weer allemaal janken hahaha… nee was echt heel lief en leuk om te zien… alleen ik kreeg er wel een brok van in mijn keel… want ik wil OOK!!!
ik weet niet precies wat ze daar allemaal gedaan hebben maar ze zijn maar 1 dag gebleven dus ze moesten al weer snel afscheid nemen…
maar het was wel heel leuk
en na afloop zaten ze allemaal nog in de uitzending maar toen kwamen er geen vriendjes meer van hun
alleen lieten ze nog effe een filmpje zien van de disco ofzo waar ze geweest waar ze nog een jongen lieten zien die achter de draaitafel stond… dat was het vriendje van een meisje wat in de tribune zat en helemaal van niks wist… en dat vriendje was dus in nederland… lief he…
maar zoals ik al zei ik heb niet alles gezien…
miss iemand anders hier
Nou meer was het ook niet hoor. Een vriendin van mij belde me op dat het op tv was en dat ze dus aan mij moest denken, dus toen heb ik gauw mijn vader gebeld om het op te nemen. Ik heb het dus later pas gezien, maar meer dan wat iloveturkey vertelde is er ook niet gebeurd hoor. Maar ik heb dan ook echt alleen maar het stukje over Turkije gezien, want dat kwam bijna aan het einde van de uitzending, en toen begon mijn vader dus ook pas met opnemen. Maar idd, ik kreeg ook een brok in mijn keel, erg vrolijk werd ik er niet van…wel voor die meiden natuurlijk…echt super lief! Heej iloveturkey waarom zaten wij er niet bij?? Ik wil OOK!!! Maar nogmaals voor die meiden was het volgens mij echt super, behalve het afscheid dan he, maar dat blijft altijd moeilijk!!!
Ik heb het ook gezien! Ik vond het wel lief hoor maar was ook wel jaloers maar nu komt mijn verloofde gelukkig aanstaande vrijdag want hij heeft gister z’n visum gekregen!
Maar ffies een vraagje; Is er misschien iemand op dit forum die door All You Need Is Love mee is gegaan naar Antalya met die bus vol meiden???
Er zitten zoveel meiden op deze site die een Turkse vriend hebben!
Ik had mijn vriendin opgegeven voor All you need is love en ze zat erbij! Het was echt helemaal geweldig, ze wist van niks en ineens zat ze in een vliegtuig naar Turkije.
Ze heeft het in ieder geval fantastisch gehad, jammer dat het maar voor 1 nachtje was…
ja de uitzending was geweldig die 13 november van All you need…
Mijn dochter Linda ( ook ergens op de site terug te vinden) was DE gelukkige!! Haar Ali, die als DJ te zien was tijdens het heerlijke dansen van de 25 stelletjes, kwam na afloop van het filmpje door de klapdeuren van All you need. Linda was totaal verrast, ik vond het een genot om mijn dochter en hem op die manier samen te kunnen brengen en… hij IS ER NOG STEEDS !!! Hij mag blijven tot 29 januari. Ze kunnen elkaar zo goed leren kennen voordat de definitieve stap gezet wordt om samen te gaan wonen.
groetjes allemaal en veel geluk met julie TR vriend.
Mom Annette
ik ben niet een van die 22meiden die naar antalya is geweest, voor deze afspraak ben ik toen afgezegd (ik was namelijk wel uitgenodigd voor deze “screening”, dus ik was tijdens de uitzending goed aan het balen dat hun wel op die afspraak zaten en naar An5talya gingen en ik dus niet.
maar nu achteraf ben ik heel blij dat ik niet bij die groep zat, gezien de meiden 1dag hun vriend hebben kunnen zien. (is wel weer 1dag)
voor degene die het programma heeft gezien. Ik was dat verbaasde meisje waarvan haar vriend is overgekomen, ben echt superblij.
want hij mag blijven tot 29januari.
ik hoop voor iedereen hier met een vriend dat ze hun vriend ook snel weer zien, en eventueel met behulp van het programma,
HET IS NOG GEEN KERST HÉ
ik ga duimen voor iedereen, en ook voor die 22maiden die naar antalya zijn geweest
echt superleuk voor je! Ook wel grappig om nu een gezicht te hebben bij een naam hier op het forum. Weet je een beetje tegen wie je het hebt! hihi. Wat super dat hij mag blijven tot 29 januari zeg, achteraf dus maar geluk dat je niet daarheen mocht, nu zie je hem veel langer! Geniet er heerlijk van, er zijn velen van ons die ook graag in jouw schoenen zouden staan nu (ik in ieder geval wel!)!! Ik hoop dat je een supertijd met hem hier in Nederland hebt!!