Ja ja… Donderdag begint het weer…!!!
Dat wordt weer huilen voor de tv… haha…
Mijn tante maakt er wel grapjes over… We gaan Yoella opgeven… blablabla
Maar ik weet niet of ze het echt gedaan hebben, of dat het een grapje is…
Ik vertelde aan me vriend over het programma…
En dat me tante mij misschien heeft opgegeven…
Hij zei van : Wat moet ik dan zeggen, als ze met de camera komen ??
Vorig jaar gingen er ook een aantal meiden een weekend naar Antalya…
Voor hun vriend, met All you need is love…
Zijn er nog meiden die zijn opgegeven door familie, vrienden, enz. ??
Zoude ze dit jaar ook weer naar turkije gaan???
Ik ga zeker kijke…!! Zou wel echt leuk zijn als je ouders je hebben opgegeven en dat ie daluk ook nog egt komt ahahhaha… Laat je het ons wel maar weten zodat wij allemaal voor de buis moete gaan zitte hahah…
zou wel erg leuk zijn. maar denk niet dat ze dit jaar weer met zo’n groep naar Turkije gaan. Hopelijk wordt je er gewoon los uitgepikt (als ze je hebben opgegeven) zou wel super zijn.
Ik ben altijd helemaal ontroerd als ik al die geliefden zie die elkaar na lange tijd in de armen kunnen sluiten.
Je zou er haast jaloers van worden.
Toch gun ik het iedereen van harte.
Ik hoop dat er weer veel mensen gelukkig gemaakt gaan worden.
Ben ook heel erg benieuwd naar volgende week. Ik hoop dat er een keer een hele turkije-uitzending is.
Was ook leuk voor het meisje met haar vriend uit Australie hé, dat al haar vriendinnen dat voor haar deden.
Was leuk idd!! En gelijk al een Turkse jongen!! Echt super gewoon! Die jongen uit Aus was trouwens ook erg leuk!! (Het verhaal en de manier waarop dan he )
Iemand een idee hoe ze selcteren…of gewoon geluk hebben?
ze moete gewoon alle bekende ( vriend of geen vriend) vanuit turkije voor alle mensen van wereldwijzer turkije naar nederland sture…al was t maar voor 1 dag…
mee eens???