All you need is love..

Ja ja… Donderdag begint het weer…!!! :slight_smile:
Dat wordt weer huilen voor de tv… haha…

Mijn tante maakt er wel grapjes over… We gaan Yoella opgeven… blablabla
Maar ik weet niet of ze het echt gedaan hebben, of dat het een grapje is…

Ik vertelde aan me vriend over het programma…
En dat me tante mij misschien heeft opgegeven…
Hij zei van : Wat moet ik dan zeggen, als ze met de camera komen ?? :slight_smile:

Vorig jaar gingen er ook een aantal meiden een weekend naar Antalya…
Voor hun vriend, met All you need is love…

Zijn er nog meiden die zijn opgegeven door familie, vrienden, enz. ??

Groetjes Yoella…

ooo wat zou dat leuk voor je zijn!!!

Zoude ze dit jaar ook weer naar turkije gaan??? :slight_smile:
Ik ga zeker kijke…!! Zou wel echt leuk zijn als je ouders je hebben opgegeven en dat ie daluk ook nog egt komt ahahhaha… Laat je het ons wel maar weten zodat wij allemaal voor de buis moete gaan zitte hahah…

zou wel erg leuk zijn. maar denk niet dat ze dit jaar weer met zo’n groep naar Turkije gaan. Hopelijk wordt je er gewoon los uitgepikt (als ze je hebben opgegeven) :smiley: zou wel super zijn.

Ik heb gehoord dat dıt de allerlaatse seızoen ıs van all you need ıs love.

Ik ben altijd helemaal ontroerd als ik al die geliefden zie die elkaar na lange tijd in de armen kunnen sluiten.
Je zou er haast jaloers van worden.
Toch gun ik het iedereen van harte.
Ik hoop dat er weer veel mensen gelukkig gemaakt gaan worden.

Cok Selamlar, Fransijn:TUNISIA: :NETHERLAN

Mijn moeder liep ook al dat ze me op ging geven… Hoop het niet, want ik wil niet met me verliefde kop op tv komen hoor! haha

ja ik lig ook atijd te janken als ik zie hoe ze elkaar na een lange tijd weer zien…!! helemaal te gek…
en ikzal ook zeker weer kijken dit jaar…

groetjes

filiz

@besmile… Ik hoop echt niet dat dit het laatste seizoen is… :mad:

@Cynthia… Nou… wie weet… Misschien zien we jou wel op tv bij All you need is love… !!

Morgen allemaal kijken he… :slight_smile:
Groetjes Yoella…

ze zeiden het namelijk om 538. Het is de 14de seizoen voor aynil en robert ten brink vindt het daarna wel genoeg. men kan ook van menig veranderen

Hihi ik heb van de week gemaild…ben benieuwd…heb geen idee hoe ze selecteren of wat dan ook…

Maar vanavond eerste aflevering weer!! Ga zekerrrr kijken!

Groetjes Franka

Spannend hoor. Heb gisteren gekeken, er was een meisje dat haar turkse vriend weer terug zag.

ow heerlijk :smiley:

ga zo ff kijken wanneer er herhalingen zijn, want moet op donderdag avond naar college :frowning:

Idd… All you need is love gisteren was erg leuk…:slight_smile:
Kan niet wachten tot volgende week…

Groetjes Yoella…

Ben ook heel erg benieuwd naar volgende week. Ik hoop dat er een keer een hele turkije-uitzending is.
Was ook leuk voor het meisje met haar vriend uit Australie hé, dat al haar vriendinnen dat voor haar deden. :wink:

Ja zeker… dat was erg aardig van die vriendinnen…!! :slight_smile:
En als je naar die reacties keek vonden ze hem allemaal erg leuk… haha…

Groetjes Yoella…

haha ja klopt!
kreeg wel een beetje een jaloers gevoel hoor. Wil ook dat hij hier naar toe komt :wink:

Hee,

Was leuk idd!! En gelijk al een Turkse jongen!! Echt super gewoon! Die jongen uit Aus was trouwens ook erg leuk!! (Het verhaal en de manier waarop dan he :wink: )

Iemand een idee hoe ze selcteren…of gewoon geluk hebben?

uiteraard haalbaarheid
als iets onmogelijk is, of in eerste instantie lijkt…
dan denk ik dat ze hem laten liggen

ze moete gewoon alle bekende ( vriend of geen vriend) vanuit turkije voor alle mensen van wereldwijzer turkije naar nederland sture…al was t maar voor 1 dag…
mee eens??? :smiley:

groetjes yvonne