hahhaaaa
helemaal mee eens…
![]()
because: all you need is love
hahhaaaa
helemaal mee eens…
![]()
because: all you need is love
Dat is nou een HEEEEEL goed idee…
Wie stuurt er een mailtje… ??? :laugh:
Groetjes Yoella…
Ik heb ook ergens gelezen dat dit het laatste seizoen AYNIL is. Maar volgens mij blijft de kerstaflevering wel gewoon elk jaar.
Groetjes, Diamond
Whaa ja dat is een goed idee…![]()
Als ik in de uitzending kom…zal ik t es ff vragen hoe en wat ![]()
Whaha, dan is het volgens mij wel lekker rustig in Turkije…
( vooral Side, denk ik… ) ![]()
Groetjes Yoella…
haha ja alle mannen weg uit Side
dat zou wat zijn…
whahaha geen probleem tog
wij zijn dan tog niet daar…
dus wij hebben nix te missen… en wie weet komen we er zo achter als iemand meerdere liefjes ofsow in nl heeft zitte hahaha… zit je daar in de uitzending…vette ruzie…kome 6 vrouwe op je afgevlogen omdat HIJ van HAAR is
whjahhaha
Bitch fight ![]()
Haha… Ja precies…![]()
Het lijkt me wel gaaf… Alleen op tv, dat is iets minder…
Zal ik dan maar mailen ?? ![]()
“Niet geschoten, is altijd mis” …zegt me moeder altijd… whaha
Groetjes Yoella…
Ja precies, ga ervoor!
Echt toevallig Mizz styloow, jouw vriend is namelijk ook fotograaf he? mijn vriend ook en in Side. En wij hebben ongeveer dezelfde leeftijd. Maar wees niet bang hoor, mijn vriend is jonger en werkt in een ander hotel etc. Niet dat je denkt dat we dezelfde hebben ;)… Maar vond het wel leuk om even te vertellen.
Groetjes
@melegim… Wat toevallig…![]()
In welk hotel werkt hij dan ??
Yeeahh… Toch nog iemand van ongeveer mijn leeftijd op het forum…![]()
Volgens mij ben/was ik de jongste hier…
Alleen wat moet ik naar All you need is love mailen…![]()
Lieve Robert…
Hier op het forum zijn een heleboel meiden verlieft op een Turkse jongen…
Regelt u een vliegtuig voor ons…
haha…
Ze wonen bijna allemaal in Side, dus een bus is ook wel makkelijk…
Whaha, nee, ik weet echt niet wat ik moet zeggen…![]()
Groetjes Yoella…
In hotel villa side, haha samen zijn we de jongste dan denk ik. Leuk hoor ![]()
Ja zet in de mail hoe je hem hebt leren kennen, hoe je vrienden erop reageren. Dat je hem mist en alles…
haha, zou wel handig zijn een hele bus vol met side-vriendjes ![]()
ja ik vind t wel een goede…
Beste Robert,
Wij zijn allemaal meiden met een vriend in Turkije…
Graag zouden wij met onze vriendjes willen zijn met kerst…
Of als het teveel werk is omdat allemaal te regelen kunt u ook gewoon een vliegtuig klaar zetten op Schiphol op 24 dec of op 23 dec 's avonds, net wat u beter uitkomt…de rest doen we zelf wel…ow een bus van Antalya naar Side zou ook wel makkelijk zijn…al onze vriendjes wonen of werken in Side nl…
Dus alles op een rijtje, een vliegtuig en een bus…moet kunnen toch??
![]()
Vandaag 2 vriendinnen van me ieder apart ook weer een mail gestuurd…echt super!!
Lieve Robert ten brink,
Wij zijn allemaal meiden van een forum, wereldwijzer met vriendjes in Turkije. Die hebben we leren kennen in de …vakantie en daar een heerlijke tijd mee doorgebracht. Nu zitten we allemaal weer in Nederland en missen onze vriendjes heel erg. Gelukkig kunnen we onze verhalen kwijt op deze site. Maar het mooiste zal natuurlijk zijn als onze vriendjes naar Nederland kunnen komen. Het is gemakkelijk voor u omdat onze vriendjes allemaal in Side wonen of werken. Dus een bus van Side naar Antalya, de vlucht en ze komen aan in Amsterdam. Als we hieraan denken dat ze écht kunnen komen, als dat mogelijk is krijgen we nu al de kriebels in onze buik. Het zou echt geweldig zijn. Natuurlijk heeft u veel emails binnen gekregen van meiden die ook een vriend hebben in Turkije. Maar toch, we hopen echt dat u hierover wilt nadenken en dat zou willen (proberen) te regelen.
blablabla. haha ![]()
@Franka… Als je op tv komt, vertel dan gelijk ff van het forum…![]()
En dan natuurlijk ff wat regelen…
( vliegtuig en bus, de rest doen we zelf wel ) En dan hebben we ook nog gelijk een meeting…
Oww jah, In het mailtje moet ook nog staan dat het voor mij deze week geregelt moet zijn, want anders zit hij in het leger…
Duss wel beetje opschieten robert…!! ![]()
@melegim… Jaaaahh dat is een goeie…!!! ![]()
Alleen nu nog sturen… haha…
Groetjes Yoella…
haha
okee…
maar ik zal het laten weten hoor…maar reken dr maar niet op…
heey :)… Dit is echt een super idee… maar ehm… volgens mijben ik ook 1 van de jongsten hoor
(bijna 16) haha… Naja hoop echt dat robert er iets aan doet…!!
denk niet zozeer dat het robert is die het doet…meer zijn super team van brief lezers.
zou wel mega zijn…
als we nu allemaal een brief of email sturen, met verwijzing naar deze site, misschien dat ze vanuit de site ook een beetje helpen ???
dan krijgen ze dus idd een hele postzak vol met brieven…
dat valt wel op…
maar ja…dat visum he??
Ik zou het wel leuk vinden voor jullie als het gebeurd, maar het is vorig jaar al gebeurd dus je hebt een kleinere kans dat ze dat dit jaar weer doen! Maar ik duim voor jullie. Wist trouwens niet dat Aynil weer was begonnen!
Ja, we kunnen het natuurlijk proberen…![]()
“Niet geschoten is altijd mis”…
Okey, ik ga straks ff mailen naar Robert…![]()
[EMAIL=“Robert@allyouneedislove.nl”]Robert@allyouneedislove.nl
Groetjes Yoella…