All you need is love..

hey allemaal

goed idee van jullie ik zou ookeen vlucht naar antalya nodig hebben maar ik meot naar Alanya kan die bus daar dan ook nie heen rijden:P. alleen mijn vriend moet het leger al volgende week in:(

@Victoria… Mijn vriend zit volgende week ook in het leger…
En dan is het 15 maanden wachten, totdat ik hem weer kan zien…
Misschien juist een reden om te schrijven… :wink:

Groetjes Yoella

haha, wie bied zich aan om in december naar Turkije te gaan? (vliegveld antalya :wink: )

Ow als jullie echt gaan mailen voor die meiden hier…noem mijn naam dan maar even niet hoor :wink:
haha Robert wordt helemaal gestoord van mijn naam en Oscar denk ik…

ik heb donderdag gemaild een serieuze mail met alles dr op en dr an…en daarna zijn dr door vriendinnen van me tot nu toe al weer 3 mails de deur uitgegaan…

Het is wel een heel goed idee…
Maar hoe moeten we dat gaan regelen…:confused:

oww jah… ROBERT ( of iemand van All you need… ) HELP ONS… :wink:
Groetjes Yoella…

het lijkt me zoo leuk als hij het echt zou regelen!! Maar zijn er al brieven de deur uit??

Erg leuk idee meiden, maar ik schrijf helaas niet met jullie mee, en dat is niet omdat het over is, integendeel! Maar mijn vriend woont in Aydin/Izmir en werkt in Bodrum… En dat is zover met een bus he! Mijn beste vriendin en ik gaan aankomend weekend mailen!!

Liefs Cyn

Ik ben echt blij. Ik ga naar Turkije in februari!!!
( sorry moest er even uit :wink: )

Als het waar is wat ik uit speciale bronnen die zich momenteel in side bevinde gehoord heb…Dan neemt die vriend waar ik wel al eens over heb verteld, vrij voor mij in april/mei wanneer ik daar op vakantie ben…Ohhhh wat lief :wink: :slight_smile:
Dus laat hem ook maar lekker eerst ff t leger ingaan en dan zie ik hem dan wel verschijnene…
Voor mij hoef je ook niet te schrijven :stuck_out_tongue:

groetjes yvonne

Zijn de meeste vrienden die in de zomer in Side wonen en werken, in de wintermaanden niet ergens anders om de kost te verdienen.
Mijn vrienden en bekenden zijn in de wintermaanden allemaal elders en komen in maart weer terug.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ja sommige gaan naar een wat “drukkere” stad om daar te gaan werken, of ze gaan naar familie. Mijn turkse vrienden blijven bijna allemaal in de winter doorwerken in het hotel.

Mijn vriend werkt ook in Side…de hele winter in t hotel…

Voor mezelf hoef ik ook niet meer te schrijven…
Hij doet geen moeite voor mij, dus dan hoef ik dat voor hem ook niet meer te doen…

Maar ik wil wel voor andere mailen… :wink: zeg het maar…
Groetjes Yoella…

Yoella, ik vind het echt heel erg rot en verdrietig voor je. Blijf in jezelf geloven.
Ga gewoon leuke dingen doen en maak vooral veel lol met je vriendinnen.

Veel liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

ik heb toevallig contacten … ik ken de familie ten brink hihihihi

haha echt?!!

informeer dan even hoe t gaat met selecteren van de ‘kandidaten’ (hoe noem je dat eigenlijk…) vooral voor de kerstaflevering!!

groetjes Franka!!

@Carrie.vdk… Hahaha… Echt ??? :wink: Valt er niet wat te regelen… whaha

Gisteren was ook zo’n leuke uitzending…!! Met die meiden die zo erg begonnen te gillen… haha, dat was erg grappig… En voor dat meisje en die jongen met dat kindje vond ik ook zoo geweldig… Ook die reactie van haar, dat het zo’n troep was in haar huis en dat ze zich zo schaamde…

Groetjes Yoella…

jaaa dat was echt super!! ook even heen en weer naar Parijs!! Echt zooo leuk!!

Hoop echt zo erg dat t lukt…

Hallo Franka,22
Je brief is verstuurd aan Robert,ik hoop dat je een kans krijgt.We blijven in contact,Ik duim voor jou en je Oscar dat weet je hé …

Groetjes uit Kusadasi,
Franka6

hee Franka…

Owwww wat super! Wat lief!! Jaa we houden zeker contact…

Hihi…ja ik weet dat je duimt…echt super! Dankjewel!

xx Franka