All you need is love..

hee meiden!

wie heeft er nog brieven die persoonlijk moeten worden gegeven haha
ik ga volgende week woensdag met een vriend mee naar een speciale aflevering van Weekend Miljonairs :wink:
aflevering voor bekende sporters…dat is hij ook dus vandaar!!
hij deed al zo geheimzinnig over of hij nou geschreven had of niet…

groetjes Franka

Een vriend van mijn vriend in Turkije gaat naar Nederland via All you need is love in de eerste week van december… Hij vertelde dat gister! Echt leuk voor dat meisje. Die weet natuurlijk nog niets… Haar moeder had een brief geschreven.

Wat super voor haar joh Susanne, en wat zal dat een leuke verassing zijn voor haar! spannend!

jee leuk zeg!! ben stiekem wel een btj jaloers haha maar vind t echt super!

Ja ik ben ook stiekem wel een beetje jaloers… Ik ga zeker het programma in de gaten houden. Ik weet hoe het meisje heet en natuurlijk zijn naam. Maar wil geen namen noemen hier voor het geval zij hier zelf leest af en toe…

pff echt leuk…ik wacht iedere dag op de deurbel maar helaas haha :wink:
nee hoor vind t superleuk!!

Grr…snap niks meer van Alan! Nu gaan we woensdag niet, hij moet er al om half 12 zijn maar loopt stage tot 12 uur…maar als je je opgeeft dan is het toch t eerste wat je vraagt; hoelaat waar en wanneer??
Nou ja weet iig wel dat zijn mail nu ook op weg is :wink:

Hi Sussane!

Ik heb je een berichtje toegstuurd!:slight_smile:

Yaaaa eindelijk …!!!
Donderdag zijn er 9 turkse jongens in All you need is love…!! :slight_smile:

En 1 daarvan is de vriend van Vivianyigit…!!! :smiley:
Geniet er lekker van meid… Ik ben zo blij voor je… ( ook beetje jaloers )

Duss allemaal kijken… Donderdag sbs6 om half 9 !! :slight_smile:

Groetjes Yoella…

haha jaaa echt superleuk!!
heb net alweer geschreven…want Oscar vertelde vanmorgen doodleuk dat ie nu 4 weken vrij is…

Geniet ervan meid!! Echt super…en uiteraard zit ik weer voor de buis!!

Maarre, wordt dus de uitzending van donderdag op zaterdag opgenomen…? ff nieuwsgierig :wink:

Hou je zaterdag maar alvast vrij Franka… :wink: haha…

Groetjes Yoella…:wave:

haha ja zal ik doen!! …wie weet…
maar misschien waren dit wel de enige 9 uit turkije…

Bıj ANYIL weet je het maar nooıt

hmm nee…idd…

Kan het zelf ook nog niet geloven hoor, dat mijn mannetje nu echt bij me is!! It’s like a dream comes true!!:slight_smile:

Maak er een leuke tijd van meid…!! :slight_smile:

Groetjes Yoella…

Vivian,

Ik kan me voorstellen dat het een droom is die is uitgekomen. geniet maar met je vriend.
Wij blijven met z’n allen nog wel even dromen.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

hey vivian,

wat geweldig gaaf voor je dat jouw mannetje gewoon hier is!!! velen hier zijn heel jaloers maar heel blij voor je!! geniet er van! hoe lang blijft ie??
by the way: welkom op dit mega gezellige forum!!

groetjes myrna x

Volgens mij 2 weken… of niet ? :slight_smile:
En nogmaals… Heeel veel plezier…

Groetjes Yoella…

hee viv, vind t echt super hoor, maar hoe krijg je t voor elkaar om 2 keer achter elkaar te worden uitgekozen…wat is je tactiek :wink:

ik hoop en wacht nog steeds…hij is nu 4 weken vrij ineens dus we zijn nu heel plotseling bezig met hem hierheen krijgen of ik daarheen met kerst…