Wat doen jullie met de kerst?
En wat doet je geliefde met de kerst?
Zijn jullie bijelkaar of 3.500km bij elkaar vandaan…?
Stuur je een kadootje op of probeer je om 12 uur met elkaar te bellen?
Probeer je elkaar juist op te zoeken met de feestdagen of kan dit helaas niet…
wie heeft zich opgegeven voor de All You Need is Love (AYNL) Kerstspecial?
Is de kerst juist extra moeilijk voor jullie of weet je dat met het inluiden van het nieuwe jaar je weer kunt aftellen naar de zomer…?
wij zijn deze kerst samen…maar echt iets eraan doen? op familie bezoek kunnen we niet, omdat zijn familie uiteraard niet aan kerst doet.
askim verkaard me voor gek als ik zeg dat ik n boom wil…
volgend jaar kerst wil ik wel weer in nl zijn…(vo vakantie wel te verstaan)
om 12 uur naar je asim bellen wanneer je zelf in nl bent, is niet te doen. alle lijnen zijn zodanig bezet, dat je er amper doorheen komt.
teminste dat ik mijn ervaring van de afgelopen waren.
ik persoonlijk vond het wel altijd moeilijk om naar all you need is love te kijken, terwijl ik zelf in nl zat, en wist dat ik niet naar mn askim kon op dat moment.
Ik vertrek volgende week voor de feestdagen naar Belgie.
Mijn dochter ,schoonzoon en kleinkinderen zitten met ongeduld te wachten op hun oma en verlangen natuurlijk hun geschenkjes te krijgen.
En met oudejaar het Nieuwe jaar samen met de ganse familie vieren is wel tof.Vuurwerk zal zeker niet ontbreken.
11 januari 2OO9 ben ik dan wel terug in Turkije.
Maar Kerst en Nieuwjaar vind ik gezelliger met de familie in Belgie.
Aan allen een gezellige kerstfeest met of zonder boom.
Gelukkig en gezond Niuewjaar 2009.
Helaas kunnen mijn askim en ik niet samen zijn. Ik vind het echt verschrikkelijk. maar ik ga het nu met mijn vriendinnen en me pa vieren me broers…
Ik wou hem wel wat sturen maar ik heb een beetj pech dit jaar…!! Ik had een fotoalbum van ons besteld alleen ik heb hem nog niet binnen dus die ga ik hem later sturen… Ik stond er daardoor ook niet bij stil om hem alleen een kaartje te sturen, maar ja dan denk ik dan stuur ik hem een kerstkaartje en dan?? Hij doet er tog niet aan!!
Ik ga hem nu in maart opzoeken… Ik ga hem gewoon proberen te bellen om 12 uur met Oud en Nieuw…
Ben echt net nieuw en zat bijna de hele nacht te lezen, en de computer weer aan toen ik wakker werdt. Ik zie mijn vent niet met kerst, sterker nog hij gaat in irak werken. Ook iets waar ik niet echt vrolijk van wordt. Maar ja voor de mensen die wel lekker bij hun geliefde zijn… Veel plezier.
hallo lieve mensen,
ik ben al een tijdje al jullie mailtjes aan t lezen en heb echt bewondering voor jullie!het is zo moeilijk liefde op afstand.ik heb ook een jongen ontmoet in juni en daarna nog in september we hadden t zo leuk samen toen ik weg ging dacht ik die zie ik vast nooit meer,maar hij belde me iedere dag en lieve smsjes ook vroeg hij steeds wanneer ik weer kwam!nu heb ik samen met een vriendin een ticket geboekt(zij heeft ook een vriendje)naar ankara maar kan ik er door omstandigheden in mijn familie niet heen gaan.nu heb ik al een week niks meer van hem gehoord snap t niet was ik dan zo belangrijk voor hem en zijn mannen echt niet te vertrouwen?kan me niet voorstellen dat iemand zoiets doet kado kopen bellen smsen en dan ineens niks meer.ja zijn vader is wel heel ziek en ligt in t ziekenhuis maar daar kan hij toch met mij over praten!!!nu is mijn probleem die tickets kan ik niet meer annuleren dus wil ik ze proberen door te verkopen anders ben ik echt alles kwijt en mijn liefde en mijn geld.miss kan ik er nog iemand plezier mee doen.het gaat om 2 of 1 tickets naar ankara 16 januari tot 24 januari vanaf dusseldorf de kosten waren voor mij 458 euro en wil ze voor 300 euro wegdoen,of 1 ticket voor 150 euro,we hadden ook een huis gehuurd voor 500 euro en dat zijn we zoiezo kwijt!!hoop dat iemand mij kan helpen of dat ik iemand hier heel blij mee kan maken.
ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar en heel veel geluk met jullie liefde in 2009
Heey allemaal.
Dit is inderdaad een interessant topic.
Ik ben ookm niet samen met mn schatje. Maar ik zal hem zeker smsen of bellen…denk dat smsen beter is want die komt altijd aan en bellen je verstaat elkaar toch niet door al dat geknal hhaha :D.
Nu even speciaal gericht op hazeman, dat is echt bale, maar ik denk dat die n beetje beledigd en heel verdrietig is dat je niet komt, en dan ligt zn vader nog eens in het ziekenhuis…je moet weten die turken zijn echt wel gevoelige mensen. Dus, ik denk dat die het even moet verwerken. En dat die later wel weer wat laat weten. Ik hoop het voor je. En ja met die tickets…Je had het op marktplaats kunnen zetten maar volgens mij is het daar te laat voor, ja of dr moet iemand van hier willen zijn die het wilt over kopen. Sorry ik kan het niet doen. Ik heb dan school, en ik ben pas 15 dus…sorry. ik wens je verder succes er mee. En jij ook een zalig kerstfeest & een gelukkig, gezond & liefdevol 2009. Geld ook voor de rest he
Voor mij gaat het dit jaar gewoon zoals altijd weer veel eten worden met kerst en cadeautjes uitpakken met mijn ouders, broer en zijn vriendin. Natuurlijk was ik ook liever met mijn vent geweest met kerst, maar ja ik ben net terug, dus dat gaat niet.
Wij hebben vorige week expres samen een zak dorit*s kerstbomen chips gegeten, haha, vond het wel schattig dat hij daar aan dacht.
Maar verder heb ik nog niet echt een kerstgevoel, dus dat scheelt. Maar denk niet dat ik naar All you need is love ga kijken.
Met Oud en Nieuw ben ik met veel vrienden, maar dan ga ik hem zeker wel erg missen.
@Hazeman, wat een rotsituatie, ik hoop dat het zich allemaal snel en goed oplost en dat 2009 een heel goed jaar zal worden. Sterkte ermee!
nou, all you need is love is geweest,
en ik zeg het maar weer,
dat is echt HET dieptepunt van mijn kerst:P… natuurlijk hartstikke leuk voor al die mensen dat ze met hun geliefde worden herenigt, maar als je niet bij jou lieffie kan zijn, of gewoon alleen bent is dat echt extra K.*.T
maargoeeeed,
hoe was de kerst verder voor iedereen??? wel naar jullie zin gehad??
xx Lorin
DANK JE WEL!!!
Toch nog fijne eindejaarsfeesten voor iedereen! Voor je het weet is de tijd weer daar dat je naar hem terug kan! (al duren die twee dagen nu wel lang hoor!!!)